Het was al kansloos om Colin aan te trekken, dus ik zie HTC nog wel in staat om hem op te stellen ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:11 schreef Urquhart het volgende:
Hij moet gewoon Vertonghen of Schilder op de linksback zetten, het zou gewoon zwaar kansloos zijn om nu met Colin aan te komen zetten.
Als dat 10 minuten minder Colin betekend ben ik voorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Stam erbij zou erg fijn zijn, maar alleen als ie 100% fit is, anders ligt ie er na 10 min weer uit ten koste van een wissel.
Collin staat niet in de basis donderdagquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Als HtC Colin opstelt issie echt meteen 100% door de mand gevallen. Die gast moest tot het gaatje gaan om niet te blunderen van het weekend, tegen VVV!
Als ie al vrij stond gaf ie weer een balletje breed of terug. Totaal geen spelinzicht, geen durf, lef of eigenlijk talent te bekennen.
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:36 schreef koningdavid het volgende:
Donderdag UEFA Cup!
Ik vind het nog best meevalleen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die Arena is echt achterlijk lelijk. Maar goed, het is voor een goed doel.
Maak een kerstboom van de Arena, wij een nieuw stadion!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:14 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk dat De Toppers deze verlichting volgend jaar bij hun concerten ook wel zien zitten
Same here, donderdag is het helaas niet mogelijk voor mij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Naja, dan donderdag maar niet naar Amsterdam toe...
Volgende ronde weer.
Ho ho. We moeten de volgende ronde eerst nog wel even halen hè. Of zoals een onbekende user in het vorige topic 'treffend' zei: "we moeten niet juichen voordat de appel van de boom is gevallen".quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Naja, dan donderdag maar niet naar Amsterdam toe...
Volgende ronde weer.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:49 schreef toma het volgende:
ik zie de combinatie: roze en borstkanker niet echt
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:28 schreef Blight het volgende:
Urzaiz gaat vlammen donderdag.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee. El-Tanque is als wijn: hoe ouder, hoe beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |