O pardon. Ik ga er automatisch van uit dat als jij post, het over Dennis gaatquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
We hebben het over Bwian's muzikale 'talenten' hoor![]()
Als Dennis ooit gaat optreden (en die kans is HEEL GROOT) na de Kooi ben ik inderdaad
1-van-de-eersten die een kaartje voor zijn Ahoy-concerten koopt !!![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:33 schreef Py het volgende:
Ik weet dat ik hier veel mensen een plezier mee doe
[afbeelding]
Ja! dat is het iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:36 schreef Dark het volgende:
Gadverdamme, kom net thuis, zie ik Dennis weer koekhapbewegingen maken.![]()
Misschien heeft die van Dries Roelvink nog een gaatje vrij..dan weet je zeker dat het nooit wat zal worden met die jongen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:35 schreef Py het volgende:
[..]
O pardon. Ik ga er automatisch van uit dat als jij post, het over Dennis gaat![]()
Maar jij bent toch wel VIP op Dennis zijn concerten? Trouwens -hint hint- volgens mij heeft Dennis nog geen manager![]()
ze weten niet voor wie ze bestemd zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:35 schreef ThomasSlayer het volgende:
ondertussen verschieten mijn bloemen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:35 schreef dgk_fan het volgende:
Brian geeft toe dat ZELFS zijn 'teksten' niet uit zijn eigen brian komen,
maar van 'rijmwoorden.nl'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zij kán gewoon niet zoenen. Het lijkt echt een happende vis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
Wat ik altijd grappig vind als ze zoenen. Nadia blijft daarna altijd nog een tijdje met haar ogen dicht en mond halfopen zitten/liggen/staan. Zo ontzettend geacteerd.
Ben jij ook zo benieuwd wat het volgende nummer gaat worden? Mariah hebben we al gehad, nu Michael..wat zou een mooie opvolger zijn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:35 schreef Scandalous het volgende:
Wat hebben zij een klote muzieksmaak...altijd die gezapige pop ballads
Nee, dat is pure extase. Want die Dennis kan er wat van, vergis je niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
Wat ik altijd grappig vind als ze zoenen. Nadia blijft daarna altijd nog een tijdje met haar ogen dicht en mond halfopen zitten/liggen/staan. Zo ontzettend geacteerd.
Whitney Houston ofzo.... I will always love youquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben jij ook zo benieuwd wat het volgende nummer gaat worden? Mariah hebben we al gehad, nu Michael..wat zou een mooie opvolger zijn?
ZOOOOOOOOOOOOOO!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! THAAAANKS !!!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:35 schreef Py het volgende:
Trouwens -hint hint- volgens mij heeft Dennis nog geen manager
Je kan het!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ZOOOOOOOOOOOOOO!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! THAAAANKS !!!!!
IK GA DENNIS' MANAGER WORDEN !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de disco kun je precies zien welke meisjes door Dennis zijn gezoend. Die staan nog een half uur met halfopen mond en halfgesloten ogen op de dansvloer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nee, dat is pure extase. Want die Dennis kan er wat van, vergis je niet.
Bij gebrek aan aanbieding van managers die met hem in zee willen gaan zal hij je wel graag willen hebben lijkt mequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Onder jouw vleugels zal Dennis het zelfvertrouwen krijgen om de volgende dag 100% door te breken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:39 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Whitney Houston ofzo.... I will always love you
Zou je denken? Ik zou meer letten op mannen met halfgesloten ogen en halfopen mond.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:44 schreef Py het volgende:
[..]
In de disco kun je precies zien welke meisjes door Dennis zijn gezoend. Die staan nog een half uur met halfopen mond en halfgesloten ogen op de dansvloer.![]()
Tof! Samen met z'n tweeën op de Puch het land door. Je mag toch zeker wel zonder helm op die brommert want anders geef ik je weinig kans.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Is die Jerry nou al uitgenodigd om het verhaal te komen vertellen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik zou meer letten op mannen met halfgesloten ogen en halfopen mond.![]()
Ik hoop dat je niet financieel afhankelijk wordt van je nieuwe baan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Tof! Samen met z'n tweeën op de Puch het land door. Je mag toch zeker wel zonder helm op die brommert want anders geef ik je weinig kans.
Wie is Jerry?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:47 schreef Py het volgende:
[..]
Is die Jerry nou al uitgenodigd om het verhaal te komen vertellen?
Juist wel ! Eindelijk bij de V&D weg ! Financieele onafhankelijkheid !!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet financieel afhankelijk wordt van je nieuwe baan.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Juist wel ! Eindelijk bij de V&D weg ! Financieele onafhankelijkheid !!!
Dat was het kadootje wat Natasia voor Brian had meegebracht tijdens zijn 8 uurs verlof. Die jongen waar Dennis een afspraakje mee zou hebben gehad.quote:
Die heet tocht Patrick?!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:58 schreef Py het volgende:
[..]
Dat was het kadootje wat Natasia voor Brian had meegebracht tijdens zijn 8 uurs verlof. Die jongen waar Dennis een afspraakje mee zou hebben gehad.
Maar... Brian zei dat ie net zo heette als de hypnotiseur die twee keer is langs geweest... en die heet Patrick. Die naam werd dus ook genoemd door Brian en Amanda.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:58 schreef Py het volgende:
[..]
Dat was het kadootje wat Natasia voor Brian had meegebracht tijdens zijn 8 uurs verlof. Die jongen waar Dennis een afspraakje mee zou hebben gehad.
Ze vallen er nog lang niet uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:57 schreef Py het volgende:
Lieke staat te koken. Draagt alleen nog maar pushups in jurkjes waar driekwart van haar borsten boven de kledinglijn uitpuilen. Kortom, doet nu zelf waar ze eerst Amanda en Mellisa voor hoerig uitmaakte.
En nu staat ze te koken maar heeft de verkeerde schaal gepureerd. .
Belachelijk dat die bloemen niet komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:35 schreef ThomasSlayer het volgende:
ondertussen verschieten mijn bloemen.
Het kan ook zijn dat Mevr. Pannenkoek haar onderdanen graag ziet zo en Lieke daar geen stem in heeft.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:57 schreef Py het volgende:
Lieke staat te koken. Draagt alleen nog maar pushups in jurkjes waar driekwart van haar borsten boven de kledinglijn uitpuilen. Kortom, doet nu zelf waar ze eerst Amanda en Mellisa voor hoerig uitmaakte.
En nu staat ze te koken maar heeft de verkeerde schaal gepureerd.
Klopt, de naam Jerry zegt mij niks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar... Brian zei dat ie net zo heette als de hypnotiseur die twee keer is langs geweest... en die heet Patrick. Die naam werd dus ook genoemd door Brian en Amanda.
En zelfs dan nog geen fatsoenlijke tekstquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:35 schreef dgk_fan het volgende:
Brian geeft toe dat ZELFS zijn 'teksten' niet uit zijn eigen brian komen,
maar van 'rijmwoorden.nl'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het scheelt niet veel. En zo voorover staat ze ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:00 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze vallen er nog lang niet uit[afbeelding]
Ik dacht dat hij gisteren in de cos nog Jerry werd genoemd. Maar we bedoelen dezelfde iig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar... Brian zei dat ie net zo heette als de hypnotiseur die twee keer is langs geweest... en die heet Patrick. Die naam werd dus ook genoemd door Brian en Amanda.
Is er verder al post binnen vandaag?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:02 schreef ThomasSlayer het volgende:
Als de redactie ze niet geeft (ik zou niet weten waarom niet) dan moeten ze de bloemen niet aannemen.
Post is al binnen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Is er verder al post binnen vandaag?
Anders kunnen ze dan ook nog komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |