quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:03 schreef Desii het volgende:
Huub tegen Lieke als hij hoort dat tie nog meer moet eten
Ik heb gewoon verkering met iemand van de gestapo![]()
![]()
Naar ik aanneem : p=m anders heeft het zo'n vreemde betekenisquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:04 schreef riri het volgende:
Huub wordt vetgepest door Lieke omdat hij aan moet komen
Huub:"Goh...ik heb gewoon verkering met iemand van de Gestapo"![]()
Precies...die valt bij de finalisten zo buiten de boot....maar je kan hem nu wel goed gebruiken als sidekick zoals jaap zei....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:52 schreef Lady-night het volgende:
Nou van mij mag Brian als eerste eruit....Dennis krijgen ze er vanzelf wel uit
Of hij heeft gewoon geen sprankelende persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:07 schreef Yollie het volgende:
ik heb niet echt het idee dat Luc het naar zijn zin heeft...
Ze ruikt haar eigen lucht van haar lichaam.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:16 schreef petraa het volgende:
Waarom ligt Amanda in bed ?
Nog even en ze vraagt om lammetjesthee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:16 schreef petraa het volgende:
Waarom ligt Amanda in bed ?
Is alvast aan het oefenen voor haar leven na de kooi.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:17 schreef rooie3 het volgende:
En die trut van een Amanda mag alweer in bed liggen.Die ligt tegenwoordig meer in bed dan dat ze eruit is.
Helaas, iig niet toen Carlos er was. Volgens mij is de weegschaal kapot, wat een toeval.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:17 schreef noekje het volgende:
Is Dennis nog op de weegschaal geweest toevallig?![]()
Ja dat waren nog eens tijden..maar tijden veranderen, zoals zoveel dingenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Van mij mogen ze nog wel een pokeravondje houden, met commentaar... Dat was wel leuk
Hoe wil jij anders Falafels maken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:46 schreef Taurus het volgende:
Lieke wil falafel maken maar heeft geen kikkererwten![]()
Lekker he?!quote:
Ik hoorde dat Luuk vroeger kapper was............quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon geen sprankelende persoonlijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |