abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:21:57 #1
50546 Ippon
Correctief instituut
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:30:19 #2
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53642237
Je bent "een beetje" vergeten
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:31:36 #3
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_53642279
Kon er niet meer op
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:32:37 #4
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_53642306
Enfin,

Bij Maxima zal het niet opkomen om te zeggen dat er geen Argentijnse identiteit bestaat. Natuurlijk bestaat de Nederlandse identiteit. Ontbreekt die voldoende dan ontstaat er toch een identiteit maar dan van een andere cultuur die wel samenbindende elementen kent zoals de islam, die de zaak zo kan overnemen. Zo zal een samenleving als de Nederlandse en in breder verband de Europese bij een verder cultuurrelativisme een gemakkelijke prooi worden van de islam. Die cultuurrelativisten zullen dan niet meer kunnen ontkennen dat ze onderdeel vormen van een identiteit. Het plaatsen van vraagtekens daarbij zal dan alleen op hoongelach kunnen rekenen.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:40:01 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53642478
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:32 schreef Ippon het volgende:
Enfin,

Bij Maxima zal het niet opkomen om te zeggen dat er geen Argentijnse identiteit bestaat. Natuurlijk bestaat de Nederlandse identiteit. Ontbreekt die voldoende dan ontstaat er toch een identiteit maar dan van een andere cultuur die wel samenbindende elementen kent zoals de islam, die de zaak zo kan overnemen. Zo zal een samenleving als de Nederlandse en in breder verband de Europese bij een verder cultuurrelativisme een gemakkelijke prooi worden van de islam. Die cultuurrelativisten zullen dan niet meer kunnen ontkennen dat ze onderdeel vormen van een identiteit. Het plaatsen van vraagtekens daarbij zal dan alleen op hoongelach kunnen rekenen.
Ik bepaal mijn eigen identiteit. Mijn identiteit word net zo min gevormd door "Nederland" als door iemand anders' religie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53642796
Ach die bestaat wel, en ik schaam me er altijd diep voor als ik in het buitenland ben en al die Nederlanders weer bezig hoor en zie.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:55:57 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53642864
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:53 schreef devlinmr het volgende:
Ach die bestaat wel, en ik schaam me er altijd diep voor als ik in het buitenland ben en al die Nederlanders weer bezig hoor en zie.
Dus jij bent geen Nederlander?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53642895
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus jij bent geen Nederlander?
Helaas wel, en ik probeer dit zoveel mogelijk te verbergen in het buitenland
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:57:44 #9
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_53642906
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:53 schreef devlinmr het volgende:
Ach die bestaat wel, en ik schaam me er altijd diep voor als ik in het buitenland ben en al die Nederlanders weer bezig hoor en zie.
Dat heeft niks met Identiteit te maken maar wel met slechte manieren van een klein groepje Nederlanders.
pi_53643040
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:57 schreef Ippon het volgende:

[..]

Dat heeft niks met Identiteit te maken maar wel met slechte manieren van een klein groepje Nederlanders.
Ik wil gewoon niet geassocieerd worden met "gezelligheid", Heineken, hossen, jumpen, "in nederland is alles beter" etc.
Heeft niks met slechte manieren maar meer met de kleinburgerlijke conservatieve Nederlander.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:03:17 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53643055
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Helaas wel, en ik probeer dit zoveel mogelijk te verbergen in het buitenland
Dus Nederlanders hebben minstens twee identiteiten:

1: Ik vier feest, zuip veel en laat mijn tieten/lul zien
2: Ik schaam mij daarvoor en doe net of ik geen Nederlander ben.

Zijn dit rationele of emotionele identiteiten?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:05:10 #12
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_53643111
De WRR is een college dat we in Nederland kunnen missen als kiespijn. Het is vooral samengesteld uit sociologen die onder het mom van wetenschap hun linkse agenda in de media promoten en in het Haagse beleidscircuit proberen door te drukken door het inhuren van leden van het Koninklijk Huis.

De Nederlandse Identiteit bestaat niet en dus moeten we niet zeuren over dubbele nationaliteiten, aldus de semi-intellectuele, zakkenvullende luchtfietsers van de WRR.

Albayrak is wel een heel ongelukkig voorbeeld 'dat de dubbele nationaliteit moet kunnen'. Zij heeft het afgelopen jaar al heel wat averij opgelopen. Het begon met haar ontkenning van de Armeense genocide (is prominent onderdeel van de Turkse Identiteit!!!). Als ze dat niet gedaan had zou ze dankzij haar Turkse paspoort in een Turkse gevangenis kunnen belanden. Zij omarmt dus haar Turkse Identiteit en verwerpt daarmee de Nederlandse. Ze is dus ongeschikt om het Nederlandse volk te leiden.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:08:17 #13
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_53643197
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus Nederlanders hebben minstens twee identiteiten:

1: Ik vier feest, zuip veel en laat mijn tieten/lul zien
2: Ik schaam mij daarvoor en doe net of ik geen Nederlander ben.

Zijn dit rationele of emotionele identiteiten?
Het zijn geen Identiteiten maar gemankeerde waarnemingen.
pi_53643329
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus Nederlanders hebben minstens twee identiteiten:

1: Ik vier feest, zuip veel en laat mijn tieten/lul zien
2: Ik schaam mij daarvoor en doe net of ik geen Nederlander ben.
jouw woorden, niet de mijne.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_53643409
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:05 schreef Ippon het volgende:
De WRR is een college dat we in Nederland kunnen missen als kiespijn. Het is vooral samengesteld uit sociologen die onder het mom van wetenschap hun linkse agenda in de media promoten en in het Haagse beleidscircuit proberen door te drukken door het inhuren van leden van het Koninklijk Huis.

De Nederlandse Identiteit bestaat niet en dus moeten we niet zeuren over dubbele nationaliteiten, aldus de semi-intellectuele, zakkenvullende luchtfietsers van de WRR.

Albayrak is wel een heel ongelukkig voorbeeld 'dat de dubbele nationaliteit moet kunnen'. Zij heeft het afgelopen jaar al heel wat averij opgelopen. Het begon met haar ontkenning van de Armeense genocide (is prominent onderdeel van de Turkse Identiteit!!!). Als ze dat niet gedaan had zou ze dankzij haar Turkse paspoort in een Turkse gevangenis kunnen belanden. Zij omarmt dus haar Turkse Identiteit en verwerpt daarmee de Nederlandse. Ze is dus ongeschikt om het Nederlandse volk te leiden.
Als je het rapport nou eens leest, dan zul je zien dat de strekking is dat je een volk (turks, NL, Marrokaans, Swahili....) niet 1 identiteit kunt toedichten. De gemiddelde mens bestaat gewoon niet.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_53644386
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als je het rapport nou eens leest, dan zul je zien dat de strekking is dat je een volk (turks, NL, Marrokaans, Swahili....) niet 1 identiteit kunt toedichten. De gemiddelde mens bestaat gewoon niet.
De gemiddelde mens heeft 2 armen 2 benen een hoofd en een romp ... hey het kan dus wel ....
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:58:36 #17
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53644502
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:05 schreef Ippon het volgende:
De WRR is een college dat we in Nederland kunnen missen als kiespijn. Het is vooral samengesteld uit sociologen die onder het mom van wetenschap hun linkse agenda in de media promoten en in het Haagse beleidscircuit proberen door te drukken door het inhuren van leden van het Koninklijk Huis.

De Nederlandse Identiteit bestaat niet en dus moeten we niet zeuren over dubbele nationaliteiten, aldus de semi-intellectuele, zakkenvullende luchtfietsers van de WRR.

Albayrak is wel een heel ongelukkig voorbeeld 'dat de dubbele nationaliteit moet kunnen'. Zij heeft het afgelopen jaar al heel wat averij opgelopen. Het begon met haar ontkenning van de Armeense genocide (is prominent onderdeel van de Turkse Identiteit!!!). Als ze dat niet gedaan had zou ze dankzij haar Turkse paspoort in een Turkse gevangenis kunnen belanden. Zij omarmt dus haar Turkse Identiteit en verwerpt daarmee de Nederlandse. Ze is dus ongeschikt om het Nederlandse volk te leiden.
Ah, nog meer identiteiten:
quote:
1: Ik vier feest, zuip veel en laat mijn tieten/lul zien
2: Ik schaam mij daarvoor en doe net of ik geen Nederlander ben.
3. Ik ben een linkse cultuurrelativist.
4. Ik ben een Turkse genocide ontkenner in het jasje van een Nederlandse politica.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:21:52 #18
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_53645018
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als je het rapport nou eens leest, dan zul je zien dat de strekking is dat je een volk (turks, NL, Marrokaans, Swahili....) niet 1 identiteit kunt toedichten. De gemiddelde mens bestaat gewoon niet.
Nee, het rapport heeft het ook over het ontbreken van een Nederlandse identiteit.

In deel 1 van dit topic heb ik al uitvoerig aangegeven waarom dat een mening is van een krankzinnige.

Het bevestigen en stimuleren van de Nationale Identiteit is de enige weg om te voorkomen dat Nederland naar de slachtbank van de allochtonen wordt gevoerd (een gezonde vorm van nationalisme want 'we' willen geen overspelige vrouwen stenigen).

De eerste stap is de definitieve ontmanteling of opheffing van de WRR. De leden van dit obsolete orgaan zijn even wereldvreemd en cultureel subversief als elke willekeurige moslim.

"Niet alle Nederlanders zijn hetzelfde, dus bestaat de Nederlander niet."

Domme redenering voor wetenschappers.

Nooit van statistiek gehoord? Normaalverdelingen en clusterberekeningen laten zien dat alle verschijnselen "klonteren rond gemiddelden". En die klonten bestaan. Wie dat niet gelooft moet eens een jaartje in het buitenland gaan wonen. Alles wat vreemd is heeft te maken met je (niet bestaande?) Nederlandse identiteit.

Kijk maar hoe moslims in dit land leven. Een Eigen Identiteit dus.

[ Bericht 14% gewijzigd door Ippon op 02-10-2007 18:05:17 ]
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:50:58 #19
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53647271
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:21 schreef Ippon het volgende:

[..]

Nee, het rapport heeft het ook over het ontbreken van een Nederlandse identiteit.

In deel 1 van dit topic heb ik al uitvoerig aangegeven waarom dat een mening is van een krankzinnige.

Het bevestigen en stimuleren van de Nationale Identiteit is de enige weg om te voorkomen dat Nederland naar de slachtbank van de allochtonen wordt gevoerd (een gezonde vorm van nationalisme want 'we' willen geen overspelige vrouwen stenigen).

De eerste stap is de definitieve ontmanteling of opheffing van de WRR. De leden van dit obsolete orgaan zijn even wereldvreemd en cultureel subversief als elke willekeurige moslim.

"Niet alle Nederlanders zijn hetzelfde, dus bestaat de Nederlander niet."

Domme redenering voor wetenschappers.

Nooit van statistiek gehoord? Normaalverdelingen en clusterberekeningen laten zien dat alle verschijnselen "klonteren rond gemiddelden". En die klonten bestaan. Wie dat niet gelooft moet eens een jaartje in het buitenland gaan wonen. Alles wat vreemd is heeft te maken met je (niet bestaande?) Nederlandse identiteit.

Kijk maar hoe moslims in dit land leven. Een Eigen Identiteit dus.
Ik ken een paar moslims die net als ik helemaal niet in statistiek gevangen wensen te worden!

Zou dat de nederlandse identiteit zijn?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53648463
quote:
Het bevestigen en stimuleren van de Nationale Identiteit is de enige weg om te voorkomen dat Nederland naar de slachtbank van de allochtonen wordt gevoerd (een gezonde vorm van nationalisme want 'we' willen geen overspelige vrouwen stenigen).
vervang Nederland met Duitsland en allochtoon met jood en het zou zo uit een speech van Hitler kunnen komen over de gewenste "raszuiverheid"
pleased to meet you
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:38:17 #21
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53648725
Dit topic doet me denken aan een christen die wanhopig probeerde te bewijzen dat de Islam geen religie is.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:42:42 #22
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_53648840
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:29 schreef moussie het volgende:

[..]

vervang Nederland met Duitsland en allochtoon met jood en het zou zo uit een speech van Hitler kunnen komen over de gewenste "raszuiverheid"
Ik dacht al .... waar blijft dat verwijt toch?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:44:39 #23
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_53648901
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dit topic doet me denken aan een christen die wanhopig probeerde te bewijzen dat de Islam geen religie is.
Jij doet mij denken aan die zondaar die dacht dat God niet bestond maar op de onvermijdelijke Dag des Oordeels tegen God stamelt "Sorry, ik heb het allemaal niet zo bedoeld."
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:49:38 #24
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53649036
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:44 schreef Ippon het volgende:

[..]

Jij doet mij denken aan die zondaar die dacht dat God niet bestond maar op de onvermijdelijke Dag des Oordeels tegen God stamelt "Sorry, ik heb het allemaal niet zo bedoeld."
Als God per ongeluk toch bestaat zal ik hem vertellen dat zijn public-relations slecht geregeld zijn.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53649070
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:21 schreef Ippon het volgende:

[..]

Nee, het rapport heeft het ook over het ontbreken van een Nederlandse identiteit.

In deel 1 van dit topic heb ik al uitvoerig aangegeven waarom dat een mening is van een krankzinnige.

Het bevestigen en stimuleren van de Nationale Identiteit is de enige weg om te voorkomen dat Nederland naar de slachtbank van de allochtonen wordt gevoerd (een gezonde vorm van nationalisme want 'we' willen geen overspelige vrouwen stenigen).

De eerste stap is de definitieve ontmanteling of opheffing van de WRR. De leden van dit obsolete orgaan zijn even wereldvreemd en cultureel subversief als elke willekeurige moslim.

"Niet alle Nederlanders zijn hetzelfde, dus bestaat de Nederlander niet."

Domme redenering voor wetenschappers.

Nooit van statistiek gehoord? Normaalverdelingen en clusterberekeningen laten zien dat alle verschijnselen "klonteren rond gemiddelden". En die klonten bestaan. Wie dat niet gelooft moet eens een jaartje in het buitenland gaan wonen. Alles wat vreemd is heeft te maken met je (niet bestaande?) Nederlandse identiteit.

Kijk maar hoe moslims in dit land leven. Een Eigen Identiteit dus.
Ik wil helemaal geen nationale identiteit. Om het even plat te zeggen, Rot op met je Nationale identiteit. Ik ben een Mens en overal op de wereld wonen mensen met andere ideeen en denkbeelden waar ik het niet altijd mee eens hoef te zijn, en die soms ook nooit de mijne zullen worden. Ik kan er echter altijd van leren.

Dat enge hokjes gedoe van ons tegen de rest is zo 1940.
Bovendien zou je je moeten afvragen waarom de door jou zo gekoesterde Nederlandse identiteit als die zo geweldig is niet omarmd wordt door de rest van de wereld. Mss is die identiteit wel helemaal niet zo geweldig.

Voor wat betreft statistiek. Met statistiek kan ik ook bewijzen dat de gemiddelde garnalen vangst in Japan een correlatie heeft met het aantal linkshandige apen in artis.

[ Bericht 0% gewijzigd door devlinmr op 02-10-2007 19:56:39 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')