Of Free Running of Parkour, allemaal goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:24 schreef ChopperMick het volgende:
urban running?
family matters - steve urclequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:41 schreef starla het volgende:
[afbeelding]
En uit welke serie komt deze?
quote:
same herequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb geen idee wie die gozer is, laat staan wie z'n vader is...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:57 schreef StallionJack het volgende:
Die gast die op een fiets zit in NYC met toen nog lang haar met een liedje waarin een sample van beethoven wordt gebruikt. (Videoclip)
Weer geen algemene kennis vraag wat mij betreft.
Die gast die op een fiets zit in NYC met toen nog lang haar met een liedje waarin een sample van beethoven wordt gebruikt. (Videoclip)
Dat kan het wel zijn, maar niet bij deze groep mensen, geloof ik.quote:Weer geen algemene kennis vraag wat mij betreft.
Dat is toch Robin Thicke, maar zijn vader ken ik niet hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:57 schreef StallionJack het volgende:
quote:Je mag elkaar alles vragen, over politiek, sport, literatuur, muziek, film enz. Als het spel vastloopt kunnen hints gegeven worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |