te laat Psycho, we hebben een winnaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sauteerpan?
Editten niet, maar je mag em er wel onder posten. Als je dan oh nee er voor zet of een ! er achter en je doet dat niet al te vaak kan het goed gerekend wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:39 schreef hhhpsycho het volgende:
heb mijn geniale ingeveving. mag ik wijzigen??
Ik hou me voor beiden aanbevolen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Ja, ik ben meer van het gebeuren nį het koken dan ervoor...
Check dit boek eens....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Cedar Point in Ohio heeft er 17 en daarmee meer dan Six Flags Magic Kingdom met 15.
Ik heb nog een afspraak staan met een vriend om een keer naar Six Flags te gaan. Hij heeft namelijk een zeer ingewikkelde theorie over het verschil wat de plaats in de achtbaan heeft (bij bochtige banen achterin heftiger en zo) en volgens mij maakt het niet zoveel uit. Moet ik em maar es aan gaan houdenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Check dit boek eens....
Cedar Point is krankzinnig voor iedere rollercoasterfreak...
Ik ga weer wat bedenken...
Waarover de belastingdienst begin dit jaar zei:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:01 schreef Whiteguy het volgende:
digid
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:09 schreef qonmann het volgende:
sublimeren
natuurlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:09 schreef qonmann het volgende:
sublimeren
dat ei lijkt er heel veel op, maat het is geen kievitquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:24 schreef starla het volgende:
kievit?
Ja, zonder hint nog wel .quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:25 schreef SaskiaR het volgende:
tureluur
Daar heb je geljjk inquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:28 schreef starla het volgende:
man, wat lijken al die vogels op elkaar zeg, allemaal een snavel en veren enzo![]()
Recentelijk de PC. Hooft prijs ontvangen, is een goede vriend van Maarten 't Hart.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:44 schreef MadMaster het volgende:
Biesheuvel
quote:Probeer wat variatie in de vragen aan te brengen. Het is verleidelijk om door te vragen op het vorige onderwerp, maar dat is minder leuk voor de medequizzers die dat onderwerp net niet interessant vinden.
point taken ..waar weet je veel van ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:02 schreef starla het volgende:
dit is nu al de 3de literaire vraag, wordt een beetje eenzijdig![]()
[..]
![]()
Je hebt gelijk, maar ik was al een tijdje offline net en moest even iets verzinnen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:02 schreef starla het volgende:
dit is nu al de 3de literaire vraag, wordt een beetje eenzijdig![]()
[..]
![]()
Gaat er niet om waar ik veel vanaf weet, maar dat ik 3 vragen achter elkaar in dezelfde categorie een beetje teveel vind. Daarbij komt kijken dat ik literatuur niet zo'n leuk onderwerp vindquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:05 schreef qonmann het volgende:
[..]
point taken ..waar weet je veel van ?
Toen hij net de PC hooft prijs had ontvangen. zeer apatrt ja.,quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Maarten Biesheuvel enige tijd geleden een interview van gezien. Wįt een figuur
Wiens bekende boek 'De Scheepsjongens van Bontekoe' wordt momenteel verfilmd?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:08 schreef starla het volgende:
[..]
Gaat er niet om waar ik veel vanaf weet, maar dat ik 3 vragen achter elkaar in dezelfde categorie een beetje teveel vindt. Daarbij komt kijken dat ik literatuur niet zo'n leuk onderwerp vind![]()
Nee ach, ik vind verder eigenlijk alles wel leuk: reizen, wetenschap & techniek, biologie, muziek, film, geschiedenis, kunst enzo![]()
Dat is een Conger conger, ik zoek de Belone belone...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:18 schreef qonmann het volgende:
zeepaling ?
een zeesalami?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een Conger conger, ik zoek de Belone belone...
Magere geep, gepekop, gepie...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:27 schreef krapula het volgende:
geep?
VS is correct...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:35 schreef Neleos het volgende:
Rietveld, VS?
Buiten dat, waar vind je zo'n plek in Nederlandquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:37 schreef qonmann het volgende:
niet Nederland ..zou de welstandscomissie nooit hebben gefiatteerd..
Oosterpark Groningenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Buiten dat, waar vind je zo'n plek in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |