Wat een bevalling, maar we zijn er uit...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:00 schreef starla het volgende:
lamshaas?
Net op tijd, ik begon al onzin uit te kramenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een bevalling, maar we zijn er uit...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:05 schreef MadMaster het volgende:
Een verzoekje aan CSI_MIAMI:
Kan je je posts iets beperken? In de Slowchat kan je je helemaal uitleven, maar probeer het hier een beetje zuiver te houden.
En PR, je postte 'lamstong', maar kwam niet op lamshaas?
It was worth a try!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:05 schreef MadMaster het volgende:
Een verzoekje aan CSI_MIAMI:
Kan je je posts iets beperken? In de Slowchat kan je je helemaal uitleven, maar probeer het hier een beetje zuiver te houden.
En PR, je postte 'lamstong', maar kwam niet op lamshaas?
Je enthousiasme is allemaal leuk en aardig, maar je mag maar één antwoord geven totdat de vragensteller aangeeft dat de voorgaande antwoorden niet goed zijn of een hint geeft o.i.d.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:11 schreef MadMaster het volgende:
Kangaroe baby's
Haha ja was allemaal al duidelijk hoor.. relaxquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je enthousiasme is allemaal leuk en aardig, maar je mag maar één antwoord geven totdat de vragensteller aangeeft dat de voorgaande antwoorden niet goed zijn of een hint geeft o.i.d.
Dan geef je anderen ook een kans en worden de topics niet opgeslokt door zinloze postings...
En ik geef ruiterlijk toe dat ik mezlef ook moet inhouden, spiegelmomentje dus ook voor mij...
Nee, er zijn diverse namen in de verschillende talen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:22 schreef starla het volgende:
freestyle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |