Ook hallo.quote:
Zo doen we dat hier niet he?!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:30 schreef Roi het volgende:
Yalla yalla
Jouw avatar! 'There's an evil monkey in my closet!'quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
TVPtje dan maar, baggerusers van me
Laniboekje kan het heel goed en ze heeft te veel vrije tijd.quote:
Wie!! Wij?!?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
TVPtje dan maar, baggerusers van me
Ik woon in Amsterdam-Oost en daar gaat dat wel zoquote:
Ik zeg heul niet dat ik teveel vrije tijd heb, ik heb gewoon veel tijd waarin ik niets uitvoer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Laniboekje kan het heel goed en ze heeft te veel vrije tijd.
Eventueel wil ik jou ook nog wel masseren.
Gebruik hem goed, je weet pas wat je mist als je het kwijt bent.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zeg heul niet dat ik teveel vrije tijd heb, ik heb gewoon veel tijd waarin ik niets uitvoer.
![]()
Wijze raad! Daarom ga ik nu verder met Rogue Galaxy gamenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Gebruik hem goed, je weet pas wat je mist als je het kwijt bent.
Werken.
Als masseuse?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:39 schreef Laniboekje het volgende:
Woei, net de post gehad. Volgende week woensdag mag ik op sollicitatiegesprek komen.
Haha, gelukkig niet! Als mogelijke woonbegeleider voor mensen met psychiatrische problematieken. In Zeist.quote:
Hey, daar woon ik!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Haha, gelukkig niet! Als mogelijke woonbegeleider voor mensen met psychiatrische problematieken. In Zeist.
Jij zou inderdaad wel goed in het rijtje passen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey, daar woon ik!
Ohnee, daar hoor ik te wonen
Nou, Foei Poit, daar mag je niet mee spotten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |