Dat lijkt me overdreven, Jaap heeft niets tegen haar en vindt haar sterk. Ook voor Huub is zij wel goed om mee te spelen, zij is absoluut niet zwak, je krijgt haar niet weg. De rest ziet dat ook wel hoor, waarom denk je dat zij een hekel aan haar hebben? Omdat ze koud over komt wat Huub zelf al zei, en zich totaal niet kwetsbaar opstelt. Maar dat is voor het spel juist wel goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke wil veel.... maar feitelijk wil niemand behalve Huub met haar spelen. Ondertussen krijg ik steeds een grotere hekel aan haar. Ze dramt maar door en luistert niet.
Ik geloof er niet zo in, helaas. Van Amanda uit wel, maar van Brian uit absoluut niet. En dat missen na die acht uur kwam ook wel heel gelegen ... na die acht uur info krijgen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:24 schreef T-lex het volgende:
Dat doen ze constant...massage hier, samen in bad, lekker ff samen muziek luisteren. Geloof echt wel dat dat allemaal oprecht is hoor. Ook dat ze mekaar gemist hadden tijdens die 8 uur was wel duidelijk.![]()
Ik wil ook graag dat zij winnen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier nog één!! En ik vind dat Huub een punt heeft. Lieke draaft maar door en door!!
Luc is een gastspeler.... Hij is een rapper die al een paar keer in het huis heeft opgetreden. Nadia vindt hem leuk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:26 schreef Liess het volgende:
Ben een tijdje offline geweest, maarem, wie is Luc?
Ah ok, thanksquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:27 schreef petraa het volgende:
[..]
De gastspeler Double L een rapper, die zijn plaatje komt promoten via de Kooi
[afbeelding]
Met jou zeiden nog 10duizend andere het.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:33 schreef Darklight het volgende:
hehe
mensen komen erachter dat Lieke een zeikwijf is, zeg ik alk vanaf het begin
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:31 schreef T-lex het volgende:
Ik krijg wat van deze formaties...die 5-2 werkte niet omdat ze binnen die 5 mekaar niet vertrouwen.
Brian is slim die kiest er voor dan maar die formatie te verlaten, sterk maakte het ze toch niet.
Nu wil Jaap met Dennis weer bij Huub en Lieke...zelfde stomme verhaal als je het mij vraagt. Totaal geen vertrouwen en de kans dat Jaap Nix een mes in de rug steekt. En ook op persoonlijk vlak hebben ze geen reet.
De samenwerking Huub&Lieke + Brian&Amanda zie ik meer suc6 hebben.![]()
Brian en Huub hebben een soort van respect voor mekaar en dat is ook een pluspuntje. Die 4 hebben mekaar niet nodig voor backup en zijn best gezellig in de omgang als de sfeer er naar is.![]()
Daar ben ik het mee eens...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:31 schreef T-lex het volgende:
Ik krijg wat van deze formaties...die 5-2 werkte niet omdat ze binnen die 5 mekaar niet vertrouwen.
Brian is slim die kiest er voor dan maar die formatie te verlaten, sterk maakte het ze toch niet.
Nu wil Jaap met Dennis weer bij Huub en Lieke...zelfde stomme verhaal als je het mij vraagt. Totaal geen vertrouwen en de kans dat Jaap Nix een mes in de rug steekt. En ook op persoonlijk vlak hebben ze geen reet.
Brian en Huub hebben een soort van respect voor mekaar en dat is ook een pluspuntje. Die 4 hebben mekaar niet nodig voor backup en zijn best gezellig in de omgang als de sfeer er naar is.![]()
\Even veranderen in opties Ouick replyquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb geen Preview meer onder mijn postvak. Is dat normaal??
Nee hoor vinden heel veel al heel lang, soms zakt het weer even, maar dan zorgt Lieke zelf wel weer dat ze een zeikwijf word gevonden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:33 schreef Darklight het volgende:
hehe
mensen komen erachter dat Lieke een zeikwijf is, zeg ik alk vanaf het begin
Huub wil het ook niet met Jaap, dat lijkt hiij duidelijk te laten merken aan Lieke. Alleen Lieke luistert niet!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:35 schreef T-lex het volgende:
Luc zei het zo simpel, gewoon alle ballen op de zwakste (NIx).![]()
Dat heeft echt de meeste kans van slagen.![]()
En als Jaap dan in de weg gaat lopen, pech voor hem. Zo jammer dat Huub zo aan Jaap blijft hangen en steeds een lijntje open wil houden.![]()
Ik ben het met Huub eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:36 schreef berend88 het volgende:
nou ik vind Huub ook behoorlijk irri hoor, die wil ook zijn eigen zin doordrijven. Lieke wil even afwachten hoe alle gesprekken zich ontwikkelen en erover nadenken . Huub wil direct nu een plan bedenken.
Ik snap ook niet dat Huub het niet afmaakt... Brian geeft al het voorzetje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:35 schreef T-lex het volgende:
Luc zei het zo simpel, gewoon alle ballen op de zwakste (NIx).![]()
Dat heeft echt de meeste kans van slagen.![]()
En als Jaap dan in de weg gaat lopen, pech voor hem. Zo jammer dat Huub zo aan Jaap blijft hangen en steeds een lijntje open wil houden.![]()
strobalen??????quote:
Hij is irri omdat hij een gesprek met Lieke voert. Huub is speltechnisch zoveel beter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:36 schreef berend88 het volgende:
nou ik vind Huub ook behoorlijk irri hoor, die wil ook zijn eigen zin doordrijven. Lieke wil even afwachten hoe alle gesprekken zich ontwikkelen en erover nadenken . Huub wil direct nu een plan bedenken.
Ik vind Huub ook aardig aan het zeuren,eerst maakt hij ruzie met Lieke omdat hij niet met Brian samen wil werken en wel met Jaap en Dennisl.Nu gaat de ruzie over samenwerken met Jaap en Dennis en dat wil Huub nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:35 schreef petraa het volgende:
Ik word strontziek van Lieke, wat een zeikwijf.
Ze moeten ook gewoon samen blijven spelen, ze hebben niemand nodig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:39 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik vind Huub ook aardig aan het zeuren,eerst maakt hij ruzie met Lieke omdat hij niet met Brian samen wil werken en wel met Jaap en Dennisl.Nu gaat de ruzie over samenwerken met Jaap en Dennis en dat wil Huub nu ook weer niet.
Dat geld ook voor een nix, nadia en Amanda....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:38 schreef Darklight het volgende:
de meese zitten haar helemaal op te hemelen, alleen maar omdat ze met Huub is
zonder Huub stelt ze geen reet voor, en zat ze allang thuis
Het is niet voor niets dat Nadia van achter te horen heeft gekregen dat ze moet aanpappen met Luc.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:31 schreef riri het volgende:
De ontwikkeling tussen Nadia en Luuk is ook helemaal perfekt...het zal Dennix extra richting Huub,Lieke en Jaap sturen om tegen Brian te gaan
?????????????????quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:38 schreef Darklight het volgende:
de meese zitten haar helemaal op te hemelen, alleen maar omdat ze met Huub is
zonder Huub stelt ze geen reet voor, en zat ze allang thuis
Huub heeft gewoon gelijk dat hij geen vertrouwen heeft in Dennix en Jaap, Jaap heeft al zo vaak gezegd dat hij met Huub samen wil werken en keer op keer verziekt Jaap het.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:35 schreef petraa het volgende:
Ik word strontziek van Lieke, wat een zeikwijf.
Precies.... nix is zo goed als vogelvrij en de zwakste van iedereen..... Jaap en Huub zouden de volgende deal moeten maken: Jaap stemt nix naar huis.... Jaap heeft tijdelijke backup van Nadia en Huub stemt Lieke de volgende keer naar huis. Daarna gaan ze samenwerken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon samen blijven spelen, ze hebben niemand nodig.
Geestelijk misschien dan wel zeer sterk. Speltechnisch vind ik haar zeer zwak.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:41 schreef riri het volgende:
[..]
?????????????????
Denk dat je het daar aardig mis hebt...
Lieke heeft heel veel alleen doorstaan in dat huis...meer dan welke persoon dan ook...dat heeft ze alemaal in haar eentje doorstaan,op eigen kracht zonder te breken....
Kan niet anders zeggen dan dat dat heel veel sterkte is
Waar dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:44 schreef riri het volgende:
Kan iemand Huub en Lieke erop wijzen dat ze afgeluisterd kunnen worden....
Volgens mij hadden ze dat zelf al door.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:44 schreef riri het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:35 schreef DrsH het volgende:
[..]
\Even veranderen in opties Ouick reply
door wie?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:44 schreef riri het volgende:
Als we met z'n allen héél hard roepen, misschien horen ze het dan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:44 schreef riri het volgende:
Nadia vindt Dennis helemaal niets, maar moest o zo nodig een relatie in het huis hebben om 'erbij te horen'. En nu zit ze met de gebakken peren ... en met Dennis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:47 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik vindt Luc aantrekkelijk ik heb het al met Nix er over gehad.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nadia vindt Dennis helemaal niets, maar moest o zo nodig een relatie in het huis hebben om 'erbij te horen'. En nu zit ze met de gebakken peren ... en met Dennis.
Denk ik.
De samenwerking met nix is totale onzin.... Het is een samenwerking met Jaap waar nix toevallig de backup van heeft. Iedereen weet dat nix totaal niets zal doen. Ook geloof ik niet dat Jaap Brian durft aan te pakken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:48 schreef beequeen het volgende:
Huub geeft duidelijk aan dat hij niet samen wil werken met Dennix.
Huub: Die teringlijer heeft mijn vinger gebroken.
Vergis je niet, ze heeft heel veel ervaring met relaasies.quote:
Ik snap ook niet dat de FEBO deze kans niet aangrijpt om een beetje te "sturen".quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:52 schreef akveor het volgende:
[..]
De samenwerking met nix is totale onzin.... Het is een samenwerking met Jaap waar nix toevallig de backup van heeft. Iedereen weet dat nix totaal niets zal doen. Ook geloof ik niet dat Jaap Brian durft aan te pakken.
Huub en Brian zouden een gesprek moeten hebben en dan alle ballen op nix. Dat is het meest logisch in deze fase.
Helemaal mee eens. Die vent heeft nog helemaal niets gebracht in de periode dat hij in de kooi zit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:52 schreef akveor het volgende:
[..]
De samenwerking met nix is totale onzin.... Het is een samenwerking met Jaap waar nix toevallig de backup van heeft. Iedereen weet dat nix totaal niets zal doen. Ook geloof ik niet dat Jaap Brian durft aan te pakken.
Huub en Brian zouden een gesprek moeten hebben en dan alle ballen op nix. Dat is het meest logisch in deze fase.
Huub heeft daar ook gelijk in maar de afgelopen keer dat Huub en Lieke daar ruzie over hadden werd hij boos omdat Lieke met Brian wilde spelen.Lieke zei toen,''het maakt mij niet uit met wie ,als we het spel maar spelen''.Huub wilde toen alleen maar met Jaap en Dennis spelen.Als hij dan tot de conclusie komt dat zij dat beter niet kunnen doen is prima maar hij had het dan met Lieke over die andere gedachten moeten hebben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft gewoon gelijk dat hij geen vertrouwen heeft in Dennix en Jaap, Jaap heeft al zo vaak gezegd dat hij met Huub samen wil werken en keer op keer verziekt Jaap het.
Jaap wil dat niet...die wil nix niet laten vallen op dit moment...ook begrijpelijk en de beste optie voor jaap....ook jaap vindt nix niets maar hij gebruikt hem totdat hij hem niet meer nodig heeft...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Als het te zwaar voor hem wordt, mag hij even lekker bijkomen in een luxe hotel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:59 schreef marky het volgende:
Toch zou ik het wel eens prettig vinden als Brian zwaar onder vuur kwam te liggen die heeft het veel te makkelijk.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub heeft daar ook gelijk in maar de afgelopen keer dat Huub en Lieke daar ruzie over hadden werd hij boos omdat Lieke met Brian wilde spelen.Lieke zei toen,''het maakt mij niet uit met wie ,als we het spel maar spelen''.Huub wilde toen alleen maar met Jaap en Dennis spelen.Als hij dan tot de conclusie komt dat zij dat beter niet kunnen doen is prima maar hij had het dan met Lieke over die andere gedachten moeten hebben.
Dat is precies waar ik me aan erger. Staat ie zich weer te verschuilen. Daarnaast geloof ik nooit dat Brian zal opstappen. Het zal weer richting fysiek geweld gaan waarmeee Huub zich op glad ijs bevindt en Jaap en nix de lachende derde zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:00 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap wil dat niet...die wil nix niet laten vallen op dit moment...ook begrijpelijk en de beste optie voor jaap....ook jaap vindt nix niets maar hij gebruikt hem totdat hij hem niet meer nodig heeft...
Nix stelt ook niets voor maar zoals jaap gisteren al zei tegen huub ..we gebruiken hem als sidekick
goede strategie
Juist wel logisch...voor huub en jaap is hij een speler die ze kunnen gebruiken sommige taken uit te voeren die ze zelf niet willen...dennix is als was in de handen van die twee...die doet alles om in het spel te blijven...waarom dat niet gebuiken om Brian eruit te krijgen...Dennix haalt sowieso de eindstreep nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Die vent heeft nog helemaal niets gebracht in de periode dat hij in de kooi zit.
eerst zich achter de rug van Jaap verschuilen en dan nu de gelegenheid krijgen om achter huub en jaap te blijven omdat hij anders niet tegen Brian durft.![]()
Ik vind het niet logisch laat die knakker eerst maar eens netjes het voortouw nemen en laten zien dat hij zich t.o.v Brian staande kan houden. Dan ben ik het er pas mee eens dat hij en niet Brian verdient om daar langer te blijven.
Je hebt niets aan damschijven tijdens een schaakspel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:05 schreef riri het volgende:
[..]
Juist wel logisch...voor huub en jaap is hij een speler die ze kunnen gebruiken sommige taken uit te voeren die ze zelf niet willen...dennix is als was in de handen van die twee...die doet alles om in het spel te blijven...waarom dat niet gebuiken om Brian eruit te krijgen...Dennix haalt sowieso de eindstreep niet
Bij schaken is elk schaakstuk belangrijk....en de minst belangrijke kan je wel inzetten om de meest belangrijke te veroveren en daarna offer je hem op
ook helemaal mee eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Die vent heeft nog helemaal niets gebracht in de periode dat hij in de kooi zit.
eerst zich achter de rug van Jaap verschuilen en dan nu de gelegenheid krijgen om achter huub en jaap te blijven omdat hij anders niet tegen Brian durft.![]()
Ik vind het niet logisch laat die knakker eerst maar eens netjes het voortouw nemen en laten zien dat hij zich t.o.v Brian staande kan houden. Dan ben ik het er pas mee eens dat hij en niet Brian verdient om daar langer te blijven.
Het draait om de vrouwen in het hok. Een vrouw is geen schaakstuk en je kunt met een vrouw niet tien zetten vooruit denken wat er gaat gebeuren, aldus Huub tegen Jaap gisteravond.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:05 schreef riri het volgende:
[..]
Juist wel logisch...voor huub en jaap is hij een speler die ze kunnen gebruiken sommige taken uit te voeren die ze zelf niet willen...dennix is als was in de handen van die twee...die doet alles om in het spel te blijven...waarom dat niet gebuiken om Brian eruit te krijgen...Dennix haalt sowieso de eindstreep niet
Bij schaken is elk schaakstuk belangrijk....en de minst belangrijke kan je wel inzetten om de meest belangrijke te veroveren en daarna offer je hem op
Ja precies, wat willen ze die angsthaas laten doen dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Je hebt niets aan damschijven tijdens een schaakspel.
je kan geen damschijf bij een schaakspel gebruiken en geen schaakstuk bij een damspelquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Met de afgelopen 'familiedag' moest ik ook weer zo hard lachen toen ik hoorde dat hij tegen zijn (homo)vriend vertelde dat Huub echt bang was!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:56 schreef pullup het volgende:
[..]
brian krijg je niet weg door terrorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:05 schreef riri het volgende:
[..]
Huub en Lieke en Jaap zouden sowieso moeten eisen dat nix Nadia laat vallen. Jaap wil het plannetje met Luc wel laten doorgaan. Ze kunnen het ook gewoon uitspreken. Voor wat hoort wat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:11 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja precies, wat willen ze die angsthaas laten doen dan.
Zelfs nu Brian binnen de groep van 5 met Nix breekt durft hij niet tegen hem.![]()
Precies.... de keuze om Brian te bashen is een makkelijke maar zeker niet en logische. Daarnaast gun ik het Brian om dichter bij de finale af te vallen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
brian krijg je niet weg door terror
nix binnen een dag
Als Brian en Huub (ondersteund door de dames) los zouden gaan op Nix. Dan is het zo over met die sukkel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
brian krijg je niet weg door terror
nix binnen een dag
Precies..... Huub ziet het wel goed en Lieke niet. Alle ballen op nix.... en daarna Lieke eruit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Als Brian en Huub (ondersteund door de dames) los zouden gaan op Nix. Dan is het zo over met die sukkel.
Of Jaap dan in de weg gaat lopen moet ik nog zien. En ook al doet hij dat wel, zou het nog weinig verschil maken. Heeft Huub ook al een paar keer uitgesproken. DUS DIT IS JE KANS HUUB!![]()
Mooi!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:07 schreef akveor het volgende:
denk niet dat 'm dat gaat wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies..... Huub ziet het wel goed en Lieke niet. Alle ballen op nix.... en daarna Lieke eruit.
Volgens mij is Luc gewoon een super relaxed mens, ook geleerd door de fouten in zijn leven. Zo zie je maar weer, iedereen kijkt daar op zijn eigen manier naarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:15 schreef Nomrc2 het volgende:
is die luuk nou de hele dag stoned ?
Amanda en schattigquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:11 schreef Nomrc2 het volgende:
amanda wil casewhnoten taart
vind haar schattig als ze zo is
Lieke laat Huub er nooit in en zal kiezen voor Jaap.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:23 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk niet dat 'm dat gaat worden
logische volgende is dan nadia
dan jaap
december finale huub lieke amanda brian
deze 4 hebben dat zo'n twee maanden geleden al besproken/afgesprokenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:24 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
zo het script is klaar. Huub en Lieke even met jaap dan NIX er uit,
dan Huub en Lieke samen met Brain en Adel Jaap eruit.
dan Huub en Lieke met Brain en Adel, Naad eruit..
hehe de finale wat de Redactie zo graag wil, zie jully allemaal met de kerst met deze vier. till then!
waar maak je dat uit op ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke laat Huub er nooit in en zal kiezen voor Jaap.
De volorden zal in mijn ogen zijn: nix, Lieke, Nadia.
En anders: nix, Nadia, Huub....
is een paard ook goed ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:35 schreef ThomasSlayer het volgende:
blablabla en ik vind het tijd voor een bloemetje.
Aangezien de eindfase niet bekent is en er angst is dat het publiek zal bepalen wie wint is het voor zowel Lieke en Jaap zeer aantrekkelijk om Huub weg te stemmen. Huub en Jaap zouden een deal moeten sluitren: Jaap offert nix.... Huub daarna Lieke. Ik hoef Lieke niet in de finale. Ik had een tijd symphatie voor Lieke. Nu vind ik het een dom wijf die altijd probeert het laatste woord te hebben. Die humorloze gesprekken en waarin ze altijd in een soort van verdediging schiet ben ik meer dan zat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:32 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waar maak je dat uit op ?
want ik heb geen enkel signaal in die richting gezien
3 mannen en 1 vrouw in de finale lijkt me uitgeslotenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Aangezien de eindfase niet bekent is en er angst is dat het publiek zal bepalen wie wint is het voor zowel Lieke en Jaap zeer aantrekkelijk om Huub weg te stemmen. Huub en Jaap zouden een deal moeten sluitren: Jaap offert nix.... Huub daarna Lieke. Ik hoef Lieke niet in de finale. Ik had een tijd symphatie voor Lieke. Nu vind ik het een dom wijf die altijd probeert het laatste woord te hebben. Die humorloze gesprekken en waarin ze altijd in een soort van verdediging schiet ben ik meer dan zat.
waarom zijn spelfuaten errug ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
Cos is sinds lange tijd weer leuk om te lezen nu het spel op de wagen lijkt. Vraag me alleen af wat alle bespiegelingen hier waart zijn als ik naar het persentasje spelvauten keick.
Mee eens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Aangezien de eindfase niet bekent is en er angst is dat het publiek zal bepalen wie wint, is het voor zowel Lieke en Jaap zeer aantrekkelijk om Huub weg te stemmen. Huub en Jaap zouden een deal moeten sluitren: Jaap offert nix.... Huub daarna Lieke. Ik hoef Lieke niet in de finale. Ik had een tijd symphathie voor Lieke. Nu vind ik het een dom wijf die altijd probeert het laatste woord te hebben. Die humorloze gesprekken en waarin ze altijd in een soort van verdediging schiet, ben ik meer dan zat.
Yep, ze heeft zelf jarenlang paarden gehad en les gegeven aan kinderen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:50 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft best verstand van paardrijden?
aje sgrijft assun muggool denkkikalsnel daje ooc eenmuggool bentquote:
Ben denk de enige die het leuk vind als alle ballen op Brian gaan.Brian is gevaarlijker in de finale dan een Dennis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:52 schreef mazaru het volgende:
Ik snap er niks meer van
Huub moet niet samen met die Nix werken. Hij moet een pact met Amanda en Brian sluiten om Nix en Jaap er uit te krijgen.
Precies... al heb ik weinig met Brian.... Ik gun het nix niet om verder te komen dan Brian. Daarnaast heeft nix totaal niets gebracht en ik moet er niet aan denken dat nix en Nadia gewoon door kunnen kleffen. Wanneer nix en Jaap toch willen samenwerken zou ik als ik Huub en Lieke was sowieso eisen dat nix en Jaap Nadia laten vallen. Lieke is me veel te happig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:52 schreef mazaru het volgende:
Ik snap er niks meer van
Huub moet niet samen met die Nix werken. Hij moet een pact met Amanda en Brian sluiten om Nix en Jaap er uit te krijgen.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:31 schreef T-lex het volgende:
En nog maanden tegen klef en bef aankijken. Nee dank je.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben denk de enige die het leuk vind als alle ballen op Brian gaan.Brian is gevaarlijker in de finale dan een Dennis.
Koelbloedige Lieke, koudbloedig paard.quote:
nee hoor, hier nog 1quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben denk de enige die het leuk vind als alle ballen op Brian gaan.Brian is gevaarlijker in de finale dan een Dennis.
Maar Brian kan toch ook niet zo makkelijk naar de finale.Ik baal ook van klef en bef,maar ook baal ik van Brian en Amanda dat ze het zo makkelijk hebben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:56 schreef akveor het volgende:
[..]
En nog maanden tegen klef en bef aankijken. Nee dank je.
Als ik eerlijk ben, gun ik het Brian dan toch meer dan Dennis, Brian zit er al een jaar en heeft van alles meegemaakt, oke niet echt Tegen hem. Maar Dennis zit er een paar maanden en voegt geen reet toe, heeft nog geen reet uitgevoerd. Oke als je neuken met Nadia iets uitvoeren noemt dan wel. Dus WEG MET DENNISquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Brian kan toch ook niet zo makkelijk naar de finale.Ik baal ook van klef en bef,maar ook baal ik van Brian en Amanda dat ze het zo makkelijk hebben.
Het ontstond spontaan, zoek er maar niet teveel achter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:58 schreef SiRojK het volgende:
Hoezo zijn de drie dames nu ineens zo close? Is dit weer 'infiltratie' van Nadia en Amanda of meer omdat het spel toch zo open ligt momenteel?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Brian kan toch ook niet zo makkelijk naar de finale.Ik baal ook van klef en bef,maar ook baal ik van Brian en Amanda dat ze het zo makkelijk hebben.
Ben ik het ook mee eens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:58 schreef marky het volgende:
Huub en Lieke moeten helemaal geen keus maken. Als setje zijn ze sterk en moeten ze gewoon alleen maar meehelpen zowel DNJ als AB eruit te werken en gewoon meegaan met de geen die een van de stelletjes onder vuur neemt. De kracht van Huub en Lieke is dat ze samen erg sterk zijn en ruzie kunnen maken en toch altijd weten dat ze gedekt zijn.
Nadia vertelde gisteren nog dat zij plannen hadden om Lieke te bashen. Ze had die aan achter voorgelegd (het verhaal dat ze niet 'stout' mag doen) en ze zouden binnenkort beginnen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:58 schreef SiRojK het volgende:
Hoezo zijn de drie dames nu ineens zo close? Is dit weer 'infiltratie' van Nadia en Amanda of meer omdat het spel toch zo open ligt momenteel?
Het wordt iig wel tijd dat er iets verandert... Heb al 2 maanden geen streams, mis niets, slechte zaakquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:07 schreef Clank het volgende:
Denk zo maar dat de Febo deze keer wel een beetje gaat 'sturen'. Die willen echt Brian en Amanda nog niet kwijt... maar Dennis én Jaap kunnen ze inmiddels missen als kiespijn.
er zitten 5 wijven in dat huisquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:04 schreef kit2u het volgende:
Dan heb ik het niet over Denise en Lucje uiteraard.
bedoel je met muggool iemand met het downsyndroom of iemand uit mongolie ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
aje sgrijft assun muggool denkkikalsnel daje ooc eenmuggool bent
Huub speelt piano, Brian zit al een hele tijd bij de FEBO.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:08 schreef T-lex het volgende:
Zie nu iedereen op de streams voorbij komen behalve Huub en Brian...geheime bespreking ergens...(wishful thinking).
ze willen iemand uitnodigen om van lieke een "echte" dame te makenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Naad weer cryptisch bezig.
Naad: Weet je of dat ene nog doorgaat?
Amanda: Ik heb het er wel met "haar "over gehad, maar ze wist het nog niet.
Naad: Ik heb er met M overgesproken , die zei dat het mocht.
Amanda: Ik zal blij zijn als mijn contactpersoon weer terug is.
Zou dat gaan over het bashen van Lieke?![]()
Dat weet ik, May Day , maar het klonk zo vaag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:14 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ze willen iemand uitnodigen om van lieke een "echte" dame te maken
(geloof ik )
mayday mocht nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik, May Day , maar het klonk zo vaag.
Brian is back.
Ok, dat wist ik niet, thanx.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:18 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
mayday mocht niet
ze hebben een ander persoon op het oog die wel mag van de redactie
LL is geen wijf, echt nietquote:
Wat is er niet vreemd aan dat gozertje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:
Dennix loopt weer te eten, wat is dat toch een vreemde gewoonte.
May Day is een travestiet en heeft een bloedhekel aan Lieke.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:21 schreef yvonne het volgende:
Wat deed dat mayday dan ook weer?
vergeten
Ja, dat is waar, alles eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is er niet vreemd aan dat gozertje.![]()
![]()
Ow, jottem.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
May Day is een travestiet en heeft een bloedhekel aan Lieke.
dragqueen, vorige keer zou mayday aan lieke moeten laten zien hoe je een mannenlijf er vrouwelijk uit kan laten zien. Ze willen denk ik Lieke weer pakken door te zeggen dat het een manwijf is qua figuur. Lijkt me een erg korte actie, Lieke hoeft alleen maar te zeggen dat zij haar jurken wel gewoon dicht krijgt en nadia met haar brede bovenlijf niet....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:21 schreef yvonne het volgende:
vergeten
Dat gun ik Brian weer niet.Hij heeft ook meegedaan met Huub en Lieke pesten.Dus laat het hem ook maar eens voelen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:23 schreef schatje het volgende:
Ik wil dat alle bommen los gaan op Dennis. Huub moet dus gaan samenwerken met Brian.
ik geef toe, gisteravond was 'ie wel een beetje leukquote:
Én aan Jaap. Hij wilde toen haar pruik aftrekken ofzo, toen was hij nog terror.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
May Day is een travestiet en heeft een bloedhekel aan Lieke.
Te hopen van wel..... Als Lieke iets meer vrijheid krijgt denkt ze dat ze de hele wereld aankan en wordt nog onuitstaanbaarder... Ze vind zichzelf een sterke speler.... ik vind haar eigenlijk zwakker dan Amanda.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Naad weer cryptisch bezig.
Naad: Weet je of dat ene nog doorgaat?
Amanda: Ik heb het er wel met "haar "over gehad, maar ze wist het nog niet.
Naad: Ik heb er met M overgesproken , die zei dat het mocht.
Amanda: Ik zal blij zijn als mijn contactpersoon weer terug is.
Zou dat gaan over het bashen van Lieke?![]()
Google is ook al niet meer te vertrouwenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:21 schreef yvonne het volgende:
vergeten
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Google is ook al niet meer te vertrouwen
[afbeelding]
Gisternacht hebben Huub en Lieke afgesproken met elkaar dat ze niet te happig gaan doen. Huub zou terughoudend gaan overkomen terwijl Lieke wel wil samenwerken met Jaap en Dennixquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:28 schreef riri het volgende:
Ze noemen het "Het Schaakakkoord" wat gisteren is besloten tussen Huub,Jaap en Lieke...
Mooi...de één vindt haar zwak de ander vindt haar sterk......quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Te hopen van wel..... Als Lieke iets meer vrijheid krijgt denkt ze dat ze de hele wereld aankan en wordt nog onuitstaanbaarder... Ze vind zichzelf een sterke speler.... ik vind haar eigenlijk zwakker dan Amanda.
Ik irriteer me ook regelmatig aan Lieke maar dit gaat me wat ver als je bedenkt wat ze allemaal heeft moeten slikken, en zwakker dan Amanda, echt niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Te hopen van wel..... Als Lieke iets meer vrijheid krijgt denkt ze dat ze de hele wereld aankan en wordt nog onuitstaanbaarder... Ze vind zichzelf een sterke speler.... ik vind haar eigenlijk zwakker dan Amanda.
Dan heb ik nieuws voor je... nix heeft niet anders gedaan dan de mensen opzetten tegen Huub en Lieke. En nu samen met hem werken? Nee dan liever met Brian. Overigens vind ik dat Brian een statement tegen nix heeft gemaakt dat wat mij betreft beloont mag worden. Huub moet zich geen zand in de ogen laten strooien door het duo nix en vetklep. Beide hebben Huub en Lieke kapot proberen te maken. En dat terwijl Jaap ook nog durft uit te spreken dat ie Huub een vriend vind. Nu heeft huub de kans om iets recht te zetten tegen nix. Met Brian komt wel in de finale.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat gun ik Brian weer niet.Hij heeft ook meegedaan met Huub en Lieke pesten.Dus laat het hem ook maar eens voelen.
Ik denk gezien het verleden dat de Febo het meer toelaat als alle bommen los gaan i.p.v. Brian.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat gun ik Brian weer niet.Hij heeft ook meegedaan met Huub en Lieke pesten.Dus laat het hem ook maar eens voelen.
Je bedoelt losgaan op Dennix?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk gezien het verleden dat de Febo het meer toelaat als alle bommen los gaan i.p.v. Brian.
Zoals eerder gezegd... geestelijk zeer sterk... speltechnisch uitermate en teleurstellend zwak.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik irriteer me ook regelmatig aan Lieke maar dit gaat me wat ver als je bedenkt wat ze allemaal heeft moeten slikken, en zwakker dan Amanda, echt niet.
Amanda reageert instinctief , Lieke is sluw.
Zwakker dan Amanda is ze niet, zeker in discussies niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:26 schreef akveor het volgende:
[..]
denk dat in deze lieke toch ook vanuit haar gevoel actquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd... geestelijk zeer sterk... speltechnisch uitermate en teleurstellend zwak.
Idd Amanda reageert van uit haar gevoel en dat is haar kracht.
Brian heeft gisteren tegen Jaap uitgesproken dat hij Huub en Lieke eruit wil werken...ook zonder Dennix zijn hulp....Jaap is niet gek..die laat dat niet gebeurenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws voor je... nix heeft niet anders gedaan dan de mensen opzetten tegen Huub en Lieke. En nu samen met hem werken? Nee dan liever met Brian. Overigens vind ik dat Brian een statement tegen nix heeft gemaakt dat wat mij betreft beloont mag worden. Huub moet zich geen zand in de ogen laten strooien door het duo nix en vetklep. Beide hebben Huub en Lieke kapot proberen te maken. En dat terwijl Jaap ook nog durft uit te spreken dat ie Huub een vriend vind. Nu heeft huub de kans om iets recht te zetten tegen nix. Met Brian komt wel in de finale.
Hoe cheap.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
Villa Vandaag is weer lekker suggestief bezig.
[afbeelding]
Onderschrift: En de winnaar slaapt vannacht bij Nadia.
Dunno, ben een meelezende non-streamerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:45 schreef STAP01 het volgende:
Heeft Luc gewonnen van Dennix?
nopequote:
Gezellig voor Dennix. Kan hij lekker toekijken met een vinger in zn reet!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:47 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nope
maar het was de winneraar mag met nadia slapen en de verliezer neukt haar
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:50 schreef STAP01 het volgende:
Gezellig voor Dennix. Kan hij lekker toekijken met een vinger in zn reet!![]()
Is het ooit wel eens onpartijdig geweest dan daar ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Gercos het volgende:
Zowieso is de berichtgeving op villa vandaag niet echt onpartijdig.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een Diddle (?) pop op z'n pikkie.
zo iets?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een Diddle (?) pop op z'n pikkie.
Klopt wel, dat zei ze idd tegen Amanda.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:53 schreef petraa het volgende:
Volgens mij heeft ze dat niet gezegd! Of heb ik dat stukje gemist
Dit is dus het punt, Naad krijg niet zomaar weg, ze heeft back-up van Amanda, Brian, Dennix en eventueel Jaap.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:54 schreef Verida het volgende:
Als het Huub en Lieke lukt om Nadia eruit te krijgen is Amanda ook zo verdwenen. Amanda heeft tot nu toe een vrouwelijke medespeelster gehad om zich mee te vermaken. Eerst natasia en nu Nadia. Als Nadia wegvalt is Amanda op Brian aangewezen de hele dag. Dit gaat Amanda vies tegenvallen en Brian na een tijdje enorm irriteren.
Als Lieke dan Amanda gewoon negeert, loopt Amanda gillend weg
denk ik
Laat haar enorm allergisch zijn ajb!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
Naad jankt........geprikt door een wesp.![]()
Zij is emotioneel vrij gemakkelijk te breken, hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is dus het punt, Naad krijg niet zomaar weg, ze heeft back-up van Amanda, Brian, Dennix en eventueel Jaap.
Auw auw doet zeer.wat een aansteller zegquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
Naad jankt........geprikt door een wesp.![]()
Sorry voor dit leedvermaak.
Lieke vroeg dat direct, ze zegt dat ze dat niet is helaas.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat haar enorm allergisch zijn ajb!
What else is new, hij neemt zijn tijd om te knallen, bovendien is hij gisteren al zo vreselijk tekeer gegaan tegen Brian, daar moet hij nog van bijkomen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:06 schreef petraa het volgende:
Jaap zit maar dat hij Brian wil confronteren en Dennis zit maar nee laten we nog even afwachten!!!
zolang ik het lees niet nee beetje spijtig aangezien ze boven het spel moeten staan maar daar kunnen we nog wel topics vol over schrijven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Is het ooit wel eens onpartijdig geweest dan daar ?
Seintje dat ze dadelijk moeten trainen met Carlosquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:10 schreef BarryK het volgende:
Wat zei Brian toenet? Huub en Dennis gaan weg uit kantoor...
geeft toch maar weer eens aan dat nix het spel echt begrijptquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:06 schreef petraa het volgende:
Jaap zit maar dat hij Brian wil confronteren en Dennis zit maar nee laten we nog even afwachten!!!
disgustingquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die smeerpijp heeft wel meer plakplaatjes....![]()
Dit moet Naad toch aanspreken, een boxer van Ralph Lauren.quote:
Ik denk dat eerder de inhoud Naad aanspreekt...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit moet Naad toch aanspreken, een boxer van Ralph Lauren.
Ik vind het zonde.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die smeerpijp heeft wel meer plakplaatjes....![]()
Het zal een combi zijn, Naad geilt op merken en grote kerels.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk dat eerder de inhoud Naad aanspreekt...
Wat deed hij dan en welke brief?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:24 schreef Varen het volgende:
wat deed jaap raar met die brief?
wanneer kijkt ze wel blijquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
FEBO is even goed bezig. Het is half drie en de was komt binnen.
José moet alles nog opruimen en kijkt niet blij.
Wat doet ze dan met Dennis?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zal een combi zijn, Naad geilt op merken en grote kerels.
Goeie vraag, geen idee. Ik denk in opdracht van de FEBO maar ik weet dat ik daar bij jou niet mee aan moet komen.quote:
is wel smullen voor ons, wordt 'ie lekker para...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:40 schreef Ziet het volgende:
gelukkig gaat het hier weer wat sneller dan gister.![]()
nieuwe ontwikkelingen dus, begrijp ik
ik denk dat het weinig zin heeft om tegen brian te werken
amanda stemt hem toch nooit weg
een tatoo???~? Een inktvlek is hetquote:
Dat vindt Nadia classy sexy.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
Waarom toch altijd dat ene schouderbandje naar beneden?
[afbeelding]
Hij is best fanatiek bezig en z'n spieren verzuren. Nou is dat niet zo erg maar om spiermassa te maken moet je dan doorknallen. En ja, als je dan door blijft gaan dan kan je soms gewoon niet eens meer op je benen blijven staan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
Wat is er met Brian? Tijdens het traint valt hij steeds bijna om.
Vraagje: Is er eigenlijk een filmpje van het moment dat Bwian een stoel omgooide en met een glas gooide in het bijzijn van Luuk???quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
is wel smullen voor ons, wordt 'ie lekker para...![]()
Sexxxxxyyyquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
Waarom toch altijd dat ene schouderbandje naar beneden?
[afbeelding]
Om even in Nix z'n woorden te spreken...wat een pussy!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:53 schreef Dreamboy het volgende:
Luc kan niet meer.
En dan denkt Lieke ook nog dat ze het meest heeft met nadia.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Naad krijgen voor de zoveelste keer een waarschuwing dat ze niet mogen fluisteren.
Naad zei tegen Amanda: Hou Lieke in de gaten, ze zit er te gezellig bij.
Ik vind dat zo ontzettend goor, dat moet toch ook vreselijk smerig aanvoelen, buiten dat het er niet uitziet, vooral bij Amanda niet. Misschien is ze wel bang dat haar extensions eruit vallen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
De lady's hebben gedoucht en wie heeft als enige haar haar gewassen, Lieke .
Wat zijn het toch een smeerpijpen die twee.![]()
Gezicht wassen onder de douche is er ook niet bijquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
De lady's hebben gedoucht en wie heeft als enige haar haar gewassen, Lieke .
Wat zijn het toch een smeerpijpen die twee.![]()
Naad loopt al dagen te piepen dat haar haar zo vet is en na een intensieve training je haar dan nog niet wassen maar waarschijnlijk droogtangen.........dat moet toch ook ontzettend stinken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat zo ontzettend goor, dat moet toch ook vreselijk smerig aanvoelen, buiten dat het er niet uitziet, vooral bij Amanda niet. Misschien is ze wel bang dat haar extensions eruit vallen.
Die zien we niet!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk dat eerder de inhoud Naad aanspreekt...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:07 schreef Ziet het volgende:
ja amanda vond net dat haar haar pas gedaan (gewassen dus) was...![]()
Ik kan daar met mijn hoofd echt niet bij. Niet alleen moet dat een uur in de wind meuren; en tegen zo'n geur helpt geen duur geurtje, maar ook moet me dat toch een partij jeuken, zo'n plakboel op je harses.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
Naad loopt al dagen te piepen dat haar haar zo vet is en na een intensieve training je haar dan nog niet wassen maar waarschijnlijk droogtangen.........dat moet toch ook ontzettend stinken?
Wat smerigquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad loopt al dagen te piepen dat haar haar zo vet is en na een intensieve training je haar dan nog niet wassen maar waarschijnlijk droogtangen.........dat moet toch ook ontzettend stinken?
Voor wie zijn de bloemen ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:20 schreef ThomasSlayer het volgende:
Beste redacte hou de bloemen niet tegen svp.
Heb je bloemen gestuurt ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:20 schreef ThomasSlayer het volgende:
Beste redacte hou de bloemen niet tegen svp.
Teveel gezopen gisteren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:25 schreef Deisyy het volgende:
Wat een watje die Luc, heeft hij niet goed gegeten vanmorgen ofzo?
Voor wie zijn ze bestemd?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:27 schreef ThomasSlayer het volgende:
yep, met een leuk bemoedigend briefje er bij.
maar als die boeven van de redactie het tegen houden.
Ze hebben ze al vanaf half 1.
Huub weegt nog maar 62 kilo, hij moet aankomen.quote:
Wie is de gelukkige?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:27 schreef ThomasSlayer het volgende:
yep, met een leuk bemoedigend briefje er bij.
maar als die boeven van de redactie het tegen houden.
Ze hebben ze al vanaf half 1.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:32 schreef ThomasSlayer het volgende:
ik ga niet alles vertellen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends een vent uitslapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |