Dat lijkt me overdreven, Jaap heeft niets tegen haar en vindt haar sterk. Ook voor Huub is zij wel goed om mee te spelen, zij is absoluut niet zwak, je krijgt haar niet weg. De rest ziet dat ook wel hoor, waarom denk je dat zij een hekel aan haar hebben? Omdat ze koud over komt wat Huub zelf al zei, en zich totaal niet kwetsbaar opstelt. Maar dat is voor het spel juist wel goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke wil veel.... maar feitelijk wil niemand behalve Huub met haar spelen. Ondertussen krijg ik steeds een grotere hekel aan haar. Ze dramt maar door en luistert niet.
Ik geloof er niet zo in, helaas. Van Amanda uit wel, maar van Brian uit absoluut niet. En dat missen na die acht uur kwam ook wel heel gelegen ... na die acht uur info krijgen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:24 schreef T-lex het volgende:
Dat doen ze constant...massage hier, samen in bad, lekker ff samen muziek luisteren. Geloof echt wel dat dat allemaal oprecht is hoor. Ook dat ze mekaar gemist hadden tijdens die 8 uur was wel duidelijk.![]()
Ik wil ook graag dat zij winnen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier nog één!! En ik vind dat Huub een punt heeft. Lieke draaft maar door en door!!
Luc is een gastspeler.... Hij is een rapper die al een paar keer in het huis heeft opgetreden. Nadia vindt hem leuk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:26 schreef Liess het volgende:
Ben een tijdje offline geweest, maarem, wie is Luc?
Ah ok, thanksquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:27 schreef petraa het volgende:
[..]
De gastspeler Double L een rapper, die zijn plaatje komt promoten via de Kooi
[afbeelding]
Met jou zeiden nog 10duizend andere het.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:33 schreef Darklight het volgende:
hehe
mensen komen erachter dat Lieke een zeikwijf is, zeg ik alk vanaf het begin
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:31 schreef T-lex het volgende:
Ik krijg wat van deze formaties...die 5-2 werkte niet omdat ze binnen die 5 mekaar niet vertrouwen.
Brian is slim die kiest er voor dan maar die formatie te verlaten, sterk maakte het ze toch niet.
Nu wil Jaap met Dennis weer bij Huub en Lieke...zelfde stomme verhaal als je het mij vraagt. Totaal geen vertrouwen en de kans dat Jaap Nix een mes in de rug steekt. En ook op persoonlijk vlak hebben ze geen reet.
De samenwerking Huub&Lieke + Brian&Amanda zie ik meer suc6 hebben.![]()
Brian en Huub hebben een soort van respect voor mekaar en dat is ook een pluspuntje. Die 4 hebben mekaar niet nodig voor backup en zijn best gezellig in de omgang als de sfeer er naar is.![]()
Daar ben ik het mee eens...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:31 schreef T-lex het volgende:
Ik krijg wat van deze formaties...die 5-2 werkte niet omdat ze binnen die 5 mekaar niet vertrouwen.
Brian is slim die kiest er voor dan maar die formatie te verlaten, sterk maakte het ze toch niet.
Nu wil Jaap met Dennis weer bij Huub en Lieke...zelfde stomme verhaal als je het mij vraagt. Totaal geen vertrouwen en de kans dat Jaap Nix een mes in de rug steekt. En ook op persoonlijk vlak hebben ze geen reet.
De samenwerking Huub&Lieke + Brian&Amanda zie ik meer suc6 hebben.![]()
Brian en Huub hebben een soort van respect voor mekaar en dat is ook een pluspuntje. Die 4 hebben mekaar niet nodig voor backup en zijn best gezellig in de omgang als de sfeer er naar is.![]()
\Even veranderen in opties Ouick replyquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb geen Preview meer onder mijn postvak. Is dat normaal??
Nee hoor vinden heel veel al heel lang, soms zakt het weer even, maar dan zorgt Lieke zelf wel weer dat ze een zeikwijf word gevonden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:33 schreef Darklight het volgende:
hehe
mensen komen erachter dat Lieke een zeikwijf is, zeg ik alk vanaf het begin
Huub wil het ook niet met Jaap, dat lijkt hiij duidelijk te laten merken aan Lieke. Alleen Lieke luistert niet!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:35 schreef T-lex het volgende:
Luc zei het zo simpel, gewoon alle ballen op de zwakste (NIx).![]()
Dat heeft echt de meeste kans van slagen.![]()
En als Jaap dan in de weg gaat lopen, pech voor hem. Zo jammer dat Huub zo aan Jaap blijft hangen en steeds een lijntje open wil houden.![]()
Ik ben het met Huub eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:36 schreef berend88 het volgende:
nou ik vind Huub ook behoorlijk irri hoor, die wil ook zijn eigen zin doordrijven. Lieke wil even afwachten hoe alle gesprekken zich ontwikkelen en erover nadenken . Huub wil direct nu een plan bedenken.
Ik snap ook niet dat Huub het niet afmaakt... Brian geeft al het voorzetje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:35 schreef T-lex het volgende:
Luc zei het zo simpel, gewoon alle ballen op de zwakste (NIx).![]()
Dat heeft echt de meeste kans van slagen.![]()
En als Jaap dan in de weg gaat lopen, pech voor hem. Zo jammer dat Huub zo aan Jaap blijft hangen en steeds een lijntje open wil houden.![]()
strobalen??????quote:
Hij is irri omdat hij een gesprek met Lieke voert. Huub is speltechnisch zoveel beter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:36 schreef berend88 het volgende:
nou ik vind Huub ook behoorlijk irri hoor, die wil ook zijn eigen zin doordrijven. Lieke wil even afwachten hoe alle gesprekken zich ontwikkelen en erover nadenken . Huub wil direct nu een plan bedenken.
Ik vind Huub ook aardig aan het zeuren,eerst maakt hij ruzie met Lieke omdat hij niet met Brian samen wil werken en wel met Jaap en Dennisl.Nu gaat de ruzie over samenwerken met Jaap en Dennis en dat wil Huub nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:35 schreef petraa het volgende:
Ik word strontziek van Lieke, wat een zeikwijf.
Ze moeten ook gewoon samen blijven spelen, ze hebben niemand nodig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:39 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik vind Huub ook aardig aan het zeuren,eerst maakt hij ruzie met Lieke omdat hij niet met Brian samen wil werken en wel met Jaap en Dennisl.Nu gaat de ruzie over samenwerken met Jaap en Dennis en dat wil Huub nu ook weer niet.
Dat geld ook voor een nix, nadia en Amanda....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:38 schreef Darklight het volgende:
de meese zitten haar helemaal op te hemelen, alleen maar omdat ze met Huub is
zonder Huub stelt ze geen reet voor, en zat ze allang thuis
Het is niet voor niets dat Nadia van achter te horen heeft gekregen dat ze moet aanpappen met Luc.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:31 schreef riri het volgende:
De ontwikkeling tussen Nadia en Luuk is ook helemaal perfekt...het zal Dennix extra richting Huub,Lieke en Jaap sturen om tegen Brian te gaan
?????????????????quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:38 schreef Darklight het volgende:
de meese zitten haar helemaal op te hemelen, alleen maar omdat ze met Huub is
zonder Huub stelt ze geen reet voor, en zat ze allang thuis
Huub heeft gewoon gelijk dat hij geen vertrouwen heeft in Dennix en Jaap, Jaap heeft al zo vaak gezegd dat hij met Huub samen wil werken en keer op keer verziekt Jaap het.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:35 schreef petraa het volgende:
Ik word strontziek van Lieke, wat een zeikwijf.
Precies.... nix is zo goed als vogelvrij en de zwakste van iedereen..... Jaap en Huub zouden de volgende deal moeten maken: Jaap stemt nix naar huis.... Jaap heeft tijdelijke backup van Nadia en Huub stemt Lieke de volgende keer naar huis. Daarna gaan ze samenwerken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon samen blijven spelen, ze hebben niemand nodig.
Geestelijk misschien dan wel zeer sterk. Speltechnisch vind ik haar zeer zwak.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:41 schreef riri het volgende:
[..]
?????????????????
Denk dat je het daar aardig mis hebt...
Lieke heeft heel veel alleen doorstaan in dat huis...meer dan welke persoon dan ook...dat heeft ze alemaal in haar eentje doorstaan,op eigen kracht zonder te breken....
Kan niet anders zeggen dan dat dat heel veel sterkte is
Waar dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:44 schreef riri het volgende:
Kan iemand Huub en Lieke erop wijzen dat ze afgeluisterd kunnen worden....
Volgens mij hadden ze dat zelf al door.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:44 schreef riri het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:35 schreef DrsH het volgende:
[..]
\Even veranderen in opties Ouick reply
door wie?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:44 schreef riri het volgende:
Als we met z'n allen héél hard roepen, misschien horen ze het dan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:44 schreef riri het volgende:
Nadia vindt Dennis helemaal niets, maar moest o zo nodig een relatie in het huis hebben om 'erbij te horen'. En nu zit ze met de gebakken peren ... en met Dennis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:47 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik vindt Luc aantrekkelijk ik heb het al met Nix er over gehad.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nadia vindt Dennis helemaal niets, maar moest o zo nodig een relatie in het huis hebben om 'erbij te horen'. En nu zit ze met de gebakken peren ... en met Dennis.
Denk ik.
De samenwerking met nix is totale onzin.... Het is een samenwerking met Jaap waar nix toevallig de backup van heeft. Iedereen weet dat nix totaal niets zal doen. Ook geloof ik niet dat Jaap Brian durft aan te pakken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:48 schreef beequeen het volgende:
Huub geeft duidelijk aan dat hij niet samen wil werken met Dennix.
Huub: Die teringlijer heeft mijn vinger gebroken.
Vergis je niet, ze heeft heel veel ervaring met relaasies.quote:
Ik snap ook niet dat de FEBO deze kans niet aangrijpt om een beetje te "sturen".quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:52 schreef akveor het volgende:
[..]
De samenwerking met nix is totale onzin.... Het is een samenwerking met Jaap waar nix toevallig de backup van heeft. Iedereen weet dat nix totaal niets zal doen. Ook geloof ik niet dat Jaap Brian durft aan te pakken.
Huub en Brian zouden een gesprek moeten hebben en dan alle ballen op nix. Dat is het meest logisch in deze fase.
Helemaal mee eens. Die vent heeft nog helemaal niets gebracht in de periode dat hij in de kooi zit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:52 schreef akveor het volgende:
[..]
De samenwerking met nix is totale onzin.... Het is een samenwerking met Jaap waar nix toevallig de backup van heeft. Iedereen weet dat nix totaal niets zal doen. Ook geloof ik niet dat Jaap Brian durft aan te pakken.
Huub en Brian zouden een gesprek moeten hebben en dan alle ballen op nix. Dat is het meest logisch in deze fase.
Huub heeft daar ook gelijk in maar de afgelopen keer dat Huub en Lieke daar ruzie over hadden werd hij boos omdat Lieke met Brian wilde spelen.Lieke zei toen,''het maakt mij niet uit met wie ,als we het spel maar spelen''.Huub wilde toen alleen maar met Jaap en Dennis spelen.Als hij dan tot de conclusie komt dat zij dat beter niet kunnen doen is prima maar hij had het dan met Lieke over die andere gedachten moeten hebben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft gewoon gelijk dat hij geen vertrouwen heeft in Dennix en Jaap, Jaap heeft al zo vaak gezegd dat hij met Huub samen wil werken en keer op keer verziekt Jaap het.
Jaap wil dat niet...die wil nix niet laten vallen op dit moment...ook begrijpelijk en de beste optie voor jaap....ook jaap vindt nix niets maar hij gebruikt hem totdat hij hem niet meer nodig heeft...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Als het te zwaar voor hem wordt, mag hij even lekker bijkomen in een luxe hotel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:59 schreef marky het volgende:
Toch zou ik het wel eens prettig vinden als Brian zwaar onder vuur kwam te liggen die heeft het veel te makkelijk.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub heeft daar ook gelijk in maar de afgelopen keer dat Huub en Lieke daar ruzie over hadden werd hij boos omdat Lieke met Brian wilde spelen.Lieke zei toen,''het maakt mij niet uit met wie ,als we het spel maar spelen''.Huub wilde toen alleen maar met Jaap en Dennis spelen.Als hij dan tot de conclusie komt dat zij dat beter niet kunnen doen is prima maar hij had het dan met Lieke over die andere gedachten moeten hebben.
Dat is precies waar ik me aan erger. Staat ie zich weer te verschuilen. Daarnaast geloof ik nooit dat Brian zal opstappen. Het zal weer richting fysiek geweld gaan waarmeee Huub zich op glad ijs bevindt en Jaap en nix de lachende derde zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:00 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap wil dat niet...die wil nix niet laten vallen op dit moment...ook begrijpelijk en de beste optie voor jaap....ook jaap vindt nix niets maar hij gebruikt hem totdat hij hem niet meer nodig heeft...
Nix stelt ook niets voor maar zoals jaap gisteren al zei tegen huub ..we gebruiken hem als sidekick
goede strategie
Juist wel logisch...voor huub en jaap is hij een speler die ze kunnen gebruiken sommige taken uit te voeren die ze zelf niet willen...dennix is als was in de handen van die twee...die doet alles om in het spel te blijven...waarom dat niet gebuiken om Brian eruit te krijgen...Dennix haalt sowieso de eindstreep nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Die vent heeft nog helemaal niets gebracht in de periode dat hij in de kooi zit.
eerst zich achter de rug van Jaap verschuilen en dan nu de gelegenheid krijgen om achter huub en jaap te blijven omdat hij anders niet tegen Brian durft.![]()
Ik vind het niet logisch laat die knakker eerst maar eens netjes het voortouw nemen en laten zien dat hij zich t.o.v Brian staande kan houden. Dan ben ik het er pas mee eens dat hij en niet Brian verdient om daar langer te blijven.
Je hebt niets aan damschijven tijdens een schaakspel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:05 schreef riri het volgende:
[..]
Juist wel logisch...voor huub en jaap is hij een speler die ze kunnen gebruiken sommige taken uit te voeren die ze zelf niet willen...dennix is als was in de handen van die twee...die doet alles om in het spel te blijven...waarom dat niet gebuiken om Brian eruit te krijgen...Dennix haalt sowieso de eindstreep niet
Bij schaken is elk schaakstuk belangrijk....en de minst belangrijke kan je wel inzetten om de meest belangrijke te veroveren en daarna offer je hem op
ook helemaal mee eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Die vent heeft nog helemaal niets gebracht in de periode dat hij in de kooi zit.
eerst zich achter de rug van Jaap verschuilen en dan nu de gelegenheid krijgen om achter huub en jaap te blijven omdat hij anders niet tegen Brian durft.![]()
Ik vind het niet logisch laat die knakker eerst maar eens netjes het voortouw nemen en laten zien dat hij zich t.o.v Brian staande kan houden. Dan ben ik het er pas mee eens dat hij en niet Brian verdient om daar langer te blijven.
Het draait om de vrouwen in het hok. Een vrouw is geen schaakstuk en je kunt met een vrouw niet tien zetten vooruit denken wat er gaat gebeuren, aldus Huub tegen Jaap gisteravond.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:05 schreef riri het volgende:
[..]
Juist wel logisch...voor huub en jaap is hij een speler die ze kunnen gebruiken sommige taken uit te voeren die ze zelf niet willen...dennix is als was in de handen van die twee...die doet alles om in het spel te blijven...waarom dat niet gebuiken om Brian eruit te krijgen...Dennix haalt sowieso de eindstreep niet
Bij schaken is elk schaakstuk belangrijk....en de minst belangrijke kan je wel inzetten om de meest belangrijke te veroveren en daarna offer je hem op
Ja precies, wat willen ze die angsthaas laten doen dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Je hebt niets aan damschijven tijdens een schaakspel.
je kan geen damschijf bij een schaakspel gebruiken en geen schaakstuk bij een damspelquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Met de afgelopen 'familiedag' moest ik ook weer zo hard lachen toen ik hoorde dat hij tegen zijn (homo)vriend vertelde dat Huub echt bang was!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:56 schreef pullup het volgende:
[..]
brian krijg je niet weg door terrorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:05 schreef riri het volgende:
[..]
Huub en Lieke en Jaap zouden sowieso moeten eisen dat nix Nadia laat vallen. Jaap wil het plannetje met Luc wel laten doorgaan. Ze kunnen het ook gewoon uitspreken. Voor wat hoort wat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:11 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja precies, wat willen ze die angsthaas laten doen dan.
Zelfs nu Brian binnen de groep van 5 met Nix breekt durft hij niet tegen hem.![]()
Precies.... de keuze om Brian te bashen is een makkelijke maar zeker niet en logische. Daarnaast gun ik het Brian om dichter bij de finale af te vallen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
brian krijg je niet weg door terror
nix binnen een dag
Als Brian en Huub (ondersteund door de dames) los zouden gaan op Nix. Dan is het zo over met die sukkel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
brian krijg je niet weg door terror
nix binnen een dag
Precies..... Huub ziet het wel goed en Lieke niet. Alle ballen op nix.... en daarna Lieke eruit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Als Brian en Huub (ondersteund door de dames) los zouden gaan op Nix. Dan is het zo over met die sukkel.
Of Jaap dan in de weg gaat lopen moet ik nog zien. En ook al doet hij dat wel, zou het nog weinig verschil maken. Heeft Huub ook al een paar keer uitgesproken. DUS DIT IS JE KANS HUUB!![]()
Mooi!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:07 schreef akveor het volgende:
denk niet dat 'm dat gaat wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies..... Huub ziet het wel goed en Lieke niet. Alle ballen op nix.... en daarna Lieke eruit.
Volgens mij is Luc gewoon een super relaxed mens, ook geleerd door de fouten in zijn leven. Zo zie je maar weer, iedereen kijkt daar op zijn eigen manier naarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:15 schreef Nomrc2 het volgende:
is die luuk nou de hele dag stoned ?
Amanda en schattigquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:11 schreef Nomrc2 het volgende:
amanda wil casewhnoten taart
vind haar schattig als ze zo is
Lieke laat Huub er nooit in en zal kiezen voor Jaap.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:23 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk niet dat 'm dat gaat worden
logische volgende is dan nadia
dan jaap
december finale huub lieke amanda brian
deze 4 hebben dat zo'n twee maanden geleden al besproken/afgesprokenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:24 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
zo het script is klaar. Huub en Lieke even met jaap dan NIX er uit,
dan Huub en Lieke samen met Brain en Adel Jaap eruit.
dan Huub en Lieke met Brain en Adel, Naad eruit..
hehe de finale wat de Redactie zo graag wil, zie jully allemaal met de kerst met deze vier. till then!
waar maak je dat uit op ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke laat Huub er nooit in en zal kiezen voor Jaap.
De volorden zal in mijn ogen zijn: nix, Lieke, Nadia.
En anders: nix, Nadia, Huub....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |