abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:52:43 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53788690
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:45 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je zelf over die VI begint (overigens nog een leuk voorbeeld van media die goed reageert op wat er op Fok! gebeurt)... De werkelijkheid is geloof ik dat er is afgesproken en overeengekomen binnen de KNVB of de coachesclub dat coaches elkaar niet af gaan lopen vallen. Desondanks gebeurt het tóch, zie de door jou al aangehaalde VI quotes ...
Ben juist blij dat er trainer/coaches zijn die eerlijk zeggen wat ze ervan vinden, want wat hebben we eraan als iedere trainer/coach zich van commentaar moet onthouden? Zou een beetje schijnheilig zijn, vind je niet? Zoals Johan Derksen gisteren terecht zei (overigens heb ik een hekel aan die vent, maar zijn mening over Marco van Basten is tegenwoordig vrijwel hetzelfde als mijn mening) is dat als miljoenen televisiekijkers de wedstrijd tegen Albanië dramatisch vinden, dat Van Basten het dan ook best kan toegeven. Dat hij niet moet gaan zeggen dat Albanië geen kansen had en dat de overwinning zwaar terecht was, want iedereen zag toch dat het niet zo was? Het lijkt er soms op alsof Van Basten in zijn eigen wereld leeft.

Met jou erbij dan, gezellig!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53788996
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:35 schreef Tennessee het volgende:

...ik toon alleen (voor de zoveelste keer) aan dat jij;

• Van Basten onterecht de grond in boort.

• Foppe de Haan onterecht de hemel in prijst.

• Jezelf steeds tegenspreekt.

• Voortdurend van alles roept dat leuk klinkt maar weinig tot geen inhoud heeft.
  • quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 12:26 schreef M0NTANA het volgende:

Je weet net zo goed als ik dat men in de trainerswereld niet snel een concullega zal afvallen, ook al ben je het er absoluut niet mee eens. Foppe de Haan zou zoiets ook nooit doen, loze opmerking dus van je?
    Linkje naar 2 artikels over Foppe de Haan
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 12:52 schreef M0NTANA het volgende:

Ben juist blij dat er trainer/coaches zijn die eerlijk zeggen wat ze ervan vinden, want wat hebben we eraan als iedere trainer/coach zich van commentaar moet onthouden? Zou een beetje schijnheilig zijn, vind je niet?

Dankjewel voor dit mooie voorbeeld... Heb je er nog meer?
      maandag 8 oktober 2007 @ 13:13:02 #103
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_53789106
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 13:07 schreef Tennessee het volgende:

[..]

[..]

Linkje naar 2 artikels over Foppe de Haan

[..]

Dankjewel voor dit mooie voorbeeld... Heb je er nog meer?
    Ik zeg toch duidelijk dat de kritiek zó voorzichtig en gematigd wordt geuit, dat het bijna geen kritiek te noemen is?

Wat snap je er nou niet aan?

Alle trainer/coaches houden zich nog in, maar toch ben ik blij dat ze niet helemaal hun bek houden.

Is het nou zo moeilijk om te acceteren dat de kritiek die er is, terecht is? Of hou je je oogkleppen nog even op?
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_53789158
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 13:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik zeg toch duidelijk dat de kritiek zó voorzichtig en gematigd wordt geuit, dat het bijna geen kritiek te noemen is?

Wat snap je er nou niet aan?

Alle trainer/coaches houden zich nog in, maar toch ben ik blij dat ze niet helemaal hun bek houden.

Is het nou zo moeilijk om te acceteren dat de kritiek die er is, terecht is? Of hou je je oogkleppen nog even op?
    Heb je je geheugen wel eens laten testen MONTANA?... Ik krijg steeds meer de indruk dat je dingen die je heel kort geleden nog gezegd hebt gewoon al weer helemaal vergeten bent. Of was je bezig met nóg een voorbeeld van jezelf tegenspreken en uit je nek lullen? In dat geval, ga gerust verder...
      maandag 8 oktober 2007 @ 13:22:03 #105
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_53789252
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 13:16 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Heb je je geheugen wel eens laten testen MONTANA?... Ik krijg steeds meer de indruk dat je dingen die je heel kort geleden nog gezegd hebt gewoon al weer helemaal vergeten bent. Of was je bezig met nóg een voorbeeld van jezelf tegenspreken en uit je nek lullen? In dat geval, ga gerust verder...
    Als jij slechts delen van mijn reacties quote, lijkt het alsof ik mezelf tegenspreek. Volgens mij zeg ik héél duidelijk dat de kritiek van Foppe de Haan bijna geen kritiek te noemen is, maar dat deel laat je bewust weg.

Ach, als jij er maar gelukkig van wordt. Je bent ziek, hoop dat het snel weer beter wordt.
    pi_53789391
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 13:22 schreef M0NTANA het volgende:

Als jij slechts delen van mijn reacties quote, lijkt het alsof ik mezelf tegenspreek. Volgens mij zeg ik héél duidelijk dat de kritiek van Foppe de Haan bijna geen kritiek te noemen is, maar dat deel laat je bewust weg.

Ach, als jij er maar gelukkig van wordt. Je bent ziek, hoop dat het snel weer beter wordt.
    Ah, het bekende teken dat je de discussie niet meer aankan, beginnen over mijn ziekte...

Maar voor de duidelijkheid...

Eerst roep je dat De Haan nooit kritiek op Van Basten zou hebben. Dan link ik naar een artikel met kritiek van De Haan op Van Basten. Dan roep je dat dat milde kritiek is en dat trainers nooit hun concullega's afvallen. Dan link ik naar een artikel waar De Haan als voorzitter van de trainersbond zegt dat trainers net een stel kwakende kikkers zijn. en dan ben je ineens blij dat trainers geen blad voor de mond nemen en begin je over mijn oogkleppen en mijn ziekte..

Maar je gaat me nu vast uitleggen hoe ik dat weer allemaal verkeerd begrepen heb, of niet?
    pi_53789455
    Tip! Roep iets waarop ik niet anders dan met cijfers kan reageren, dan kan je het "scorebordjournalistiek" en "Tennessee kijkt alleen maar naar de cijfers" weer eens uit de kast halen!
    pi_53789702
    Je mag er nog wel even over nadenken hoor! Als je er niet uitkomt geef je maar een gil, dan help ik je nog wel een beetje verder... Het wordt zo stil hier anders...
      maandag 8 oktober 2007 @ 13:45:07 #109
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_53789740
    OK, samengevat:

• Ik zeg dat men in de voetballerij niet snel een collega afvalt.
  • Jij komt met een voorbeeld over Foppe de Haan.

• Ik noem dat heel mild, bijna geen kritiek te noemen. Ook geef ik aan dat ik juist het liefst zou hebben dat iedereen eerlijk zegt wat hij denkt, maar dat dit een utopie is.
  • Jij komt met wat artikelen over het feit dat trainers elkaar niet af mogen vallen.

• Ik geef aan dat ik blij ben met die paar trainer/coaches die toch wat kritiek durven te geven, ook al is het nog lang niet alles, puur vanwege het feit dat het voetbalwereldje nu eenmaal zo in elkaar zit.
  • Jij beticht mij van tegenspreken.

• Ik geef opnieuw aan dat het bijna geen kritiek is van Foppe de Haan, dat verder iedereen zijn kritiek voor zich houdt, maar dat ik blij ben met dat kleine beetje kritiek dat er is.
  • Jij wordt persoonlijk, begint over mijn geheugen, ook opnieuw beticht je me van tegenspreken.

• Ik wordt ook persoonlijk (wie de bal kaatst, enfin) en verwijt jou dat je delen weglaat als je me quote, waardoor uitspraken uit zijn verband gerukt worden.
  • Jij begint te huilen over het feit dat ik de bal terugkaats en begrijpt er ineens niets meer van en vraagt op uitleg.

Zo tevreden?
  • I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    pi_53789967
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 13:45 schreef M0NTANA het volgende:
    OK, samengevat:

• Ik zeg dat men in de voetballerij niet snel een collega afvalt.
  • Jij komt met een voorbeeld over Foppe de Haan.

• Ik noem dat heel mild, bijna geen kritiek te noemen. Ook geef ik aan dat ik juist het liefst zou hebben dat iedereen eerlijk zegt wat hij denkt, maar dat dit een utopie is.
  • Jij komt met wat artikelen over het feit dat trainers elkaar niet af mogen vallen.

• Ik geef aan dat ik blij ben met die paar trainer/coaches die toch wat kritiek durven te geven, ook al is het nog lang niet alles, puur vanwege het feit dat het voetbalwereldje nu eenmaal zo in elkaar zit.
  • Jij beticht mij van tegenspreken.

• Ik geef opnieuw aan dat het bijna geen kritiek is van Foppe de Haan, dat verder iedereen zijn kritiek voor zich houdt, maar dat ik blij ben met dat kleine beetje kritiek dat er is.
  • Jij wordt persoonlijk, begint over mijn geheugen, ook opnieuw beticht je me van tegenspreken.

• Ik wordt ook persoonlijk (wie de bal kaatst, enfin) en verwijt jou dat je delen weglaat als je me quote, waardoor uitspraken uit zijn verband gerukt worden.
  • Jij begint te huilen over het feit dat ik de bal terugkaats en begrijpt er ineens niets meer van en vraagt op uitleg.

Zo tevreden?
  • Als ik op zoek was naar meer bewijs voor mijn stellingen wél. Maar ik begin me nu echt een beetje zorgen over je te maken... Maar goed, het gaat inmiddels alweer helemaal niet meer over Van Basten dus ik stel voor dat we het verder weer over Van Basten gaan hebben...

Bijvorbeeld hoe we hem zover gaan krijgen bij te tekenen tot 2010... En voor het geval je dat vergeten was (niet onwaarschijnlijk)... Jouw mening daarover is al bekend...
      maandag 8 oktober 2007 @ 14:14:17 #111
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_53790412
    Mijn situatie is de afgelopen week overigens wel veranderd, want het is niet ondenkbaar dat Marco van Basten vanaf de zomer van 2008 trainer/coach van Ajax wordt en ik vind het nu al moeilijk om te zeggen wat ik erger vind: Marco van Basten nog twee jaar bondscoach of Van Basten als trainer/coach van Ajax?
    pi_53790549
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
    Mijn situatie is de afgelopen week overigens wel veranderd, want het is niet ondenkbaar dat Marco van Basten vanaf de zomer van 2008 trainer/coach van Ajax wordt en ik vind het nu al moeilijk om te zeggen wat ik erger vind: Marco van Basten nog twee jaar bondscoach of Van Basten als trainer/coach van Ajax?
    Ik vraag me af wat je het idee geeft dat er, behalve jijzelf dan, nog veel mensen geinteresseerd zijn in wat jij erger vindt/jouw chronische negativisme?
      maandag 8 oktober 2007 @ 14:27:51 #113
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_53790757
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 14:19 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat je het idee geeft dat er, behalve jijzelf dan, nog veel mensen geinteresseerd zijn in wat jij erger vindt/jouw chronische negativisme?
    Och, ik reageer alleen maar op jouw opmerking dat mijn motieven zo onderhand wel bekend zijn.
    pi_53790844
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 14:27 schreef M0NTANA het volgende:

Och, ik reageer alleen maar op jouw opmerking dat mijn motieven zo onderhand wel bekend zijn.
    Je motieven zijn voor mij nog steeds onduidelijk...Ik heb wel vermoedens... Wat wél duidelijk is, is dat zelfs als Van Basten volgend jaar Europees Kampioen wordt en vervolgens AJAX én Oranje gaat coachen en drie opeenvolgende Wereldcups wint met AJAX en dan met Oranje óók nog eens wereldkampioen, jij hem af zal blijven zeiken. Je motieven kan je misschien zelf uit proberen te leggen, lijkt me interessant... Doe je best...
      maandag 8 oktober 2007 @ 14:45:25 #115
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_53791159
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 14:32 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Je motieven zijn voor mij nog steeds onduidelijk...Ik heb wel vermoedens... Wat wél duidelijk is, is dat zelfs als Van Basten volgend jaar Europees Kampioen wordt en vervolgens AJAX én Oranje gaat coachen en drie opeenvolgende Wereldcups wint met AJAX en dan met Oranje óók nog eens wereldkampioen, jij hem af zal blijven zeiken. Je motieven kan je misschien zelf uit proberen te leggen, lijkt me interessant... Doe je best...
    Zo erg is het allemaal nog niet.

• Als we Europees kampioen worden, zónder dat Marco van Basten iets wijzigt, dan geef ik toe dat ik fout zat.

• Als we Europees kampioen woorden, doordat Van Basten wijzigingen aanbrengt, dan zal ik mijn gelijk halen.

• Als we geen Europees kampioen woorden, doordat Van Basten wijzigingen aanbrengt, dan geef ik toe dat ik fout zat.

• Als we geen Europees kampioen woorden, zónder dat Van Basten iets wijzigt, dan zal ik mijn gelijk halen.

• Stel dat Van Basten wordt aangesteld als trainer/coach van Ajax en daar succes heeft, dan geef ik toe dat ik fout zat.

• Stel dat Van Basten wordt aangesteld als trainer/coach van Ajax en daar niets presteert, dan zal ik mijn gelijk halen.

Duidelijk?
  • I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    pi_53791481
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 14:45 schreef M0NTANA het volgende:

...

• Als we Europees kampioen woorden, doordat Van Basten wijzigingen aanbrengt, dan zal ik mijn gelijk halen.
  • Dat is wel heeeel mooi... Als we (Van Basten) Europees kampioen worden haal jij je gelijk... Moeten dat nog precies de wijzigingen zijn die jij dan nu even op gaat noemen of maakt het niet uit welke wijziging, gewoon een wijziging op zich?

Zie je nou echt zelf niet in wat een gigantische onzin je uitkraamt?
      maandag 8 oktober 2007 @ 15:08:30 #117
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_53791677
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 14:59 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dat is wel heeeel mooi... Als we (Van Basten) Europees kampioen worden haal jij je gelijk... Moeten dat nog precies de wijzigingen zijn die jij dan nu even op gaat noemen of maakt het niet uit welke wijziging, gewoon een wijziging op zich?

Dan gaat het inderdaad om het wijzigen van systeem, mensen op juiste plaats zetten, ander selectiebeleid en beste spelers opstellen. Maar goed, waar praten we over? Denk je nou echt dat Marco van Basten dit doet? Dat hij de afgelopen twee interlands ineens met de punt naar voren speelde in plaats van met de punt naar achteren, is al heel wat, meer wijzigen ziet hij als gezichtsverlies!
    pi_53791722
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 15:08 schreef M0NTANA het volgende:

... Maar goed, waar praten we over? ...
    Nee, waar praat JIJ over?
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 14:59 schreef Tennessee het volgende:
    ...
    Niet dus...
    pi_53792105
    quote:
    KNVB:`van Basten niet naar Ajax`

De KNVB zal Ajax niet tegemoet komen als de club huidig bondscoach Marco van Basten als opvolger wil voor Henk ten Cate, die vandaag vertrekt naar Chelsea. " Absoluut onbespreekbaar. Voor nog geen 100 miljoen euro", aldus directeur Henk Kesler. "We staan het niet toe dat de bondscoach en zijn assistent John van t Schip er wat bij gaan doen. Oranje verdient op weg naar het EK hun totale aandacht en betrokkenheid." De bondscoach is de gedoodvergde opvolger als technische man in Amsterdam en zou Ajax wel met het Nederlands elftal kunnen combineren, aangezien Oranje in 2008 tot het eind van het seizoen slechts diverse oefeninterlands afwerkt alvorens na de competitie de echte voorbereiding te starten richting Euro 2008 in Oostenrijk en Zwitserland.

Bron: Europesoccer.nl
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 oktober 2007 @ 19:12:29 #120
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_53796762
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 14:45 schreef M0NTANA het volgende:

Zo erg is het allemaal nog niet.

• Als we Europees kampioen worden, zónder dat Marco van Basten iets wijzigt, dan geef ik toe dat ik fout zat.

• Als we geen Europees kampioen woorden, doordat Van Basten wijzigingen aanbrengt, dan geef ik toe dat ik fout zat.

• Als we geen Europees kampioen woorden, zónder dat Van Basten iets wijzigt, dan zal ik mijn gelijk halen.
  • Ach, als MvB zijn systeem wijzigt zoals de laatste twee wedstrijden blijf je nog zeiken dat het alleen maar de laatste twee wedstrijden zijn
    OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
    Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 oktober 2007 @ 19:27:53 #121
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_53797120
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 15:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dan gaat het inderdaad om het wijzigen van systeem, mensen op juiste plaats zetten, ander selectiebeleid en beste spelers opstellen. Maar goed, waar praten we over? Denk je nou echt dat Marco van Basten dit doet? Dat hij de afgelopen twee interlands ineens met de punt naar voren speelde in plaats van met de punt naar achteren, is al heel wat, meer wijzigen ziet hij als gezichtsverlies!
    Eerder heb je nog gezegd (en zelfs nu nog) zeg je dat hij ieder wijzigen als gezichtsverlies ziet
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 08:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Inderdaad, dat wordt een kut-aankoopbeleid (vriendjes) en eigenwijs 4-3-3 met de punt naar achteren.
    Leuk man zo'n glazen bol - want MvB heeft in zijn carriere als trainer al zo verschrikkelijk veel aangekocht he ...

BTW - tegenwoordig - ja tegenwoordig ! - speelt hij met de punt naar voren
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 09:24 schreef M0NTANA het volgende:

Goh, ik verheug met nu al op het totaalvoetbal dat Bassie in het befaamde 4-3-3-systeem zónder tien, waar hij op dit moment geweldig overtuigd bij Oranje en voetbalharten op hol laat slaan.

Op dit moment? Hij speelt met de punt naar voren op dit moment hoor ...
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
    Ook zal hij inderdaad blind vasthouden aan zijn eigen visie ...
    Als er iemand blind aan zijn visie vast houdt dan ben jij dat op het ogenblik. Het is aantoonbaar onjuist. Hij brengt wijzigingen aan. Als IS het maar de laatste twee wedstrijden en zou hij hierna weer terug keren naar de het systeem met de punt naar achter DAN NOG heeft hij blijkbaar WEL met gewijzigd systeem gespeeld.

MONTANA, je begint echt een karikatuur van jezelf te worden.

Iedereen die OF alleen maar de goede OF alleen maar de slechte punten van MvB kan zien heeft oogkleppen op ...
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 oktober 2007 @ 19:32:20 #122
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_53797252
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 00:04 schreef DRD het volgende:
    Hoorde net bij studio voetbal hele opmerkelijke uitspraken. Hans Kraay senior komt met hetzelfde als Doc (probleem ligt bij matige verdedigers, die niet [kunnen] inschuiven) en Van Gelder deed op het einde Tennessee na ("beste bondscoach aller tijden")

Leest de NOS hier mee?

Vraagje aan Doc, over de verdediging die voetballend te weinig brengt waardoor we nu met twee verdedigende middenvelders spelen. Is het dan toch geen optie 3 van dat soort verdedigers op te stellen, en die vrijgekomen man op 10 te gooien? Je verliest dan je opkomende backs voor een deel, maar erg gevaarlijk zijn die de laatste tijd ook niet geweest.

Overigens, als iemand na te veel slechte wedstrijden die niet werkten het systeem licht veranderd, dan is het niet allemaal in één keer weer goed. Al die keren daarvoor heeft ie verzuimd iets te doen en dat mag nog steeds als kritiek worden aangevoerd. Hij was star en dat blijft zijn persoonlijkheid, dus waarschijnlijk zitten we nu tot en met het EK aan het huidige systeem vast.

Angsaanjagend! Ze laten mijn mening verwoorden door Kraay Sr! Ik ga denk ik snel van meninge veranderen!

Ik weet niet of de verdediging goed genoeg is om het met drie man aan te kunnen. Het zou een oefenwedstrijd waard zijn wmb. Dan moeten de verdedigende middenvelders wel ook discplinair kunnen spelen!
      maandag 8 oktober 2007 @ 22:44:09 #123
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_53801805
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:27 schreef Doc het volgende:

[..]

Eerder heb je nog gezegd (en zelfs nu nog) zeg je dat hij ieder wijzigen als gezichtsverlies ziet
    [..]

Leuk man zo'n glazen bol - want MvB heeft in zijn carriere als trainer al zo verschrikkelijk veel aangekocht he ...

BTW - tegenwoordig - ja tegenwoordig ! - speelt hij met de punt naar voren
    [..]

Op dit moment? Hij speelt met de punt naar voren op dit moment hoor ...
    [..]

Als er iemand blind aan zijn visie vast houdt dan ben jij dat op het ogenblik. Het is aantoonbaar onjuist. Hij brengt wijzigingen aan. Als IS het maar de laatste twee wedstrijden en zou hij hierna weer terug keren naar de het systeem met de punt naar achter DAN NOG heeft hij blijkbaar WEL met gewijzigd systeem gespeeld.

MONTANA, je begint echt een karikatuur van jezelf te worden.

Iedereen die OF alleen maar de goede OF alleen maar de slechte punten van MvB kan zien heeft oogkleppen op ...
    Doc, ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik blij ben dat Marco van Basten de tien weer in ere heeft hersteld en mijn punt dat hij té eigenwijs is, is hierdoor ook afgezwakt. Maar ik zet niet meteen de polonaise in, moet nog zien of Van Basten deze (in mijn ogen essentiële) wijziging van de opstelling vast blijft houden.

Natuurlijk is een 4-3-3 met een tien vergelijkbaar met een 4-4-2, dat waren we allang eens. De vraag is nu echter of Van Basten vasthoudt aan een 4-3-3 met een tien (en daarna wellicht ook nog eens een 4-4-2-variant kan uitproberen) of dat hij binnen de kortste keren weer permanent vast blijft houden aan zijn oude systeem.

Kijk, het is een goed teken dat hij zijn systeem probeert aan te passen, had ik ook niet verwacht, maar nu is het te hopen dat dit systeem ook een eerlijke kans krijgt en niet meteen wordt afgeserveerd. Wat dat betreft kijk ik heel erg uit naar de wedstrijd tegen Roemenië, opnieuw een grote test voor Van Basten!
    pi_53802641
    Mooi, na de zomer naar Ajax.
      maandag 8 oktober 2007 @ 23:23:07 #125
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_53802841
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Mooi, na de zomer naar Ajax.
    Die kans is inderdaad zo'n 99,9%.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')