quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:28 schreef TheSorrow het volgende:
Briefje van mn zus:
Hoi Tom :-)
Op de bovenste plank i.d. koelkast liggen pannenkoeken voor jou! (gister gebakken)
Eet smakelijk
xxxxxx
Je sis
<3
Liefffff
Ik ben wel voor eigenlijk, ik wil het dan wel voor kwart voor 7 weten, anders ga ik naar de ah om kant en klare te kopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, ff serieus, doen we een pannenkoekenschipeetmeet om 8 uur? en zo ja, wie komen?
Ik ben bang dat ik dat niet haalquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, ff serieus, doen we een pannenkoekenschipeetmeet om 8 uur? en zo ja, wie komen?
Mooi! Dan ga ik zo ook die kant op. Weet iemand he ikvan de Mac bij de Ikea lopend bij het pannenkoekenschip kom? Ofiemand die met me mee wil lopen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:31 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben wel voor eigenlijk, ik wil het dan wel voor kwart voor 7 weten, anders ga ik naar de ah om kant en klare te kopen.
Kruispunt oversteken richting station (tussen bank (rabo?) en waterschap door), na een tijdje klein bruggetje rechts over steken, rechtsaf langs het water, dan kom je bij het pannekoekschip uit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi! Dan ga ik zo ook die kant op. Weet iemand he ikvan de Mac bij de Ikea lopend bij het pannenkoekenschip kom? Ofiemand die met me mee wil lopen?
Helder. Moet lukkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:40 schreef maok het volgende:
[..]
Kruispunt oversteken richting station (tussen bank (rabo?) en waterschap door), na een tijdje klein bruggetje rechts over steken, rechtsaf langs het water, dan kom je bij het pannekoekschip uit.
ChipsZak misschien, DaD drinkt alleen en drankje mee, die heeft al gegeten, Lyssa eet pannenkoeken maar niet op het schip, maar thuis met vriendinnen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:50 schreef maok het volgende:
Maar gaan er nog meer mensen mee?
Ik ga mssquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:50 schreef maok het volgende:
Maar gaan er nog meer mensen mee?
Ik zie je daar, tot straksquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga die kan op, zien we elkaar voor het schip?
TARA en freecell gaan niet mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ChipsZak misschien, DaD drinkt alleen en drankje mee, die heeft al gegeten, Lyssa eet pannenkoeken maar niet op het schip, maar thuis met vriendinnen.
TARA en freecell?
Aha, hadden we anders smeuige verhalen over je gehoord ofzo?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat drankje wat ik meedrink is tot stand gekomen onder chantáge mensen, chantáge.
Maar ik vind het wel leuk om Alex weer te zien.. En de anderen.
Smeuige verhalen over mij? Onmogelijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:03 schreef maok het volgende:
[..]
Aha, hadden we anders smeuige verhalen over je gehoord ofzo?
dubbelepunt rquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:11 schreef teigan het volgende:
Als het goed is is hier net loon gestort, alleen mijn postbank doet het weer eens niet..
Postbank... (waarom kan ik nu de kotssmiley niet vinden?)
fiets je met ons mee?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zit er aan te denken om misschien ook wel even langs te komen
Ook leuk!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, wij gaan dus niet. We doen een avondje met ons 2
Hij is nog een rolletje ducttape halen bij de Praxisquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:58 schreef nietzman het volgende:
Is z'n lada nou alweer stuk?
De stad?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ga zo maar eens naar Florence toe.
Gaaf men! Met het vliegtuig?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ga zo maar eens naar Florence toe.
Jaa!quote:
Actiefillms vind ik meestal niet zo leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:17 schreef TheSorrow het volgende:
Jup
Goede film @ RTL7 met Wesley Snipes
Ja dat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:23 schreef Crack_david het volgende:
vera
Ja zekerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:27 schreef Bob. het volgende:
Hm, net half weg liggen weken in bad.Goed voor mn humeur.
![]()
En de pannenkoeken waren dus wel leuk?
Vera is Grunn manquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:28 schreef TheSorrow het volgende:
Waar is dat?
Ik heb ze 2 x in Bibelot gezien, helemaal gestoord die gastenVette show
Ik heb ze nou ook 2x gezien, 1x op groezrock en 1x op de tt nacht..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:28 schreef TheSorrow het volgende:
Waar is dat?
Ik heb ze 2 x in Bibelot gezien, helemaal gestoord die gastenVette show
dan moet je kaartjes halen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef maok het volgende:
Ook weer thuis
peter pan speedrock ismaar ik heb ze geloof ik nog nooit live gezien
![]()
Ik bedenk me net dat ik ze volgens mij toch al eens live heb gezien op LL.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:37 schreef Crack_david het volgende:
[..]
dan moet je kaartjes halen!
En ik ben afgelopen woensdag naar Volbeat geweest! Dat was me ook een potje tof!
Ja jij begon over foto'squote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, je waagt 't niet hè?
Die ene in de ijssalon is hardstikke leuk geworden toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
het kost zeker geld..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef maok het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik ze volgens mij toch al eens live heb gezien op LL.
Het lijkt me wel tof maar ik heb geen zin om alleen te gaan en het kost ook weer geld.
Ik denk ook dat het beter van niet is om ze te plaatsenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben al heel lang niet meer in Vera geweest, ik heb niet zo veel vrienden die dat leuk vinden. Ik ben zelfs dit jaar maar alleen naar een festival geweest omdat niemand mee wildequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:49 schreef Crack_david het volgende:
[..]
het kost zeker geld..
en alleen gaan is in de vera nooit zo'n probleem toch? Kom bijna altijd wel bekenden tegen die ik dan maar weer ga stalken
Het is nog steeds niet echt leuk horquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:52 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet meer in Vera geweest, ik heb niet zo veel vrienden die dat leuk vinden. Ik ben zelfs dit jaar maar alleen naar een festival geweest omdat niemand mee wilde, maar dat was wel tof eigenlijk zo
.
Die waar ik aan dat ijsje lik bedoel je?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:43 schreef maok het volgende:
[..]
Die ene in de ijssalon is hardstikke leuk geworden toch?
Ik wil opzich wel meegaan. Wil ze wel keertje goed live zien. Laatst op Appelpop gezien, maar toen maar heel kort gegaan, want me vriendin wou wat anders zien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef maok het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik ze volgens mij toch al eens live heb gezien op LL.
Het lijkt me wel tof maar ik heb geen zin om alleen te gaan en het kost ook weer geld.
denk ik toch niet zo'n zin, beetje druk enzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:01 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ik wil opzich wel meegaan. Wil ze wel keertje goed live zien. Laatst op Appelpop gezien, maar toen maar heel kort gegaan, want me vriendin wou wat anders zien.
Dus als je nog iemand zoekt om mee te gaan, wil ik wel mee opzich, als het leuk vind.
Die jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die waar ik aan dat ijsje lik bedoel je?
Oki. Ik moet nog ff kijken of ik mischien een vriend kan meekrijgen anders zie ik wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:05 schreef maok het volgende:
[..]
denk ik toch niet zo'n zin, beetje druk enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |