Jaap weet dondersgoed dat hij DGK niet gaat winnen. Hij zit daar voor de eventuele latere schnabbels.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:29 schreef BarryK het volgende:
Jaap: Zolang individuele belangen niet gestroomlijnd zijn met showbelangen zal dat altijd botsen, iig wel bij mij.
Show boeit m niet, oorlog is leuk voor forums en show ... maar misschien wel niet voor kans op villa
Jaapie begrijpt nog niet helemaal hoe belangrijk fans zijn (sinds hij inziet dat hij nooit de popo's wint van Huub).
Jaap chanteert achter weer: "ik heb al meteen geen zin meer in tv /oorlog maken"
Moet hij vooral op deze manier doorgaan.. kan hij na DGK samen met Natasia op tournee.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jaap weet dondersgoed dat hij DGK niet gaat winnen. Hij zit daar voor de eventuele latere schnabbels.
Wil Jaap weggestemd worden met behoud van inleg???quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
Jaap verziekt alles en nu even zonder streamlocks.
Dat is niet te zien aan z'n daden, want dan zou hij zich juist nu nog moeten profileren in dgk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jaap weet dondersgoed dat hij DGK niet gaat winnen. Hij zit daar voor de eventuele latere schnabbels.
Ach ja , 23 september.. wat zegt een datum.. het komt 100%... hij gaat 100% knallen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:36 schreef diedirk het volgende:
Werkelijk onbegrijpelijk hoe ze als laatste persoon zo'n passief iemand als Dennis kunen casten.
Hij brengt echt helemaal niks en ontloopt alle confrontaties.
Hij zou toch gaan knallen na 23 september?!!!
Ik zie liever Huub en Lieke met Brian en Amanda tegen Dennix en Nadia en Jaapquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:36 schreef BarryK het volgende:
Ik zie liever Jaap en Dennix met Huub en Lieke tegen Brain en Amanda
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie liever Huub en Lieke met Brian en Amanda tegen Dennix en Nadia en Jaap
misschien bedoelde hij het wel negatiefquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:36 schreef diedirk het volgende:
Werkelijk onbegrijpelijk hoe ze als laatste persoon zo'n passief iemand als Dennis kunen casten.
Hij brengt echt helemaal niks en ontloopt alle confrontaties.
Hij zou toch gaan knallen na 23 september?!!!
Daar lijkt het wel op!quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:43 schreef ruby het volgende:
Zou het gewoon Jaap z'n rol zijn in het huis? Verhaallijnen verneuken?
vooral uit de bek van ene jaap klinkt dit wat ongeloofwaardigquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:39 schreef ruby het volgende:
Jaap vindt het gelul dat er chemie tussen Nadia en Luc zou zijn omdat ze elkaar amper kennen.
Alsof je elkaar goed moet kennen om chemie tusen elkaar te hebben.
Daarna zegt hij wel als het zo doorgaat liever Brain eruit dan LIeke... maar op dit moment liever Lieke eruitquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Dennis wil alles lijmen. Mietjeeeeeeeeeeee
Dan zou je het échte spel krijgen. Ik snap daarom ook niet, dat die ontslagrondes nog altijd bestaan na een jaar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:48 schreef dgk_fan het volgende:
Iedereen zit maar met die backup-hier en backup-daar.......
Wat nou als we de ontslagrondes gewoon afschaffen ?????
Wat nou als er gewoon iemand uit MOET bij de volgende ontslagronde.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:48 schreef dgk_fan het volgende:
Iedereen zit maar met die backup-hier en backup-daar.......
Wat nou als we de ontslagrondes gewoon afschaffen ?????
Please please laat het een keus zijn uit de 2 onderste van de popoll!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat nou als er gewoon iemand uit MOET bij de volgende ontslagronde.![]()
Zolang het maar niet om meerderheid van stemmen gaat... dus doe maar popo'squote:Op maandag 1 oktober 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat nou als er gewoon iemand uit MOET bij de volgende ontslagronde.![]()
Laat ze er om gaan pokeren of dobbelen, ook best. Als er maar iemand opflikkert.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:56 schreef BarryK het volgende:
[..]
Zolang het maar niet om meerderheid van stemmen gaat... dus doe maar popo's
Tuurlijk wel, het draait niet om een winnaar of om een juist gespeeld spel. Voor de FEBO draait alles om dat halve uurtje TV, en bijbehorende kijkcijfers.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan zou je het échte spel krijgen. Ik snap daarom ook niet, dat die ontslagrondes nog altijd bestaan na een jaar.
En gillend tegen iedereen "whaaaaaaa ik heb een nipplegate"quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:59 schreef mazaru het volgende:
Tering! Ik kijk even op de streams. Staat Amandel daar close up voor de camera, met die siliconenbergen Natasja na te doen.
en de daaraangekoppelde adverteerders ja....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:02 schreef bosb het volgende:
draait alles om dat halve uurtje TV, en bijbehorende kijkcijfers.
Jaaaaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:01 schreef BarryK het volgende:
Brain maakt weer jungle-geluiden
offtopic: Doet fok bij jullie ook zo raar?
Ehm... Nee dank je: Dennis ziet er inmiddels in mijn ogen meer als een opgeblazen kikker uit, dan als wat hij Huub doet voorkomen. Dennis begint voor mij er meer uit te zien als een opgeblazen pad zelfs...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:13 schreef dgk_fan het volgende:
Hier word ik toch het tegenovergestelde van week van.................![]()
[afbeelding]
Geef nou eerlijk toe............dat ziet er toch als PURE LUST zo ZALIG uit ??!!
Die opmerking stuitert even lekker lang door ........quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:16 schreef rooie3 het volgende:
Jaap wil schaken maar Huub zegt ga maar met je maatje Dennis.
Zag je Amanda ook in de keuken ..... 2 boterhammen, 2 plakken kaas en 2 plakken ham in het tosti-apparaat Voor haar en Brian. En dan nog 2 boterhammen, 2 plakken kaas en 2 plakken ham even 'snel opeten anders gaat hij weer zeuren' ..... Bij het warm eten doet ze gewoon mee, maar brood eet ze best veel !quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:28 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is Amanda opvallend aardig voor Lieke.....
Ze lieten een glas vallen, vanaf de trap. Je zag de bodem van het glas.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:34 schreef Varen het volgende:
Wat lag daar nou, een ring?
Die 1000, 2000 of 4000 euro lijkt me weinig. Ik denk meer in de richting van "Jullie krijgen samen op de einddatum 1 miljoen, zoek zelf maar uit met hoeveel mensen jullie willen delen"quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
Nog een idee : harde euro's voor de 6 overblijvende bewoners als er in oktober iemand uitgewerkt wordt,
En wel, hoe sneller, hoe meer contant geld. Bijvoorbeeld 1000 euro in de vierde week , 2000 euro in de derde week, etcetera.
Hoe hard zouden 6 mensen samenwerken als ze deze week nog 4000 contant kunnen krijgen om er één uit te schoppen?
Bedankt, ik wordt kriebelig van het Fok en ik best veel geduld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze lieten een glas vallen, vanaf de trap. Je zag de bodem van het glas.
Ja, ik wordt ook een beetje krigel van FOK!. De nieuwe layout is echt geweldig, dat meen ik. Maar de snelheid......quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:38 schreef Varen het volgende:
[..]
Bedankt, ik wordt kriebelig van het Fok en ik best veel geduld.
Ik vind het ook best als Brian op zijn bek gaat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:52 schreef diedirk het volgende:
Nee ik wil Jaap niet meer samen Dennis zien en ook zeker niet Huub samen met Dennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |