Jaap weet dondersgoed dat hij DGK niet gaat winnen. Hij zit daar voor de eventuele latere schnabbels.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:29 schreef BarryK het volgende:
Jaap: Zolang individuele belangen niet gestroomlijnd zijn met showbelangen zal dat altijd botsen, iig wel bij mij.
Show boeit m niet, oorlog is leuk voor forums en show ... maar misschien wel niet voor kans op villa
Jaapie begrijpt nog niet helemaal hoe belangrijk fans zijn (sinds hij inziet dat hij nooit de popo's wint van Huub).
Jaap chanteert achter weer: "ik heb al meteen geen zin meer in tv /oorlog maken"
Moet hij vooral op deze manier doorgaan.. kan hij na DGK samen met Natasia op tournee.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jaap weet dondersgoed dat hij DGK niet gaat winnen. Hij zit daar voor de eventuele latere schnabbels.
Wil Jaap weggestemd worden met behoud van inleg???quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
Jaap verziekt alles en nu even zonder streamlocks.
Dat is niet te zien aan z'n daden, want dan zou hij zich juist nu nog moeten profileren in dgk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jaap weet dondersgoed dat hij DGK niet gaat winnen. Hij zit daar voor de eventuele latere schnabbels.
Ach ja , 23 september.. wat zegt een datum.. het komt 100%... hij gaat 100% knallen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:36 schreef diedirk het volgende:
Werkelijk onbegrijpelijk hoe ze als laatste persoon zo'n passief iemand als Dennis kunen casten.
Hij brengt echt helemaal niks en ontloopt alle confrontaties.
Hij zou toch gaan knallen na 23 september?!!!
Ik zie liever Huub en Lieke met Brian en Amanda tegen Dennix en Nadia en Jaapquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:36 schreef BarryK het volgende:
Ik zie liever Jaap en Dennix met Huub en Lieke tegen Brain en Amanda
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie liever Huub en Lieke met Brian en Amanda tegen Dennix en Nadia en Jaap
misschien bedoelde hij het wel negatiefquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:36 schreef diedirk het volgende:
Werkelijk onbegrijpelijk hoe ze als laatste persoon zo'n passief iemand als Dennis kunen casten.
Hij brengt echt helemaal niks en ontloopt alle confrontaties.
Hij zou toch gaan knallen na 23 september?!!!
Daar lijkt het wel op!quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:43 schreef ruby het volgende:
Zou het gewoon Jaap z'n rol zijn in het huis? Verhaallijnen verneuken?
vooral uit de bek van ene jaap klinkt dit wat ongeloofwaardigquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:39 schreef ruby het volgende:
Jaap vindt het gelul dat er chemie tussen Nadia en Luc zou zijn omdat ze elkaar amper kennen.
Alsof je elkaar goed moet kennen om chemie tusen elkaar te hebben.
Daarna zegt hij wel als het zo doorgaat liever Brain eruit dan LIeke... maar op dit moment liever Lieke eruitquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Dennis wil alles lijmen. Mietjeeeeeeeeeeee
Dan zou je het échte spel krijgen. Ik snap daarom ook niet, dat die ontslagrondes nog altijd bestaan na een jaar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:48 schreef dgk_fan het volgende:
Iedereen zit maar met die backup-hier en backup-daar.......
Wat nou als we de ontslagrondes gewoon afschaffen ?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |