quote:Jij bent gewoon een lafaard! Durft niet uit te komen voor wat je bent! Je verpakt je woorden altijd zo dat het net geen discriminatie is! Vroeg of laat val je door de mand, en dan sta ik klaar om je keihard onderuit te halen! Geloof me!
Op maandag 18 februari 2002 23:10 schreef R@b het volgende:Meen je dat nou knul? Kun je met één bewijsstuk in de vorm van een linkje komen.
Of valt het bediscussiëren van de feiten onder haat kweken
[Dit bericht is gewijzigd door onschuldig op 18-02-2002 23:13]
quote:Zeurpiet
Op maandag 18 februari 2002 23:10 schreef onschuldig het volgende:[..]
Ik was ff off-topic bezig. Ik ben van mening dat iedereen naar een openbare school moet. Kan men tenminste nog wat van elkander leren! Maar zoals R@B hier bezig is om constant ALLE Moslims de schuld te geven van alles
![]()
Hij lijkt verdacht veel op een kruisvaarder!
Iedere discussie omtrent de islam probeer jij onmogelijk te maken met persoonlijke aanvallen op de poster. Waar ben jij bang voor? Waarover mogen wij niet praten, wat moeten we allemaal verzwijgen?
Als er hier een laffe hond rondloopt ben je het zelf wel. Stakker.
Wat ik alleen inderdaad jammer vind is dat het toch altijd de mensen zijn die zelf duidelijk te kennen geven anderen te haten hier keer op keer handenwrijvend (al of niet met hun lul ertussen) vooraan staan te blèren 'dat het toch een schande is dat andere mensen geleerd wordt te haten'.
Maar ik ben verder wel benieuwd naar eventuele toekomstige onderzoeken naar andere vormen van bijzonder onderwijs.
V.
quote:Jij bent al onderuit gehaald met die vorige kloon van je, waarmee je tekeer ging tegen verwesterde Turken en joden.
Op maandag 18 februari 2002 23:12 schreef onschuldig het volgende:[..]
Jij bent gewoon een lafaard! Durft niet uit te komen voor wat je bent! Je verpakt je woorden altijd zo dat het net geen discriminatie is! Vroeg of laat val je door de mand, en dan sta ik klaar om je keihard onderuit te halen! Geloof me!
quote:Keur je het goed wat zich op die basisscholen waar we het nu over hebben afspeelt?
Op maandag 18 februari 2002 23:04 schreef onschuldig het volgende:[..]
Jij doet hetzelfde. Jij kweekt hier op FOK een enorme haat jegens mij en anderen zoals ik! Wat ik helemaal gek vind aan jou is dat je te laf bent om uit te komen voor wat je bent.
![]()
![]()
![]()
op jou!
quote:Het enige wat je doet is de Islam aanvallen en generaliseren. Vind je het gek dat ik daar niet een beetje boos van wordt?
Op maandag 18 februari 2002 23:13 schreef R@b het volgende:Iedere discussie omtrent de islam probeer jij onmogelijk te maken met persoonlijke aanvallen op de poster. Waar ben jij bang voor? Waarover mogen wij niet praten, wat moeten we allemaal verzwijgen?
quote:Tuurlijk, wij zijn in je ogen natuurlijk lager als honden en varkens. Waar heb ik dat eerder gehoord? Mischien ben jij wel Moslim? ( Sarcastische mode)
Als er hier een laffe hond rondloopt ben je het zelf wel. Stakker.
PS. Waar heb ik jou ooit uitgemaakt voor hond?
quote:30% van de scholen dus
Op maandag 18 februari 2002 23:14 schreef Verbal het volgende:
Wat er op die 10 basisscholen gebeurt kan natuurlijk voor geen meter.
Wel veel he?
quote:Wie bedoel je daarmee O grote V. ?
Wat ik alleen inderdaad jammer vind is dat het toch altijd de mensen zijn die zelf duidelijk te kennen geven anderen te haten hier keer op keer handenwrijvend (al of niet met hun lul ertussen) vooraan staan te blèren 'dat het toch een schande is dat andere mensen geleerd wordt te haten'.
En als je mij bedoelt graag met bewijzen komen.
Het enige wat ik haat zijn schijnheilige geloven. Het christendom en de islam.
quote:Ga maar verder met het verspreiden van leugens! Doet me niets
Op maandag 18 februari 2002 23:14 schreef R@b het volgende:[..]
Jij bent al onderuit gehaald met die vorige kloon van je, waarmee je tekeer ging tegen verwesterde Turken en joden.
quote:Blijkbaar niet.
Op maandag 18 februari 2002 21:20 schreef Quenda® het volgende:[..]
En dat zou niet gebeuren tijdens katechese lesjes op die andere schooltjes?
Ik geloof ook niet dat de IRA banden heeft met scholen in Nederland trouwens...
quote:*pardon*
Op maandag 18 februari 2002 23:10 schreef AchJa het volgende:[..]
De waarheid is soms hard.......we lullen gvd over 10 van de 32 scholen. Er is hier niemand die tot haat aanzet, dat doet die hele moslim beweging zelf. Als ze dit soort stuntjes niet zouden uithalen, zou je niemand horen klagen.
Weet jij wat er in de statuutjes van Vrije scholen staat?
Weet jij wat de juffies op school vertellen aan kinderen tijdens godsdienstles op Protestants Christelijke scholen?
Is het daar ook niet zo dat men zegt dat als je niet in HUN god wil geloven dat je dan in de hel komt? En dat andere kindjes die carnaval vieren iets doen wat van god niet mag? Of , zoals de presentator van Nova al opmerkte, de schooltjes op de Veluwe waar ook van alles wijsgemaakt word aan die kindertjes zonder dat wij exact weten wat men voor fantasieverhalen er de klas ingesmeten worden?
Natuurlijk is hetgeen nova liet zien fout, maar nogmaals , kijk dan ook naar ALLE andere scholen, onderwerp ze dan ALLEMAAL aan een onderzoek.
quote:Mischien lees jij dat zo, zo lees ik het iig niet. Er is hier maar 1 figuur die op de man gaat spelen.
Wat er op die 10 basisscholen gebeurt kan natuurlijk voor geen meter.Wat ik alleen inderdaad jammer vind is dat het toch altijd de mensen zijn die zelf duidelijk te kennen geven anderen te haten hier keer op keer handenwrijvend (al of niet met hun lul ertussen) vooraan staan te blèren 'dat het toch een schande is dat andere mensen geleerd wordt te haten'.
Maar ik ben verder wel benieuwd naar eventuele toekomstige onderzoeken naar andere vormen van bijzonder onderwijs.
V.
quote:Verdacht? Kom maar met harde gegevens.
Op maandag 18 februari 2002 23:10 schreef onschuldig het volgende:[..]
Ik was ff off-topic bezig. Ik ben van mening dat iedereen naar een openbare school moet. Kan men tenminste nog wat van elkander leren! Maar zoals R@B hier bezig is om constant ALLE Moslims de schuld te geven van alles
![]()
Hij lijkt verdacht veel op een kruisvaarder!
Ik verdenk jou ook van van alles.
Wat ik zeker weet is dat je een homohater bent.
quote:
Op maandag 18 februari 2002 23:16 schreef onschuldig het volgende:[..]
Ga maar verder met het verspreiden van leugens! Doet me niets
Op deze scholen wordt haat gepredikt, op 10 van de 32. 1/3 van alle scholen dus!
Ga DAAR eens op in.
PS. Leuk stiekum verstopt, je hint richting zionisme in je sig...kon je het weer niet laten?
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 18-02-2002 23:19]
quote:Je schrijft hier bewust Christendom en Islam. Wat verpak je het weer goed. Jij weet dondersgod dat er geen Christen is die in opstand komt waneer je zijn/haar religie schijnheilig noemt!
Op maandag 18 februari 2002 23:16 schreef R@b het volgende:Het enige wat ik haat zijn schijnheilige geloven. Het christendom en de islam.
PS. Mis nog een Godsdienst in jouw rijtje
quote:Ja, dat vind ik gek. Want ik doe dat altijd onderbouwd en nooit generaliserend. Ik heb het nooit over alle moslims etc. etc.
Op maandag 18 februari 2002 23:16 schreef onschuldig het volgende:[..]
Het enige wat je doet is de Islam aanvallen en generaliseren. Vind je het gek dat ik daar niet een beetje boos van wordt?
quote:Wij? wie bedoel je, jij als vermoslimde Nederlander ? Laat me niet lachen man.
[..]Tuurlijk, wij zijn in je ogen natuurlijk lager als honden en varkens. Waar heb ik dat eerder gehoord? Mischien ben jij wel Moslim? ( Sarcastische mode)
quote:Aan de ene kant geef ik je gelijk, aan de andere kant denk ik, dat we ook die mensen nodig hebben om dit soort zaken aan de orde te krijgen.
Wat er op die 10 basisscholen gebeurt kan natuurlijk voor geen meter.Wat ik alleen inderdaad jammer vind is dat het toch altijd de mensen zijn die zelf duidelijk te kennen geven anderen te haten hier keer op keer handenwrijvend (al of niet met hun lul ertussen) vooraan staan te blèren 'dat het toch een schande is dat andere mensen geleerd wordt te haten'.
Ik haat geen enkele abstracte levensvisie, maar wat ik vanavond zag is wat ik vrees. Dit was werkelijk waar gewoon eng. Ik begreep wat mensen bang maakt, waardoor ze een houding aannemen zoals r@b.
Ik snap nu, beter dan voorheen, waarom ook mensen met een hogere opleiding op Pim Fortuyn stemmen.
quote:Jeetje Quenda, in welke tijd leef je ? Denk je echt dat op christelijke basisscholen nog steeds hel en verdoemenis wordt gepredikt ? Sorry, maar ik moest even lachen (
Op maandag 18 februari 2002 23:17 schreef Quenda® het volgende:[..]
*pardon*
Weet jij wat de juffies op school vertellen aan kinderen tijdens godsdienstles op Protestants Christelijke scholen?
Is het daar ook niet zo dat men zegt dat als je niet in HUN god wil geloven dat je dan in de hel komt? En dat andere kindjes die carnaval vieren iets doen wat van god niet mag? Of , zoals de presentator van Nova al opmerkte, de schooltjes op de Veluwe waar ook van alles wijsgemaakt word aan die kindertjes zonder dat wij exact weten wat men voor fantasieverhalen er de klas ingesmeten worden?Natuurlijk is hetgeen nova liet zien fout, maar nogmaals , kijk dan ook naar ALLE andere scholen, onderwerp ze dan ALLEMAAL aan een onderzoek.
quote:Hoe weet jij dat zo zeker? Jij bent in ieder geval een Moslimhater en anti-Semiet!
Op maandag 18 februari 2002 23:18 schreef machteld het volgende:[..]
Verdacht? Kom maar met harde gegevens.
Ik verdenk jou ook van van alles.
Wat ik zeker weet is dat je een homohater bent.
quote:Wordt die haat door instituten in het hoofd van jonge, beinvloedbare mensen gegoten?
quote:Je leest je eigen posts zeker nooit door!
Op maandag 18 februari 2002 23:19 schreef R@b het volgende:Ja, dat vind ik gek. Want ik doe dat altijd onderbouwd en nooit generaliserend. Ik heb het nooit over alle moslims etc. etc.
quote:Waarom noemde je me eigenlijk hond? Vind je dat normaal?
Wij? wie bedoel je, jij als vermoslimde Nederlander ? Laat me niet lachen man.
quote:10, dat zei ik toch?
Op maandag 18 februari 2002 23:16 schreef R@b het volgende:[..]
30% van de scholen dus
Wel veel he?
quote:Jou, onder anderen.
Wie bedoel je daarmee O grote V. ?
quote:Ik kan niet linken naar de resultaten van een zoekopdracht.
En als je mij bedoelt graag met bewijzen komen.
En dat vind ik eng aan je, R@b.
quote:Zoals ik al zei, je generaliseert.
Het enige wat ik haat zijn schijnheilige geloven. Het christendom en de islam.
V.
quote:Insectenbrein zou meer op zijn plaats zijn idd.
Op maandag 18 februari 2002 23:21 schreef onschuldig het volgende:[..]
[..]
Waarom noemde je me eigenlijk hond? Vind je dat normaal?
quote:Iig geval geen oproep tot oorlogen tegen anderen.
Op maandag 18 februari 2002 23:17 schreef Quenda® het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |