ja en ook hij doet wederom een flinke duit in het zakje sint schijnheiligheidquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:10 schreef Ziet het volgende:
het grappige is,
dat wat Brian juist niet wilde
(het achter zijn rug om lullen)
nu alleen maar meer is geworden.
iedereen lult achter ieders rug om
Jah, 100%, ik zweer het...quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:06 schreef ericahysterica het volgende:
het kakt aardig in nu......zou het nog gaan knallen vanavond?
Op FOK iig niet, wat een ellende.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:06 schreef ericahysterica het volgende:
het kakt aardig in nu......zou het nog gaan knallen vanavond?
ja luc lijkt me een erg aardige jongenquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:10 schreef Clank het volgende:
Grappig hoe Luc met iedereen in de villa een leuk gesprek kan voeren.
Heeft hij ook pinky swear gedaan met Whitney?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:11 schreef willem-jozef het volgende:
hij (stoere luuk) is gek op witnie en heeft drie keer 'de bodywarmer' gezien en gehuild..
verder 'n erg hoogstaand gesprek...![]()
gestemd, ook naar 3040 voor Huub (6x)quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:
Poll: Wie zie je het liefst DGK winnen?
we kunnen weer stemmen; het polltopic is er weer!
en ja....... leuk manneke hoor!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:15 schreef Varen het volgende:
[..]
gestemd, ook naar 3040 voor Huub (6x)
Een testimonial, is een soort van interview wat ze gebruiken voor de tv-uitzending.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:18 schreef StephanL het volgende:
Wat is een testi?
een kort interview voor het tv programmaquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:18 schreef StephanL het volgende:
Wat is een testi?
Ok, lang niet meer gezien idd, of ik kijk te weinig op tv.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een testimonial, is een soort van interview wat ze gebruiken voor de tv-uitzending.
(Heb ik hier vorige week geleerd, toen ik hetzelfde vroeg)
Dat is haar normale schjmoel, hamster en sjaggo ineen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:20 schreef Kinga het volgende:
Wat is er met Nadia? Gaat bijna janken?
Met knippen en plakken komen ze een heel eind.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:24 schreef Copycat het volgende:
Is dit nu echt opmaat tot boeiende televisie? Een viaviavia homofoob verhaal?
Blijkbaar, ik hoor op dit moment niks anders, pathetic.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:24 schreef Copycat het volgende:
Is dit nu echt opmaat tot boeiende televisie? Een viaviavia homofoob verhaal?
Dat geloof ik meteen. Maar het is toch übersneu dat zoiets anno nu tot verhaallijn wordt uitgeroepen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Met knippen en plakken komen ze een heel eind.![]()
ik vind het niet kloppen dat spelers buiten de kooi info krijgen of het nou huub brian of wie dan ook is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:26 schreef BarryK het volgende:
De bewoners weten niet dat Brian alleen is weggeweest, Jaap z'n reactie op het feit dat Brian filmpjes heeft gezien is "contactpersoon moet daar toch op letten dat dat niet kan"
dat ben ik met jou eens, ware het niet, dat dennis zich als hetero voordoet en een heterorelatie heeft in de kooi.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Maar het is toch übersneu dat zoiets anno nu tot verhaallijn wordt uitgeroepen?
Helemaal mee eens, maar toont wel aan dat achter nogal wanhopig is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Maar het is toch übersneu dat zoiets anno nu tot verhaallijn wordt uitgeroepen?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
De godsdienst van Brian is spiritualiteit, bam....
Brian: Ik weet hoe het zit, ik zie mezelf als God.![]()
We zijn er eindelijk uit.![]()
amen....quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
En, omdat ie tijdens seks van prostaatstimulatie houdt, iets wilde gaan drinken met een nicht en wijverig is in zijn interesses is het meteen een closet-gay?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat ben ik met jou eens, ware het niet, dat dennis zich als hetero voordoet en een heterorelatie heeft in de kooi.
Brian heeft gezegd dat contactpersoon er altijd bij was.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:26 schreef BarryK het volgende:
De bewoners weten niet dat Brian alleen is weggeweest, Jaap z'n reactie op het feit dat Brian filmpjes heeft gezien is "contactpersoon moet daar toch op letten dat dat niet kan"
Als iemand om het spel een relatie aangaat binnen de kooi met iemand waar niet eens zijn voorkeur naar uitgaat...een vrouw dus,terwijl hij een homo zou zijn is dat natuurlijk wel heel vuil spel....quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben dol op spruitjes maar heb jij geen enkele twijfel omtrent de geaardheid van Dennix?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
En, omdat ie tijdens seks van prostaatsimulatie houdt, iets wilde gaan drinken met een nicht en wijverig is in zijn interesses is het meteen een closet-gay?
Ik vind het zo'n spruitjesmentaliteit.
Misschien hebben ze hem achter nog wijs gemaakt dat Nadia eigenlijk een omgebouwde kerel isquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
En, omdat ie tijdens seks van prostaatsimulatie houdt, iets wilde gaan drinken met een nicht en wijverig is in zijn interesses is het meteen een closet-gay?
Nee, eigenlijk niet. Wellicht is hij biseksueel, maar ik denk niet dat hij een fullblown (no pun intended, okay een beetje) nicht is. Hij is wat vrouwelijker dan de doorsnee macho, maar nicht? Nee, denk ik niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
Ik ben dol op spruitjes maar heb jij geen enkele twijfel omtrent de geaardheid van Dennix?
Samen met Nadia.. en Dennix en Jaap hebben het gezienquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:39 schreef riri het volgende:
Luc moet naar achter.....die krijgt instructies wat ie moet gaan doen
Zei hij dat echt.....grapje toch zeker?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
Graag.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:40 schreef Clank het volgende:
Luc wordt naar achteren geroepen via de keukentelefoon... nieuwe instructies?
haha, bedoel je niet 'stimulatie'? of denk je dat het een meisje is (wat dan je statement nog vager maakt...)?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Dennis wekt enkel wrevel op, in het huis en daarbuiten, dus die mag geslachtofferd worden. Good riddance, want Dennis was niets, is niets en zal nooit iets worden daar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:42 schreef riri het volgende:
Als John zegt die Dennix moet eruit....dan valt er weinig te verzinnen voor die twee...dan vliegt ie er gewoon uit...Jaap ook
Heb het idee dat ze daar achter de schermen toch mee bezig zijn....
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:44 schreef willem-jozef het volgende:
haha, bedoel je niet 'stimulatie'? of denk je dat het een meisje is (wat dan je statement nog vager maakt...)?![]()
Jaap zei net (voor de zoveelste keer) dat hij doet wat 'ie wil.. hij is niet meer t schroothondje van achterquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:43 schreef ricofromrio het volgende:
Heb het gevoel dat Dennix door wil gaan met 5 tegen H&L
terwijl Jaap heel graag met H&L tegen Amanda en Brian
Och lieve , er staan in heel Nederland hele parkeerterreinen vol met mannen die niet voor hun geaardheid thuis durven uitkomen. En die zitten niet eens in een spel. Maar ze spelen wel een spelletje . met zichzelf.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:34 schreef riri het volgende:
[..]
Als iemand om het spel een relatie aangaat binnen de kooi met iemand waar niet eens zijn voorkeur naar uitgaat...een vrouw dus,terwijl hij een homo zou zijn is dat natuurlijk wel heel vuil spel....
Wat doet ie dan?quote:
"Maar misschien niet als ik me erin verdiep". En ze pakt haar Party maar weer.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:49 schreef avonne het volgende:
Amanda
"Het lijkt mij een héél interessant boek. Maar ik zou 10 keer gaan gapen als ik het zou lezen"
Het begint er op te lijken, dan komen onze voorspellingen uit....de heilige Brian.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Is Brian van plan om tv-predikant te worden?
Letterlijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:41 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Zei hij dat echt.....grapje toch zeker?
Hij leest voor over Catharen en hun religiebeleving, gnosticisme.quote:
Het kan toch niet anders of Brian is zo megalomaan als het maar zijn kan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:58 schreef Meganog het volgende:
Amanda mag bewonderend aanhoren hoe geweldig en fantastisch haar vriend is.
Na al zijn uitspraken van vanavond kan ik eigenlijk geen andere conclusie trekken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het kan toch niet anders of Brian is zo megalomaan als het maar zijn kan.
Dat is een uitstekende eigenschap voor onze toekomstige sekteleiderquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het kan toch niet anders of Brian is zo megalomaan als het maar zijn kan.
Ja ik ook.Overdag heb ik het te druk om alles te volgen.En dan is het avond en word het weer saai.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:07 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat er nog wat gaat gebeuren vanavond!
Je zelf voor god uitgevenquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Na al zijn uitspraken van vanavond kan ik eigenlijk geen andere conclusie trekken.
Gelukkig heb ik niet van die grote voetenquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:08 schreef ericahysterica het volgende:
een avatar is je eigen zelf die je bent, aldus brian, dat jullie het even weten![]()
en toen ging het over mr Bean
Ikquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:07 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat er nog wat gaat gebeuren vanavond!
En werkt de gevestigde orde ons tegen, dan drinken we allemaal een glaasje ranja met wat cyaankali!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:06 schreef ericahysterica het volgende:
Dat is een uitstekende eigenschap voor onze toekomstige sekteleider
Dit bedoelde Huub, Huub van de kleine weetjes.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:08 schreef ericahysterica het volgende:
een avatar is je eigen zelf die je bent, aldus brian, dat jullie het even weten![]()
en toen ging het over mr Bean
Isn't he already?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
On the way to becoming a superfreak?
[afbeelding]
Beetje geduld zeg, die gast gaat niet over een nacht frambozenijs.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beetje geduld zeg, die gast gaat niet over een nacht frambozenijs.![]()
Ik dacht al......d'r zit een luchtje aan die gozer.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:17 schreef ThomasSlayer het volgende:
de rapper brodder kan niet poepen met publiek.
Met zo'n kont als die Luuk heeft zou ik dat ook niet durven !!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:17 schreef ThomasSlayer het volgende:
Wat voor kont heeft ie dan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Met zo'n kont als die Luuk heeft zou ik dat ook niet durven !!![]()
Hoort dat bij hun snode plannen of is het gemeend?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:20 schreef ricofromrio het volgende:
Iedereen is ineens lief voor H&L
Mijn vraag is: Wat is achter van plan met Luc en Naad?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:22 schreef noekje het volgende:
Nadia: wat drink jij als je uitgaat?
Luc: mag jij wel met mij praten?
Oké, wat is achter van plan met Dennis?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
[[url=http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/photos/uncategorized/huubtube.jpg]afbeelding][/url]
Moet vast van achter..Het huisje boompje beestje gevoel..voor rtl5quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:26 schreef ruby het volgende:
Wat zijn Amanda en Brian toch ontzettend verliefd aan het doen.
Ow vandaar dat ik zo'n familiegevoel kreeg.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:27 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Moet vast van achter..Het huisje boompje beestje gevoel..voor rtl5
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:17 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ja, ik heb toch echt liever Luc in bed dan dat theezakje van een Dennis.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:27 schreef Taurus het volgende:
Als ik Nadia was en ik moest kiezen tussen Dennis en die Luc dan wist ik 't wel hoor..Beetje fout, maar fout is ook wel 's lekker.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, ik heb toch echt liever Luc in bed dan dat theezakje van een Dennis.![]()
Een slappe brede flubberdeflub-kont.... Voor een echt lekker kontje moetquote:
En wie zegt dat Luc geen theezakje heeft maar een kinderarmpje?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, ik heb toch echt liever Luc in bed dan dat theezakje van een Dennis.![]()
Dat zie je toch zo..quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wie zegt dat Luc geen theezakje heeft maar een kinderarmpje?
Ik kan me niet voorstellen dat Dennix een stevig kontje heeft met dat eeuwige gevreet van 'm. Ik denk toch eerder aan een stuk vlees met honderden putjes erin. En dat haar op z'n reet zal wel hetzelfde zijn als op z'n hoofd.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Een slappe brede flubberdeflub-kont.... Voor een echt lekker kontje moet
je eens naar Dennis kijken 's avonds: stevig, smal en mooi lichtbehaard !!
Dat theezakje slaat op Dennix als persoon. Ik heb het niet over zijn sumpie, skattie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wie zegt dat Luc geen theezakje heeft maar een kinderarmpje?
Aha, ik begrijp wat je bedoelt maar een sumpie......nog nooit van gehoord, skattie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat theezakje slaat op Dennix als persoon. Ik heb het niet over zijn sumpie, skattie.![]()
Inderdaad ! Mooi en Vitaal !quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:35 schreef ruby het volgende:
En dat haar op z'n reet zal wel hetzelfde zijn als op z'n hoofd.
Beide.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:37 schreef Kinga het volgende:
Zit ik nog in de COS of zit ik in het vleeskeuringscentrum?
Piemeltje.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, ik begrijp wat je bedoelt maar een sumpie......nog nooit van gehoord, skattie.
Stap jij eens op je Puch en ga Dennix met een bezoek vereren, be a manquote:
Geniet nog maar even van 'm want voor je het weet, ligt ie er binnen de kortste keren uit.quote:
Wat een leuke capquote:
idd de bekende beelden net als sylvia en eric als ze van achterkwamen de laatste 2 weken dat ze er warenquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
Nix terug van achter en zit duidelijk te flippen![]()
Precies, Dennix moet toch de kooi verlaten dus kan DGK_FAN 'm best ophalen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stap jij eens op je Puch en ga Dennix met een bezoek vereren, be a man![]()
quote:
Dennis verlaat De Villa alleen als eigenaar, en rond die tijd zal de DHWPquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Precies, Dennix moet toch de kooi verlaten dus kan DGK_FAN 'm best ophalen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:51 schreef pullup het volgende:
Ook al geen reactie van Dennis als Huub aan tafel Nadia subtiel erop wijst dat er minimaal een knoopje teveel openstaat.
Ik was van plan te gaan nokken maar ik blijf toch nog maar even streamen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:51 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat we zometeen getuigen kunnen zijn van iemand die letterlijk en figuurlijk zijn ruiten in gaat gooien.
Pannekoek natuurlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:53 schreef diedirk het volgende:
IS dennix zijn tong verloren?
Wie heeft die gast gecast?!
Wat een verschil met gaytalk. Geen details, gewoon neuken !quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
LOL dit is nou typisch girltalk. Alle details, lekker overdreven, en paar dingetjes erbij verzinnen.
DIT MOET VAN DE FEBO ANDERSquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:54 schreef Disana het volgende:
Nadia vindt Luc leuk en 'flirt mega terug'.
iemand met een goeie gayradar ?quote:
Ik dacht dat het zijn nagels waren!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was van plan te gaan nokken maar ik blijf toch nog maar even streamen.
Van de zenuwen kauwt Dennix weer op een pepermuntje.
leg dennis dat nou eens uitquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:55 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wat een verschil met gaytalk. Geen details, gewoon neuken !
Ja duh, geen voorspel, gewoon gasgeven op je Puch dus.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:55 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wat een verschil met gaytalk. Geen details, gewoon neuken !
Verbaast me niets als ze binnen 24 uur met hem in het nest ligt..........dennix pijpte te ook al binnen afzienbare tijd en aangezien ze "carte blanche" van über God Brian heeft gehad, gok ik op binnen 24 uur.................drankie erbij ???quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:54 schreef Disana het volgende:
Nadia vindt Luc leuk en 'flirt mega terug'.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja duh, geen voorspel, gewoon gasgeven op je Puch dus.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja duh, geen voorspel, gewoon gasgeven op je Puch dus.![]()
Maar ze vertelt vast niet dat ze gevoelens heeft voor Luc.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
OH ze is te eerlijk!!! Waarom verteld ze het aan die eikel
Ze is Dennis al voorzichtig aan het voorbereiden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:57 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Verbaast me niets als ze binnen 24 uur met hem in het nest ligt..........dennix pijpte te ook al binnen afzienbare tijd en aangezien ze "carte blanche" van über God Brian heeft gehad, gok ik op binnen 24 uur.................drankie erbij ???![]()
Daarom noem ik haar ook Mata Hari. Ze vertelt aan iedereen een ander verhaal.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:58 schreef Kinga het volgende:
Jezus Christus, Nadia kan werkelijk NIKS voor zichzelf houden. Vertelt alles door aan IEDEREEN.
Of het nu een vrouw of een man is, maar iemand die uitgebreid heel zijn sexleven in geuren en kleuren en incl. smaak bij Jensen op de bank gaat vertellen....tegelt niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:58 schreef Kinga het volgende:
Jezus Christus, Nadia kan werkelijk NIKS voor zichzelf houden. Vertelt alles door aan IEDEREEN.
Reken maar dat ie zometeen voor de volle 100% gaat knallen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:59 schreef rooie3 het volgende:
En Dennis moet weer vreten en word alleen maar boos op Huub.Huub is poep onder zijn schoen.
Lijkt me vermoeiend. Je moet al die shit nog te zien onthouden ook.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom noem ik haar ook Mata Hari. Ze vertelt aan iedereen een ander verhaal.
Ik vind hem zo lelijk.........hij kan bekken trekken en dan kan ik maar aan 1 ding denken, hoe moet hij er uberhaubt uit gaan zien als hij 50 wordt.quote:
Met andere woorden, een slet zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:08 schreef dgk_fan het volgende:
Nadia:"Ik wil STOUT zijn......................maar dan wel STOUT met een knipoog"
*zucht*
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik dacht gisteravond nog dat die entree van Luc kansloos was, ik
moet die mening nu toch echt bijstellen ...... het gaat de goede kant op !
Hoewel ik ook wel zie dat het volledig gescript is.
zit net hetzelfde te denken... tja wat hebben hun te verliezen... hoop dat tie voor Japie kiest, want Huub en Jaap isquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
Nu gaan ze dadelijk touwtrekken om Huub. Nadia is bang dat Huub met Brian gaat. Jaap zegt dat Huub zo met hem gaat samenwerken. Nadia zegt dat Huub wel een hekel aan Dennis heeft.
Ik hoor nu in gedachten bij elke actie van Nadia zo'n fout duits porno gilletje.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:08 schreef dgk_fan het volgende:
Nadia:"Ik wil STOUT zijn......................maar dan wel STOUT met een knipoog"
*zucht*
Ja, ik zit ook met verbazing te luisteren. Veel gekker moet het tochquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
Nu gaan ze dadelijk touwtrekken om Huub.
Bottom line, niemand vertrouwd iemand.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
Nu gaan ze dadelijk touwtrekken om Huub. Nadia is bang dat Huub met Brian gaat. Jaap zegt dat Huub zo met hem gaat samenwerken. Nadia zegt dat Huub wel een hekel aan Dennis heeft.
Zo kan je het ook zeggen............quote:
Waar heb je het over?quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:14 schreef Varen het volgende:
Wie weet er waar de smileys zijn?
Jij hebt de nieuwe lay-out. Verander het Opties-template-foksilver.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:14 schreef Varen het volgende:
Wie weet er waar de smileys zijn?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:15 schreef ruby het volgende:
Als Jaap beesten gaat doden, zit er niets anders op dan de dierenambulance te bellen.
Mij ook, ik wil dennis weg!quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nadia heeft wel gelijk, ze verliezen helemaal hun oorspronkelijke
doel, Huub en Lieke wegkrijgen. Niet dat het mij kan boeien ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |