ja en ook hij doet wederom een flinke duit in het zakje sint schijnheiligheidquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:10 schreef Ziet het volgende:
het grappige is,
dat wat Brian juist niet wilde
(het achter zijn rug om lullen)
nu alleen maar meer is geworden.
iedereen lult achter ieders rug om
Jah, 100%, ik zweer het...quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:06 schreef ericahysterica het volgende:
het kakt aardig in nu......zou het nog gaan knallen vanavond?
Op FOK iig niet, wat een ellende.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:06 schreef ericahysterica het volgende:
het kakt aardig in nu......zou het nog gaan knallen vanavond?
ja luc lijkt me een erg aardige jongenquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:10 schreef Clank het volgende:
Grappig hoe Luc met iedereen in de villa een leuk gesprek kan voeren.
Heeft hij ook pinky swear gedaan met Whitney?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:11 schreef willem-jozef het volgende:
hij (stoere luuk) is gek op witnie en heeft drie keer 'de bodywarmer' gezien en gehuild..
verder 'n erg hoogstaand gesprek...![]()
gestemd, ook naar 3040 voor Huub (6x)quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:
Poll: Wie zie je het liefst DGK winnen?
we kunnen weer stemmen; het polltopic is er weer!
en ja....... leuk manneke hoor!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:15 schreef Varen het volgende:
[..]
gestemd, ook naar 3040 voor Huub (6x)
Een testimonial, is een soort van interview wat ze gebruiken voor de tv-uitzending.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:18 schreef StephanL het volgende:
Wat is een testi?
een kort interview voor het tv programmaquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:18 schreef StephanL het volgende:
Wat is een testi?
Ok, lang niet meer gezien idd, of ik kijk te weinig op tv.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een testimonial, is een soort van interview wat ze gebruiken voor de tv-uitzending.
(Heb ik hier vorige week geleerd, toen ik hetzelfde vroeg)
Dat is haar normale schjmoel, hamster en sjaggo ineen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:20 schreef Kinga het volgende:
Wat is er met Nadia? Gaat bijna janken?
Met knippen en plakken komen ze een heel eind.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:24 schreef Copycat het volgende:
Is dit nu echt opmaat tot boeiende televisie? Een viaviavia homofoob verhaal?
Blijkbaar, ik hoor op dit moment niks anders, pathetic.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:24 schreef Copycat het volgende:
Is dit nu echt opmaat tot boeiende televisie? Een viaviavia homofoob verhaal?
Dat geloof ik meteen. Maar het is toch übersneu dat zoiets anno nu tot verhaallijn wordt uitgeroepen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Met knippen en plakken komen ze een heel eind.![]()
ik vind het niet kloppen dat spelers buiten de kooi info krijgen of het nou huub brian of wie dan ook is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:26 schreef BarryK het volgende:
De bewoners weten niet dat Brian alleen is weggeweest, Jaap z'n reactie op het feit dat Brian filmpjes heeft gezien is "contactpersoon moet daar toch op letten dat dat niet kan"
dat ben ik met jou eens, ware het niet, dat dennis zich als hetero voordoet en een heterorelatie heeft in de kooi.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Maar het is toch übersneu dat zoiets anno nu tot verhaallijn wordt uitgeroepen?
Helemaal mee eens, maar toont wel aan dat achter nogal wanhopig is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Maar het is toch übersneu dat zoiets anno nu tot verhaallijn wordt uitgeroepen?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
De godsdienst van Brian is spiritualiteit, bam....
Brian: Ik weet hoe het zit, ik zie mezelf als God.![]()
We zijn er eindelijk uit.![]()
amen....quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
De godsdienst van Brian is spiritualiteit, bam....
Brian: Ik weet hoe het zit, ik zie mezelf als God.![]()
We zijn er eindelijk uit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |