abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:24:25 #241
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_53783956
Heracles thuis is leuk jah, op dat matige kunstgras waar ze zoveel voordeel uithalen. Nu zie je weer dat ze eigenlijk een kutploeg hebben.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_53783978
Wat een manier om sorry te zeggen
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:35:07 #243
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53784150
En de Heerenveenfans knuffelen hem weer
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53784284
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:35 schreef DarkShine het volgende:
En de Heerenveenfans knuffelen hem weer
Gek he
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:45:48 #245
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53784335
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:25 schreef SCH het volgende:
Wat een manier om sorry te zeggen
Ik vond er weinig sorry zeggen bij eigenlijk. Er kon niet eens een kleine glimlach vanaf bij hem, richting de supporters. En niet 1 woord van waardering in het interview na afloop. Grootse prestatie, maar ik vond het geen manier hoe hij op de goals reageerde. Alsof het hem niets deed en hij er geen plezier in had.
pi_53784439
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:45 schreef twi het volgende:

[..]

Ik vond er weinig sorry zeggen bij eigenlijk. Er kon niet eens een kleine glimlach vanaf bij hem, richting de supporters. En niet 1 woord van waardering in het interview na afloop. Grootse prestatie, maar ik vond het geen manier hoe hij op de goals reageerde. Alsof het hem niets deed en hij er geen plezier in had.
Dat vond ik wel meevallen. Zo was hij vorig seizoen ook. Dat is zijn onderkoelde karakter, dat heb je met Brazilianen, die zijn niet zo uitbundig
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:09:11 #247
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_53790295
quote:

[..]

Hij was toch vol waardering voor zn teamgenoten? En hoezo moet ie nu ineens waardering uiten naar de supporters toe? Hij weet ook wel dat ze hem niet echt meer mogen.
pi_53790492
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53790606
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:24 schreef Baklap het volgende:
Heracles thuis is leuk jah, op dat matige kunstgras waar ze zoveel voordeel uithalen. Nu zie je weer dat ze eigenlijk een kutploeg hebben.
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:10 schreef twi het volgende:

[..]

Uit en thuis is vanwege dat veld gewoon een groot verschil.
[..]
Ik wil die discussie wel weer aangaan, maar ik wil dit topic er niet mee volkalken. Ik zeg bezoek het kunstgrastopic.
pi_53791881
quote:

[..]

ik zou niks anders zijn als ik weken lang werd uitgekotst door jan en alleman
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_53792208
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

ik zou niks anders zijn als ik weken lang werd uitgekotst door jan en alleman
Ook niet als dat aan je eigen gedrag ligt?
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:26:47 #253
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_53793462
Tsja... Met een megakater kom je in het stadion en dan begint de wedstrijd matig en plotseling krijgt die flapdrol het op z'n heupen.. Had 'ie dat niet even 3 dagen eerder kunnen bedenken

Als voetballer laat 'ie weer zien hoe goed en belangrijk hij is. Nu nog als mens wat 'goedmaken', maar zolang hij voetbal puur als 'werk' blijft zien en dus weinig met de SCH-suppoerters en fans heeft zal dat wel niet gebeuren. Dat hij geen sorry zegt moet 'ie zelf weten, maar het zou zoveel schelen wanneer hij een tipje van de sluier op licht zodat we het kunnen begrijpen. Niet vergeven, maar wel begrijpen..

Nouja, gewoon blijven scoren en dan voor 20 miljoen naar een Europese topclub
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_53793593
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Tsja... Met een megakater kom je in het stadion en dan begint de wedstrijd matig en plotseling krijgt die flapdrol het op z'n heupen.. Had 'ie dat niet even 3 dagen eerder kunnen bedenken

Als voetballer laat 'ie weer zien hoe goed en belangrijk hij is. Nu nog als mens wat 'goedmaken', maar zolang hij voetbal puur als 'werk' blijft zien en dus weinig met de SCH-suppoerters en fans heeft zal dat wel niet gebeuren. Dat hij geen sorry zegt moet 'ie zelf weten, maar het zou zoveel schelen wanneer hij een tipje van de sluier op licht zodat we het kunnen begrijpen. Niet vergeven, maar wel begrijpen..

Misschien nog wel meer. Zie hem eigenlijk zo bij een Milan of Manchester spelen vanaf de winterstop. Zou wel strak zijn, kopen voor 4,5 miljoen en voor 15-20 miljoen meer verkopen 1,5 jaar later. Dat bewijst maar weer dat een goede scouting goud waar kan zijn.
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:34:58 #255
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53793641
quote:

Dat is wel het belangrijkste.

Ik heb me noch druk gemaakt om zijn wegblijven, noch om het feit dat ie gewoon weer mag spelen zonder consequenties. Ik vind het echter ook zeer kuttt dat hij deze 7 doelpunten niet over 2 wedstrijden kon verdelen. . .

Wat mij betreft leeft hij zich tot de winterstop goed uit op de Nederlandse, en dan vooral in de beker tegen Ajax, en Zuid-Amerikaanse velden. Daarna maakt het me geen flikker uit waar hij heengaat als het maar minstens 20 miljoen oplevert.

Leuk om even van Alves te genieten enzo, maar SCH blijft een min of meer handelhuis en met die 20 miljoen zijn we zeer goed af en kunnen we weer een stapje doorgroeien.

Dan kunnen we ons weer goed versterken, kan het salaris plafond weer omhoog en zijn we ook aantrekkelijker voor de grotere trainers... (kuch) Martin Jol (kuch)

Toch?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_53793751
quote:

Precies ja. Ik geloof best dat het niet 100 % zijn schuldzou zijn, maar laat hem dat dan zelf even vertellen, wat er dan achter zit. In ieder geval íets, want hij heeft Hveen gewoon laten zitten
pi_53793759
Al dan niet door de blunders, hij heeft wel de aandacht weer op zich.
In de Metro hier in Spanje staat er een halve pagina over hem en dat ie zoveel gescoord had, terwijl er verder echt amper buitenlands voetbal in staat.
pi_53794291
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:19 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Afgelopen donderdag schoot hij ze inderdaad vanaf Helsingborg naar Leeuwarden.
pi_53794364
quote:
Toch moet ik zeggen dat hij dat heel mooi doet.. Hij weet waar hij moet zijn op een bepaalde moment om tot scoren te komen.
pi_53794385
Hopelijk gaat ie niet naar AZ. Met zijn vertrek kan ik wel leven al hou ik niet van dat gemier tijdens de winterstop maar niet als ie naar dat verdomde AZ zou gaan. Gewoon lekker in het buitenland.
  maandag 8 oktober 2007 @ 17:16:59 #261
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53794421
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 17:14 schreef SCH het volgende:
Hopelijk gaat ie niet naar AZ. Met zijn vertrek kan ik wel leven al hou ik niet van dat gemier tijdens de winterstop maar niet als ie naar dat verdomde AZ zou gaan. Gewoon lekker in het buitenland.
Ik denk ook niet dat dat nu nog een optie voor em is...
pi_53794654
quote:
Puik verdedigd
Цой жив
pi_53794813
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 17:14 schreef SCH het volgende:
Na die 7 is alves ineens te duur voor AZ. Zo snel gaat dat
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_53794974
Winterstop transfermarkt zouden ze moeten verbieden, op transfervrije spelers na
pi_53795012
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 17:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Winterstop transfermarkt zouden ze moeten verbieden, op transfervrije spelers na
Ben nog steeds pissig over Huntelaar.
pi_53795420
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 17:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben nog steeds pissig over Huntelaar.
9 Miljoen was eigenlijk niet eens zo heel veel. Maar voor Samaras hebben jullie wel weer ruim genoeg gekregen.
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:14:02 #267
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_53795477
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:11 schreef Blawh het volgende:

[..]

9 Miljoen was eigenlijk niet eens zo heel veel. Maar voor Samaras hebben jullie wel weer ruim genoeg gekregen.
Samaras is een ruwe diamant. Die jongen heeft nog zoveel potentie. Zou zowel voor hemzelf, ManCity als Heerenveen (bonus iig Europees voetbal City) mooi zijn wanneer hij dit seizoen de belofte eindelijk in kan gaan lossen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_53795541
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Samaras is een ruwe diamant. Die jongen heeft nog zoveel potentie. Zou zowel voor hemzelf, ManCity als Heerenveen (bonus iig Europees voetbal City) mooi zijn wanneer hij dit seizoen de belofte eindelijk in kan gaan lossen
Potentie zal die meer dan genoeg hebben, maar lijkt me ook een type dat nooit veel rendement zou hebben. Al moet ik zeggen dat ik dat altijd ook over Zlatan heb gezegd.
  maandag 8 oktober 2007 @ 19:02:18 #269
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53796528
quote:
08/10 (11:12) De zevenklapper van Afonso Alves is niet onopgemerkt gebleven. Zijn moeder: ,,Geniet er maar van, mijn jongen.'' Zijn manager: ,,Zie je wel dat je te goed bent voor Heerenveen?'' Zijn medespeler: ,,Hoefde ik tenminste niet zo veel te doen.'' Alves zelf: ,,Over twee weken tegen AZ wil ik weer scoren.''

Een klein uurtje na de historische zevenklapper tegen Heracles Almelo (9-0) belde Afonso Alves met zijn moeder in Brazilië. De topschutter van SC Heerenveen zei quasi-nonchalant: ,,Hey oudje, ik heb vandaag ‘slechts’ zeven keer gescoord.’’ Aan de andere kant van de lijn, in Belo Horizonte, reageerde Eliade Alves eerst met ongeloof, later met moederlijke trots. ,,Je hebt zeven keer gescoord? In één wedstrijd? Echt waar? Ongelooflijk. Dit is fantastisch voor je. Geniet er maar van, mijn jongen, na alles wat je de laatste maanden hebt doorgemaakt.’’ Zijn moeder, even later: ,,Dat nonchalante is zijn manier om gevoelens te verbergen. Maar reken erop dat hij emotioneel is.’’

Alves belde ook met Roberto Tiburcio, de man die hem - rondom de mislukte transfer naar AZ - aanzette tot muiterij. De topschutter zei: ,,Roberto, raad eens hoe vaak ik heb gescoord voor SC Heerenveen?’’ Aan de andere kant van de lijn, op een ranch nabij Belo Horizonte, was het even stil. ,,Drie keer?’’, zei Tiburcio na een korte aarzeling. ,,Nee, zeven keer,’’ antwoordde Alves. ,,Zeven keer?,’’ reageerde de zaakwaarnemer. ,,Dat kan niet waar zijn? Je maakt een geintje, zeker. Echt niet? Wacht even, ik zoek hier iemand die me in mijn arm kan knijpen. Heb je zeven keer gescoord? Fantastisch, man. Zie je wel dat je te goed bent voor Heerenveen!’’

Trainer Gertjan Verbeek, onder druk na de blamerende Europese uitschakeling tegen het Zweedse Helsingborgs IF, had genoten van zijn topscorer. ,,Veel mensen waren boos op me dat ik Alves kort voor afloop naar de kant haalde, maar ik vond de prestatie zo uniek, dat ik hem een publiekswissel gunde.’’ En tweevoudig doelpuntenmaker Gerald Sibon, met wie Alves een complementair duo vormde: ,,We zijn totaal verschillende types, maar misschien is dat wel het geheim. Ik communiceer al redelijk met hem, en begrijp hem ook in het veld. Dat hij zeven keer scoorde? Hoefde ik tenminste niet zoveel te doen. Al hielp Heracles ons in het zadel, door achterin één op één te spelen. Dodelijk natuurlijk.’’

En Alves zelf: ,,De problemen zijn voorbij, wat telt is de toekomst. Ik heb nu zeven keer gescoord, en heb laten zien wie Afonso is en wat hij kan. Ik ga nu met een goed gevoel voor interlands naar Brazilië en hoop ook over twee weken weer voor Heerenveen te scoren. In de winterstop moeten we maar kijken hoe het loopt, en of ik blijf.’’
uit het AD ...
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 01:04:52 #270
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_53805090
quote:
Alves belde ook met Roberto Tiburcio, de man die hem - rondom de mislukte transfer naar AZ - aanzette tot muiterij. De topschutter zei: ,,Roberto, raad eens hoe vaak ik heb gescoord voor SC Heerenveen?’’ Aan de andere kant van de lijn, op een ranch nabij Belo Horizonte, was het even stil. ,,Drie keer?’’, zei Tiburcio na een korte aarzeling. ,,Nee, zeven keer,’’ antwoordde Alves. ,,Zeven keer?,’’ reageerde de zaakwaarnemer. ,,Dat kan niet waar zijn? Je maakt een geintje, zeker. Echt niet? Wacht even, ik zoek hier iemand die me in mijn arm kan knijpen. Heb je zeven keer gescoord? Fantastisch, man. Zie je wel dat je te goed bent voor Heerenveen!’’

Ik mag hopen dat die klootmongool voortaan geboycot wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')