Ze lieten het laatste doelpunt van v Bastens sextet zien, daar juichte hij precies hetzelfde. Hoewel hij bij het eerste waarschijnlijk wel het hupje zou hebben gedaan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij was manier van zijn doelpunten 'vieren' niet anders dan vorig jaar. Hij is gewoon niet type dat 3 radslagen doet en op een manpile gaat.
Ja, zaken zoals afpersing komen in de regio Belo Horizonte veelvuldig voor. Of het hierom ging is niet bekend, maar het schijnt volgens hem nu achter de rug te zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:28 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik heb een tijdje geleden iets gehoord dat er in Alves' priveleven wel wat aan de hand was en dat ie daarom zo lang weggebleven is. Nu hoor je uit Brazilie regelmatig wel iets over spelers die bedreigd worden of wiens familie bedreigd wordt ofzo, dus wat dat betreft zou ik er niet van opkijken als er zoiets aan de hand was. Heb ook gehoord dat Verbeek begrip had voor de situatie van Alves, en met zo'n wissel van vandaag probeert ie duidelijk wat goodwill voor Alves te kweken. Maar weet iemand hier meer van?
Ajax kan ik enigszins inkomen (maar ja, hadden jullie die penalty niet moeten missen, gelijkspel was wel meer op zijn plaats geweest), maar PSV onverdiend gewonnen? No way. Als je zag hoe heel Heracles Afellay uit de wedstrijd probeerde te schoppen, dan verdienden ze he-le-maal niets!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jammer dat er nu opeens zo minderwaardig gedaan wordt over Heracles. Oke, vandaag was het dramatisch, maar Ajax en PSV hebben er gewoon onverdiend op het nippertje van gewonnen.
Uit en thuis is vanwege dat veld gewoon een groot verschil.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jammer dat er nu opeens zo minderwaardig gedaan wordt over Heracles. Oke, vandaag was het dramatisch, maar Ajax en PSV hebben er gewoon onverdiend op het nippertje van gewonnen.
PSV kwam er in de 2e helft tegen Heracles niet aan te pas hoor, net zo min als dat Ajax dat kwam. Bovendien was Ricky van den Bergh in beide duels flink aan het schoppen op de betere spelers van Ajax en PSV, dus dat is geen enkel excuus.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:40 schreef Imperatore het volgende:
Ajax kan ik enigszins inkomen (maar ja, hadden jullie die penalty niet moeten missen, gelijkspel was wel meer op zijn plaats geweest), maar PSV onverdiend gewonnen? No way. Als je zag hoe heel Heracles Afellay uit de wedstrijd probeerde te schoppen, dan verdienden ze he-le-maal niets!
Afgelopen donderdag schoot hij ze inderdaad vanaf Helsingborg naar Leeuwarden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:10 schreef twi het volgende:
Maargoed, Afonso Alves dusIk vraag me echt af hoe hij zo'n vrije trap neemt. Ik bedoel, 9 van de 10 keer hoort zo'n bal toch gewoon in Leeuwarden te eindigen?
Gek hequote:Op maandag 8 oktober 2007 09:35 schreef DarkShine het volgende:
En de Heerenveenfans knuffelen hem weer
Ik vond er weinig sorry zeggen bij eigenlijk. Er kon niet eens een kleine glimlach vanaf bij hem, richting de supporters. En niet 1 woord van waardering in het interview na afloop. Grootse prestatie, maar ik vond het geen manier hoe hij op de goals reageerde. Alsof het hem niets deed en hij er geen plezier in had.quote:
Dat vond ik wel meevallen. Zo was hij vorig seizoen ook. Dat is zijn onderkoelde karakter, dat heb je met Brazilianen, die zijn niet zo uitbundigquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond er weinig sorry zeggen bij eigenlijk. Er kon niet eens een kleine glimlach vanaf bij hem, richting de supporters. En niet 1 woord van waardering in het interview na afloop. Grootse prestatie, maar ik vond het geen manier hoe hij op de goals reageerde. Alsof het hem niets deed en hij er geen plezier in had.
Hij was toch vol waardering voor zn teamgenoten? En hoezo moet ie nu ineens waardering uiten naar de supporters toe? Hij weet ook wel dat ze hem niet echt meer mogen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond er weinig sorry zeggen bij eigenlijk. Er kon niet eens een kleine glimlach vanaf bij hem, richting de supporters. En niet 1 woord van waardering in het interview na afloop. Grootse prestatie, maar ik vond het geen manier hoe hij op de goals reageerde. Alsof het hem niets deed en hij er geen plezier in had.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:24 schreef Baklap het volgende:
Heracles thuis is leuk jah, op dat matige kunstgras waar ze zoveel voordeel uithalen. Nu zie je weer dat ze eigenlijk een kutploeg hebben.
Ik wil die discussie wel weer aangaan, maar ik wil dit topic er niet mee volkalken. Ik zeg bezoek het kunstgrastopic.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:10 schreef twi het volgende:
[..]
Uit en thuis is vanwege dat veld gewoon een groot verschil.
[..]
merci bien, nog even nagenieten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:17 schreef RayMania het volgende:
De zevenklapper van onze Alves. Geniet er maar van SCH en Max.
07-10-2007 [ afbeelding ] Afonso Alves (sc Heerenveen - Heracles Almelo) 1-0
07-10-2007 [ afbeelding ] Afonso Alves (sc Heerenveen - Heracles Almelo) 2-0
07-10-2007 [ afbeelding ] Afonso Alves (sc Heerenveen - Heracles Almelo) 3-0
07-10-2007 [ afbeelding ] Afonso Alves (sc Heerenveen - Heracles Almelo) 5-0
07-10-2007 [ afbeelding ] Afonso Alves (sc Heerenveen - Heracles Almelo) 6-0
07-10-2007 [ afbeelding ] Afonso Alves (sc Heerenveen - Heracles Almelo) 7-0
07-10-2007 [ afbeelding ] Afonso Alves (sc Heerenveen - Heracles Almelo) 8-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |