abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:56:00 #226
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:59:16 #227
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_53781316
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:15 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Uhm, volgens mij was manier van zijn doelpunten 'vieren' niet anders dan vorig jaar. Hij is gewoon niet type dat 3 radslagen doet en op een manpile gaat.
Ze lieten het laatste doelpunt van v Bastens sextet zien, daar juichte hij precies hetzelfde. Hoewel hij bij het eerste waarschijnlijk wel het hupje zou hebben gedaan.
Zyggie.
pi_53781441
Geniaal natuurlijk. 7 keer scoren. En dat gezeur dat het maar tegen Heracles is. Bij die 6 doelpunten van Van Basten en Cruijff zullen zij ook niet tegenover topverdedigers hebben gestaan.
pi_53781456
Zijn normale 'juich' is richting cornervlag en halverwege een gebalde vuist zo'n beetje halverwege de lucht. Die deed hij nu niet. Zegt wel wat, misschien.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_53781534
Het ging ook wel erg makkelijk gistermiddag, maar toch hulde natuurlijk.
That's all folks!
pi_53781739
7x, wat een record toch weer.

Nu maar afwachten of hij na de interlands weer terugkeert bij SCH
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_53781965
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:28 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik heb een tijdje geleden iets gehoord dat er in Alves' priveleven wel wat aan de hand was en dat ie daarom zo lang weggebleven is. Nu hoor je uit Brazilie regelmatig wel iets over spelers die bedreigd worden of wiens familie bedreigd wordt ofzo, dus wat dat betreft zou ik er niet van opkijken als er zoiets aan de hand was. Heb ook gehoord dat Verbeek begrip had voor de situatie van Alves, en met zo'n wissel van vandaag probeert ie duidelijk wat goodwill voor Alves te kweken. Maar weet iemand hier meer van?
Ja, zaken zoals afpersing komen in de regio Belo Horizonte veelvuldig voor. Of het hierom ging is niet bekend, maar het schijnt volgens hem nu achter de rug te zijn.

De media kiest nu eenmaal de makkelijke weg en schildert hem liever af als een narcist die zich van niemand iets aantrekt en Verbeek als een hypocriet die alles doet om z'n miljoenen te beschermen. Jammer dat de media niet die andere kant wil belichten, stuur eens een verslaggever naar Brazilië zou ik zeggen.

Voor de club ben ik blij dat ze Alves weer op de rails hebben gekregen en mensen heeft kunnen laten juichen en hoop dat ze hem voor een mooi bedrag in de winterstop kunnen verkopen.
  maandag 8 oktober 2007 @ 02:29:55 #233
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53782159
ahahah Alves held
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_53782202
Dit is gewoon klote. Een schande voor de eredivisie. Echt balen dat zo'n middelmatige klootzak zeven keer scoort en daarmee een record in handen heeft. Gun het heerenveen wel dat ze hem voor veel geld verkopen aan een buitenlandse topclub, daar zal hij vervolgens wel mislukken. Voor iedereen het beste lijkt me.
  Trouwste user 2022 maandag 8 oktober 2007 @ 02:40:11 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_53782205
Grote klasse

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53782207
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:02 schreef Blawh het volgende:

[..]

Jammer dat er nu opeens zo minderwaardig gedaan wordt over Heracles. Oke, vandaag was het dramatisch, maar Ajax en PSV hebben er gewoon onverdiend op het nippertje van gewonnen.
Ajax kan ik enigszins inkomen (maar ja, hadden jullie die penalty niet moeten missen, gelijkspel was wel meer op zijn plaats geweest), maar PSV onverdiend gewonnen? No way. Als je zag hoe heel Heracles Afellay uit de wedstrijd probeerde te schoppen, dan verdienden ze he-le-maal niets!

Bovendien denk ik dat het beeld dat meeste mensen bij Heracles hebben altijd al dat van een degradatiekandidaat is geweest. Niet zo raar toch?
pi_53783105
Ik heb nog eens de goals bekeken van vorig jaar van hem. Ik zie er nu een duidelijk verschil in manier waarop hoe hij juicht nadat hij een doelpunt heeft gemaakt. Tussen vorig seizoen en huidige seizoen... Hij juicht nu minder naar publiek toe...

Maar toch, ik juich nu niet meer voor hem maar voor sc Heerenveen Ziezo!
pi_53783585
"Nou ja, dan sluiten we hem maar weer in de armen he"

(citaat van SCH's vader gisteravond die nooit meer voor Alves zou juichen)
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:10:48 #239
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53783776
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:02 schreef Blawh het volgende:

[..]

Jammer dat er nu opeens zo minderwaardig gedaan wordt over Heracles. Oke, vandaag was het dramatisch, maar Ajax en PSV hebben er gewoon onverdiend op het nippertje van gewonnen.
Uit en thuis is vanwege dat veld gewoon een groot verschil.
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 02:40 schreef Imperatore het volgende:
Ajax kan ik enigszins inkomen (maar ja, hadden jullie die penalty niet moeten missen, gelijkspel was wel meer op zijn plaats geweest), maar PSV onverdiend gewonnen? No way. Als je zag hoe heel Heracles Afellay uit de wedstrijd probeerde te schoppen, dan verdienden ze he-le-maal niets!
PSV kwam er in de 2e helft tegen Heracles niet aan te pas hoor, net zo min als dat Ajax dat kwam. Bovendien was Ricky van den Bergh in beide duels flink aan het schoppen op de betere spelers van Ajax en PSV, dus dat is geen enkel excuus.

Maargoed, Afonso Alves dus Ik vraag me echt af hoe hij zo'n vrije trap neemt. Ik bedoel, 9 van de 10 keer hoort zo'n bal toch gewoon in Leeuwarden te eindigen?
pi_53783902
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:10 schreef twi het volgende:
Maargoed, Afonso Alves dus Ik vraag me echt af hoe hij zo'n vrije trap neemt. Ik bedoel, 9 van de 10 keer hoort zo'n bal toch gewoon in Leeuwarden te eindigen?
Afgelopen donderdag schoot hij ze inderdaad vanaf Helsingborg naar Leeuwarden.
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:24:25 #241
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_53783956
Heracles thuis is leuk jah, op dat matige kunstgras waar ze zoveel voordeel uithalen. Nu zie je weer dat ze eigenlijk een kutploeg hebben.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_53783978
Wat een manier om sorry te zeggen
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:35:07 #243
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53784150
En de Heerenveenfans knuffelen hem weer
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53784284
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:35 schreef DarkShine het volgende:
En de Heerenveenfans knuffelen hem weer
Gek he
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:45:48 #245
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53784335
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:25 schreef SCH het volgende:
Wat een manier om sorry te zeggen
Ik vond er weinig sorry zeggen bij eigenlijk. Er kon niet eens een kleine glimlach vanaf bij hem, richting de supporters. En niet 1 woord van waardering in het interview na afloop. Grootse prestatie, maar ik vond het geen manier hoe hij op de goals reageerde. Alsof het hem niets deed en hij er geen plezier in had.
pi_53784439
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:45 schreef twi het volgende:

[..]

Ik vond er weinig sorry zeggen bij eigenlijk. Er kon niet eens een kleine glimlach vanaf bij hem, richting de supporters. En niet 1 woord van waardering in het interview na afloop. Grootse prestatie, maar ik vond het geen manier hoe hij op de goals reageerde. Alsof het hem niets deed en hij er geen plezier in had.
Dat vond ik wel meevallen. Zo was hij vorig seizoen ook. Dat is zijn onderkoelde karakter, dat heb je met Brazilianen, die zijn niet zo uitbundig
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:09:11 #247
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_53790295
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:45 schreef twi het volgende:

[..]

Hij was toch vol waardering voor zn teamgenoten? En hoezo moet ie nu ineens waardering uiten naar de supporters toe? Hij weet ook wel dat ze hem niet echt meer mogen.
pi_53790492
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53790606
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:24 schreef Baklap het volgende:
Heracles thuis is leuk jah, op dat matige kunstgras waar ze zoveel voordeel uithalen. Nu zie je weer dat ze eigenlijk een kutploeg hebben.
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:10 schreef twi het volgende:

[..]

Uit en thuis is vanwege dat veld gewoon een groot verschil.
[..]
Ik wil die discussie wel weer aangaan, maar ik wil dit topic er niet mee volkalken. Ik zeg bezoek het kunstgrastopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')