Klopt, ik ben bijna niet online geweest laatste weken, laat staan op het forum ofzo...quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:27 schreef MissHobje het volgende:
Komt gewoon door de drukte van alle users dat het zo sloom is
Ik heb nog steeds niets bevestigd *stamptvoet*quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Details, details
Nou, lijstje compleet dan zou ik zo zeggen
![]()
Nou, doe dat dan even!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets bevestigd *stamptvoet*
Sinds vandaagquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, ik ben bijna niet online geweest laatste weken, laat staan op het forum ofzo...
Net terug van de beurs (festivak) Nu nog even snel een brief in het engels typen en de afwas doen. En als we een avond winkel zouden hebben, dan was ik daar ook nog heen gegaan....
(weet je al weer wie ik ben Hopje)(En ik moet wel even wennen aan de nieuwe layout... hoe lang is dat al)![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het is M.I.A. - Jimmy!!!
Vooruit, omdat je het zo lief vraagtquote:
van mioj staat er zo'n 30 minuten niet in fde OPquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:43 schreef pekel het volgende:
Mijn three minutes of fame staan nog niet in de OP![]()
Ik hoorde wat op de chat na het werken vrijdag nacht... Moet je dan niet uitgenodigd zijn. Want dat ben ik niet....quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Sinds vandaagivm met de 8e verjaardag van FOK!
Heb je woensdagavond btw wat te doen?
*hik*quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
van mioj staat er zo'n 30 minuten niet in fde OP
Heb ik ook al gehad met de nieuwe lay-out, echt irritant.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Heej, ik heb ineens reclame in mijn reply...
Ik vind die nieuwe Rihanna leuk, ik hoor hem alleen niet (vaak) op 3fm...![]()
Lieve MutZ, zou je heel misschien alsjeblief kunnen bevestigen of jij ook uitgenodigd bent voor aankomende woensdag?quote:
In mijn mailtje stond dat ik iemand mocht meenemen... Dus als je zin hebt...quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoorde wat op de chat na het werken vrijdag nacht... Moet je dan niet uitgenodigd zijn. Want dat ben ik niet....![]()
Was al wel duidelijk volgens mij iddquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Lieve MutZ, zou je heel misschien alsjeblief kunnen bevestigen of jij ook uitgenodigd bent voor aankomende woensdag?
Niet dat ik dat niet inmiddels al weet...
zie mail...quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
In mijn mailtje stond dat ik iemand mocht meenemen... Dus als je zin hebt...
bier, iemand?quote:
moet ik dat nu doenquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:53 schreef borisz het volgende:
AZ als jij nu even een requestje doet kunnen we je bellen tussen 9 en 10 woensdag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |