Als iedereen net zulke problemen heeft om in AKQ te komen, dan snap ik wel dat het topic nog niet vol is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 06:58 schreef ChopperMick het volgende:
Moge wee! Nog steeds open dit topic had verwacht dat hij inmiddels wel vol gespamd zou zijn.
Volgens mij klopt dat idd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 07:40 schreef ChopperMick het volgende:
antwoord op de vraag van erkel is volgens mij de "gouden ui"
No shit, Sherlock!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat zielig, die hond is véél te dik.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:52 schreef MadMaster het volgende:
O, is het een hond?
Ik dacht een moderne theemuts met schenktuit...
we hebben een kennerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
1. Pearl Jam - Black
2. Radiohead - Paranoid Android
3. Nirvana - Smells Like Teen Spirit
dacht ik
Rot op, dat verzin je niet...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
1. Pearl Jam - Black
dacht ik
Hoop ik niet zeg....black op 1????quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
1. Pearl Jam - Black
dacht ik
En jij komt zo weer even binnenvallen, zonder boe of bahquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:56 schreef starla het volgende:
[..]
Hoop ik niet zeg....black op 1????Mooi nummer, maar dit is wel een beetje off charts.
Mooiste nummers van Pearl Jam staan op Vs. niet op Ten![]()
Waar was jequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:56 schreef starla het volgende:
[..]
Hoop ik niet zeg....black op 1????Mooi nummer, maar dit is wel een beetje off charts.
BOE!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij komt zo weer even binnenvallen, zonder boe of bah
Zoals dat voor iedereen geldt, kan je dat dan niet even melden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:59 schreef starla het volgende:
[..]
BOE!![]()
Ik zit altijd op m'n werk en ik kan elke keer weggeroepen worden, het is niet zo dat ik 3 uur lang achter m'n computer kan zitten. Sorry dat ik soms zomaar verdwijn, maar dat houdt in dat ik écht weg moet.
Tsja.. ik stond er ook van te kijken toen ik het hoorde.. mgoed.. Ik dacht dat het November Rain zou worden..quote:
Zo bedoelde ik mijn opmerking niet, zeker niet, omdat dit niet zomaar een standaard Top huppeldepup Top 3 is...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tsja.. ik stond er ook van te kijken toen ik het hoorde.. mgoed.. Ik dacht dat het November Rain zou worden..
Dat ik daar naar luister is mijn fout toch nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik mijn opmerking niet, zeker niet, omdat dit niet zomaar een standaard Top huppeldepup Top 3 is...
Het heeft niets met punten te maken. Het is gewoon wel zo sociaal om even in te typen "Moet weg, werk roept", of op z'n minst even sorry te zeggen als je weer terug komt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:02 schreef starla het volgende:
Houd de volgende keer maar de punten in als ik weer eens een keer wegga zonder vraag te stellen.
Maar dan moet dat ook bij anderen gebeuren, of we moeten een systeem hanteren in de zin van:
elke 10 topics mag je maximaal 5 keer niet reageren ofzo....
-edit- of we kunnen het gewoon leuk houden![]()
Flitspaal +2quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:08 schreef Flitspaal het volgende:
Pantani
Sorry, my badquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:07 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het heeft niets met punten te maken. Het is gewoon wel zo sociaal om even in te typen "Moet weg, werk roept", of op z'n minst even sorry te zeggen als je weer terug komt.
Pff Black is het mooiste nummer allertijden!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:56 schreef starla het volgende:
[..]
haha neej man! Vond het echt een verassende nr 1quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Pff Black is het mooiste nummer allertijden!!![]()
Verrassend is het toch zeker niet. Is echt een favoriet in 'alternatieve' kringen hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
haha neej man! Vond het echt een verassende nr 1![]()
Ach, als je Kink FM luistert, ben je daarvan toch op de hoogte...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:27 schreef ScottTracy het volgende:
Verrassend is het toch zeker niet. Is echt een favoriet in 'alternatieve' kringen hoor.
je hebt gelijk, vond hem echter wel mooi...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was ook zover, maar prostaat klopt niet, je hebt 3 letters toegevoegd/vervangen...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:20 schreef MadMaster het volgende:
En zo is Starla voor de 2e keer vandaag, direkt of indirekt, toch weer degene die hier de boel laat stagneren...![]()
RB +2quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Arie Luyendijk
Pfff...netjes hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:08 schreef MadMaster het volgende:
Rinus Ferdinandusse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |