Reisadvies van Nijmegen naar Amsterdam Zuidquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat staat bij alle routes met Cuijk als beginpunt op 13 en 14 oktober.
Alleen tussen Venlo en Nijmegen is er onderhoud waardoor er bussen rijden.
De NS maakt je gewoon bang
so coolquote:
jaquote:
Terecht, de snelheid is weer ver te zoeken vandaagquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben Fok! zat vandaag, ik ga er vandoor en hopen dat het morgen beter gaat![]()
Zoals ik al zei heeft Amerigo niet veel gezegdquote:
oeoeoeh MaJo wil je alsjealsjealsjealsjeblieft een linkje postenquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heeft Amerigo niet veel gezegdEn Jan Decleir is ook helemaal top, sowieso een van mijn favoriete acteurs dus ik was wel een beetje zenuwachtig
Maar hij was heel erg aardig
Het filmpje staat online trouwens dus als jullie het me heel liev vragen zal ik het linkje geven
Omdat je het zo liev vraagtquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oeoeoeh MaJo wil je alsjealsjealsjealsjeblieft een linkje posten
Zie hierbovenquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Aaaah Majo, toe nou, alsjealsjealsjeblieft
Daarom was mijn linkaanvraag ook zo traagquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zie hierboven
Jeez, fok is zo traag als dikke stront
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarom was mijn linkaanvraag ook zo traag
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Danny, ik vraag het nog maar een keer omdat dat andere topic in een zinloze discussie is verzandt... ik wil geen discussie maar wel graag een antwoord
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Zodra er een kerel bovenaan staat haakt 80% van de mannelijke users af omdat ze bang zijn dat men denkt dat ze op een gay-site terecht zijn gekomen. Vandaar dat er geen kerel bovenin zal komen. Niet als algemene header iig. Deze layout maakt echter forumspecifieke headers mogelijk en dan kan het voorkomen dat in FTR WEL een dergelijke header komt, puur omdat 'ie relevant is op dat moment.
Dat dus.
Daensquote:
Dank jequote:
quote:
Erg hequote:
Volgens mij heb ik Majo's naam wel gespotquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:44 schreef wyccie het volgende:
Leuk, MaJo!
Staat jouw naam ook aan het eind in beeld? Ik zag niks met Ma... of Jo...
Dus jij bent niet Roef?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat geldt ws voor de meesten onder ons
Gelukkig wel...quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat geldt ws voor de meesten onder ons
Tering, ik bekijk je ineens heel anders...quote:
Thanksquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Mooi interview Majo, heel knap gemaakt. Jammer dat je niet zelf in beeld komt. Hadden we jouw nog eens life kunnen zienIk ga met de meiden zéker de film bekijken.
Tering, laat ik dat de laatste tijd nou steeds hebben gedacht. Anyway, blij je te kennen Joppie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tering, ik bekijk je ineens heel anders...
OK, ik kom ook maar uit de kast dan.
Mijn naam is Cohen. Job Cohen.
Jaja en die saus is dus ook naar mij vernoemd...quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Tering, laat ik dat de laatste tijd nou steeds hebben gedacht. Anyway, blij je te kennen Joppie.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:44 schreef wyccie het volgende:
Leuk, MaJo!
Staat jouw naam ook aan het eind in beeld? Ik zag niks met Ma... of Jo...
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksIk blijf ook liever uit beeld (hoewel ik later in de week wel een keer in beeld zal zijn...) En kom anders naar de meet als je me irl wil zien
Hehe tot 2 weken geleden nooit van joppie saus gehoordquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jaja en die saus is dus ook naar mij vernoemd...
Voor de camera presenteren of de meet?quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
brrrr...het zweet vliegt me in mijn handen als ik daar aan denk.
Verschrikkelijk eng lijkt me dat
![]()
Tuurlijk, laat maar komen die filmpjes, alhoewel mijn vrouw zich afvraagt waar mijn fascinatie voor de filmdagen vandaan komtquote:
Bedoel je nu MM? Ik ben er weer een beetje uitquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Toch even respect betuigen voor onze medequizer Job die enige topics terug aangaf zich niet met slowchat in te willen laten.Hij heeft zijn kont er volledig ingedraaid.
![]()
De meet natuurlijk, alhoewel ik het voor de camera ook niet best doe hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor de camera presenteren of de meet?Ach het went wel, de eerste keer is wel spannend maar naarmate je het vaker doet gaat het wel beter. Niet dat ik het dagelijks doe hoor
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tering, ik bekijk je ineens heel anders...
OK, ik kom ook maar uit de kast dan.
Mijn naam is Cohen. Job Cohen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je nu MM? Ik ben er weer een beetje uit
Hehequote:Op maandag 1 oktober 2007 23:15 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Tuurlijk, laat maar komen die filmpjes, alhoewel mijn vrouw zich afvraagt waar mijn fascinatie voor de filmdagen vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |