Er wordt over het algemeen geadverteerd met 200. Dat is puur marketing-technisch, omdat daar een goedkoper prijsje bij staatquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:59 schreef Market_Garden het volgende:
De standaard in de meeste winkels is nog steeds twee meter. 210 is al makkelijker te krijgen maar is duidelijk géén standaard. 220 is lastig te krijgen in de meeste winkels.
quote:
beetje offtopic hoor maar welk type waterbed heb je gekocht en bevalt het een beetje?? ik wil al een hele tijd een boxspring maar die dingen zijn zo pokke duur en volgens mij ligt een waterbed nog lekkerder ook!quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:53 schreef Phoenix78 het volgende:
ik heb mijn 180x220 bedje besteld bij waterproof.nu, goede prijzen en vlotte gratis levering... ik vindt 220toch wel vrij standaard hoor.
wij hebben 2x een 90*220 bed en hebben geen probleem om beddegoed te kopen. Hema, Ikea, Bijenkorf. allemaal hebben ze deze maat.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:46 schreef Camplo het volgende:
Ik heb een 90 bij 220 cm bed.
Zwaar relaxed
Alleen je krijgt er amper iets voor. (overtrek, dekens enzo).
Ik had een Halcyon van 180x220 besteld halfgestabiliseerd, (aanbieding voor ¤499 compleet) en kreeg uiteindelijk een Cascade (duurder merk) omdat ze de maat die ik wilde niet meer op voorraad hadden voor een Halcyon.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:24 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
beetje offtopic hoor maar welk type waterbed heb je gekocht en bevalt het een beetje?? ik wil al een hele tijd een boxspring maar die dingen zijn zo pokke duur en volgens mij ligt een waterbed nog lekkerder ook!
tja ik ben vrij makkelijk te overtuigen (heb vaak last van mijn knie en daardoor last van mijn rug, en als ik in de zomer nachtdiensten ga draaien en ik dus overdags moet slapen is een koeling in het bed ook erg lekker... maar het vrouwtje moet nog overtuigd worden...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:50 schreef Phoenix78 het volgende:
[..]
Ik had een Halcyon van 180x220 besteld halfgestabiliseerd, (aanbieding voor ¤499 compleet) en kreeg uiteindelijk een Cascade (duurder merk) omdat ze de maat die ik wilde niet meer op voorraad hadden voor een Halcyon.
Het bevalt prima, maar ik slaap al 8 jaar op een waterbed.. zomers lekker cool, 's winters lekker warm en omdat het bed zich naar je lichaam vormt, draai ik ook minder 'snachts en rust ik beter uit... daarentegen is het zo lekker dat ik 's ochtends eigenlijk nooit uit bed wil komen. Ook nooit meer rugklachten gehad nadat ik op een waterbed ben overgegaan. Het is echter niet voor iedereen, meestal ben je of fan, of moet je er niets van hebben. ik zou zeggen, probeer het eens in een winkel uit of je het lekker vind liggen.
Metalen is misschien ook wat lastig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:00 schreef pberends het volgende:
Ik zoek gewoon zo'n metalen frame als bed, erg simpel. Gewoon 220cm... hoe moeilijk kan het zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |