quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:23 schreef Pegasus_rules het volgende:
Jij bent zeker zo'n lul die met slippende koppeling door de bochten rijdt ?
of zo'n eikel die iedere keer weer de max. acceleratie van z'n auto wil ervarenquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:23 schreef Pegasus_rules het volgende:
Jij bent zeker zo'n lul die met slippende koppeling door de bochten rijdt ?
Ik denk eerder dat 'ie vinyl als koppelingsplaat heeft gebruiktquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:20 schreef ruud.nl het volgende:
Probeerde je koppelingsplaatjes te draaien ipv vinyl?![]()
Lekker handig. Zo'n koppelingsset kost 150 - 200 euro. De rest is arbeid.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:24 schreef retuow82 het volgende:
ik weet niet hoe oud je wagen is maar als hij toch niet veel langer mee gaat als een ton ofzo dan kun je ook aan een goed setje gebruikte koppelingsplaten denken, werkt ook goed.
En even een garage vinden die ze wil plaatsen natuurlijk. Maar ja, auto rijden kost geld en waarschijnlijk heb je die koppeling al aan kunnen voelen afgelopen maand(en) dus je wist dat het er aan zat te komen...![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:40 schreef Roi het volgende:
Had je een set waar je moest draaien ofzo ?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:06 schreef danny91184 het volgende:
em.. jij hebt toch geld genoeg met die plaatjes die je draait?
Boeiend toch?
en als het serieus is; damn! das klote..
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:32 schreef 907 het volgende:
Koppelingsplaten bestellen en door een goede kennis laten monteren![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij zat in je studententijd toch naast een garage?
Heeft ook iets met de drukgroep te maken wat ik zo begreep. Wagen heeft net 100.000 op de teller en is van '99, dus zou goed kunnen dat ze nu vervangen moeten worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:24 schreef retuow82 het volgende:
ik weet niet hoe oud je wagen is maar als hij toch niet veel langer mee gaat als een ton ofzo dan kun je ook aan een goed setje gebruikte koppelingsplaten denken, werkt ook goed.
En even een garage vinden die ze wil plaatsen natuurlijk. Maar ja, auto rijden kost geld en waarschijnlijk heb je die koppeling al aan kunnen voelen afgelopen maand(en) dus je wist dat het er aan zat te komen...![]()
Sandstorm; dan kun je beter overwegen om een andere wagen aan te schaffen, leuke occasions genoeg .quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Heeft ook iets met de drukgroep te maken wat ik zo begreep. Wagen heeft net 100.000 op de teller en is van '99, dus zou goed kunnen dat ze nu vervangen moeten worden.
Maar goed. Evengoed kut![]()
![]()
Ohja die kneusjes die hier heel stoer reageren maar het zelf moeten doen met een fiets of de leenauto van pa kunnen gauw de tering krijgen. Van die eeuwige studenten![]()
daarvan slijt je koppeling juist minder, je koppeling slijt als je ze laat pakken (dus nog maar half en half aandrijven). Met je koppeling volledig in of je koppeling volledig uit slijt die niet, dus bij de max acceleratie van je auto ook niet, dan stamp je die in 1x in en los je die ook in 1x zonder "ze te laten komen"quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:33 schreef bas-beest het volgende:
[..]
of zo'n eikel die iedere keer weer de max. acceleratie van z'n auto wil ervaren
In mijn ogen is een wagen van 99 met een ton op de klok het nog meer dan waard, ik heb het nog bij een wagen uit 1992 laten doen, hij was verder dik in orde. Die dagen is nog geen 10 jaar oud, als je hem nu inruilt krijg je al flink minder doordat de koppeling vervangen moet worden en wat je terugkoopt moet je ook op bijleggen en wie weet wat je dan nog tegen gaat komen....quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:57 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Sandstorm; dan kun je beter overwegen om een andere wagen aan te schaffen, leuke occasions genoeg .
Maar goed zonder wagen zitten is gewoon klote...![]()
Alhoewel ik zelf een auto heb vindt ik het niet erg om af en toe de 3 maanden oude auto van mijn pappa te pikkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Heeft ook iets met de drukgroep te maken wat ik zo begreep. Wagen heeft net 100.000 op de teller en is van '99, dus zou goed kunnen dat ze nu vervangen moeten worden.
Maar goed. Evengoed kut![]()
![]()
Ohja die kneusjes die hier heel stoer reageren maar het zelf moeten doen met een fiets of de leenauto van pa kunnen gauw de tering krijgen. Van die eeuwige studenten![]()
Nu weet je idd wat je hebt, ik zou die 600 gewoon betalen en de koppeling laten vervangen. Zelf heb ik het bij mijn auto uit '91 laten doen omdat ie voor de rest nog helemaal goed is en inmiddels staat er weer bijna 25000km erbij sinds het vervangen van de koppeling en ongeveer 16000km na de nieuwe koppakking.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:09 schreef retuow82 het volgende:
[..]
In mijn ogen is een wagen van 99 met een ton op de klok het nog meer dan waard, ik heb het nog bij een wagen uit 1992 laten doen, hij was verder dik in orde. Die dagen is nog geen 10 jaar oud, als je hem nu inruilt krijg je al flink minder doordat de koppeling vervangen moet worden en wat je terugkoopt moet je ook op bijleggen en wie weet wat je dan nog tegen gaat komen....
Hij weet wel raad met platen hoor!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:33 schreef retuow82 het volgende:
zelf fixen....alleen als je weet wat je doet, je kunt er ook een hoop schade mee aanrichten.
of gewoon de mensen aanspreken die hier allemaal zeggen dat je het gewoon zelf moet doen, die weten hoe het moet anders kun je er niet over oordelen.
Echt een bericht waar helemaal niemand iets aan heeft... maar we zijn allemaal zeer blij voor je.quote:
En ik voor 250 euroquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:14 schreef unox_worst het volgende:
Heb mijn koppelingsplaten laatst laten vervangen voor 350 euro![]()
Wellesquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:38 schreef Paramnesia het volgende:
BEN JIJ NIET DIE DJ!!!!!!
jaaa hij was nog niet gesteld.![]()
Ibiza uit 99 zoals eerder aangegeeft.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat voor auto is het eigenlijk? (Merk, model, enz)
Nee dan heb je echt wat ja. Auto van de zaakquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:34 schreef Chinless het volgende:
TS kan niet schakelen ?... ohh wat is het toch heerlijk om een auto vd zaak te rijden
Om nog maar niet te beginnen over de bijtelling.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee dan heb je echt wat ja. Auto van de zaak![]()
Quasi duur doen met een auto die niet van jezelf is.
ben je nog altijd veel goedkoper uit. geen zorgen over onderhoud, verzekering, afschrijving etc..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:49 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Om nog maar niet te beginnen over de bijtelling.
Nee maar het ding blijft toch van een ander.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:16 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ben je nog altijd veel goedkoper uit. geen zorgen over onderhoud, verzekering, afschrijving etc..
met een niet-leasebak doe je over het algemeen toch ook niet langer dan 5 jaar?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee maar het ding blijft toch van een ander.
Reken het maar eens heel goed na, ik kom niet goedkoper in vergelijking met mijn vorige wagen. Ik ken ook maar weinig mensen die wel goedkoper uitkomen. Onderhoud en verzekering ook meegerekend. Afschrijving niet maar dat komt omdat de wagen stabiel in prijs was.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:16 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ben je nog altijd veel goedkoper uit. geen zorgen over onderhoud, verzekering, afschrijving etc..
Als hij echt niet kan schakelen en om de 2 jaar zijn koppeling naar de kloten rijdt, dan zal het leasebedrijf daar na een paar keer ook niet meer mee kunnen lachen... Alle defecten worden door het leasebedrijf herstelt zolang ze ontstaan zijn door normaal gebruik; als je daar dingen mee gaat doen waarvan je weet dat ze schadelijk zouden kunnen zijn (zoals de Opel Combo'tjes hier soms gebruikt worden om 2 ton mee te vertrekken voor een kleine afstandquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:34 schreef Chinless het volgende:
TS kan niet schakelen ?... ohh wat is het toch heerlijk om een auto vd zaak te rijden
ik ga van 2 gloednieuwe wagens uit he?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:00 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Reken het maar eens heel goed na, ik kom niet goedkoper in vergelijking met mijn vorige wagen. Ik ken ook maar weinig mensen die wel goedkoper uitkomen. Onderhoud en verzekering ook meegerekend. Afschrijving niet maar dat komt omdat de wagen stabiel in prijs was.
Maar dat geld dat je er meer aan kwijt bent is wel goed besteed, je hoeft echt nergens op te letten, wel een lekker gevoel, geef ik toe.
dat weet ik niet, ik zal kijken of ik de moeite ervoor kan nemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:13 schreef retuow82 het volgende:
maar we zijn allemaal zeer blij voor je.
jij rijdt een helicopter?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:10 schreef GasTurbine het volgende:
600 euro valt mee, pauper.
Gasturbines vervangen. Dat's pas prijzig.
Dat maakt het alleen maar makkelijkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee maar het ding blijft toch van een ander.
Stel je niet aan zelfs de platen van een Cl redden dat bedrag niet eensquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:09 schreef Little_Meanie het volgende:
moet je ook maar niet met een pauperbak rijden
beetje deftige koppelingsplaten kosten 1500 ¤
Ach stel je niet aan, koppelingsplaatjes zijn makkelijk zelf te vervangen, op een paar merken/modellen na waar je beter eerst de motor eruit kunt takelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:33 schreef retuow82 het volgende:
zelf fixen....alleen als je weet wat je doet, je kunt er ook een hoop schade mee aanrichten.
of gewoon de mensen aanspreken die hier allemaal zeggen dat je het gewoon zelf moet doen, die weten hoe het moet anders kun je er niet over oordelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |