Je bedoelt toch niet mijn dreamcast, want die staat gewoon nog bij mij in de kast en gaat er niet uit voor 90 euroquote:Op donderdag 27 december 2007 13:27 schreef bpi het volgende:
nope 90 euro incl verzenden. zat 1 dreamcast bij, 1 kapotte dreamcast voor onderdelen, 2VMU's, 3 controllers, toetsenbord en 10 spelletjes. en waarom geen back up's afhalen? internet staat er vol mee.
80 inclusief?quote:Op zondag 30 december 2007 14:42 schreef frenzy2003 het volgende:
de complete dreamcast en de volgende games:
Dead or Alive 2 (label ontbreekt)
Legacy of Kain: Soul Reaver (Duits, sealed)
Marvel vs. Capcom
Mortal Kombat Gold
Shenmue (zonder kartonnen doos)
Sonic Adventure
Soul Calibur (boekje ontbreekt)
Worms Armageddon (geen boekje)
wat zou dat je ongeveer moeten opleveren?
dan denk ik er nog even over na,staat me een beetje tegen nadat ik dacht dat 80 ok was.quote:Op zondag 30 december 2007 22:15 schreef wibraman het volgende:
Ow, dan heb ik niet goed gelezen, ging alleen van de games uit, sorry. Dan wil ik er graag 120 euro inclusief verzendkosten voor.
Ik denk er nog even over. vind het toch behoorlijk wat geld. op marktplaats staan ze wat goedkoper,of met meer games. daar wil ik alleen niks kopen wegens slecht ervaringen e.d.quote:Op zondag 30 december 2007 23:26 schreef wibraman het volgende:
Als we het bij 120 inclusief houden, dan krijg je er de volgende games bij:
ChuChu Rocket! (zonder boekje)
Sega GT Homologation Special
Sega Rally Championship 2 (JAP, goede staat)
dat klopt ook,maar ik heb me toch bedacht. sorry maar het is een beetje een impuls aankoop. Ik wilde hem eigenlijk een beetje in de hand houden.quote:Op maandag 31 december 2007 16:03 schreef wibraman het volgende:
Toen ik gister even snel keek zag ik een voorstel van de andere Soul Calibur en Tomb Raider ipv Sega GT en Sega Rally 2 staan. Mocht je je nog bedenken dan wil ik daar ook wel mee akkoord gaan.
45,- excl verzenden voor deze drie spellen een goed bod?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:36 schreef DJJoris het volgende:
Hoeveel wil je hebben voor DOA2, Soul Calibur en Re-Volt?
Geeft niets voor je late reactie, je kan niet elke dag op Fok zijn toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:40 schreef wibraman het volgende:
Hé, sorry voor mijn late reactie, maar ik vind het wat mij betreft goed
Je hebt trouwens wel goed de beginpost gelezen over de doosjes die niet meer zó geweldig zijn? Dan kan daar tenminste geen discussie meer over bestaan
En je bedoelt waarschijnlijk de PAL versie van Soul Calibur hè?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |