quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:19 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Het Bartsmit blaadje dat deze week bij mij in de bus viel zegt 12 oktober,
Gameshop.nl zegt 11 oktober
Gamefaqs geeft een EU release van 5 oktober (lol)
Bol.com zegt 18 oktober.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:26 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Het was jammer dat je er niet was, want prins had een van z'n mindere avonden![]()
Heb hem nog nooit zó te keer horen gaan, wat was hij kwaad zeg![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:21 schreef Retarded het volgende:
Ik zit er sterk over te denken om d'r volgende week een te halen voor die 500 euro. Resistance en Motorstorm zijn de 2 games die mij het meest aanspreken, dus dat zit wel goed... maar mijn twijfel wordt tegen gehouden door het feit dat er zo weinig goede exclusives uitkomen op de PS3. Ik heb al een 360 staan, en daar ben ik helemaal gek van Lost Planet, Gears of War, Halo 3 en Bioshock. Daarnaast komen ook CoD4, Blacksite, Assasins Creed en Army of Two uit binnenkort .. die wil ik ook allemaal hebben
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heavenly Sword, Warhawk, Uncharted en Ratchet zijn voor mij genoeg als ik straks een PS3 aanschaf![]()
PS360 FTW![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heavenly Sword, Warhawk, Uncharted en Ratchet zijn voor mij genoeg als ik straks een PS3 aanschaf![]()
PS360 FTW![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:21 schreef Retarded het volgende:
Ik zit er sterk over te denken om d'r volgende week een te halen voor die 500 euro. Resistance en Motorstorm zijn de 2 games die mij het meest aanspreken, dus dat zit wel goed... maar mijn twijfel wordt tegen gehouden door het feit dat er zo weinig goede exclusives uitkomen op de PS3. Ik heb al een 360 staan, en daar ben ik helemaal gek van Lost Planet, Gears of War, Halo 3 en Bioshock. Daarnaast komen ook CoD4, Blacksite, Assasins Creed en Army of Two uit binnenkort .. die wil ik ook allemaal hebben
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik allemaal In Oktober/November ga aanschaffen
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Laten we het houden dat er voor de ps360 er ong. 10 á 20 games binnen komen 14.gif
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:22 schreef Survivalism het volgende:
[..]
kan je een kleine vakantie van boeken.![]()
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:51 schreef Survivalism het volgende:
[..]
Tis maar waar je je geld aan wilt uitgeven.
Ik heb wel genoeg aan een kleine selectie goede games.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:51 schreef Survivalism het volgende:
[..]
Tis maar waar je je geld aan wilt uitgeven.
Ik heb wel genoeg aan een kleine selectie goede games.
quote:Folklore Review
Folklore is a damn good game in its own right. Visually, it's everything we've hoped for - even if it isn't exactly the RPG we all wanted. It's an "action-RPG" that tips the scales heavily in favor of the action. Outside of leveling up your abilities, there's barely any role-playing element, and in the end, isn't all that comparable to the likes of a Final Fantasy game. But you could do a helluva lot worse while waiting for XIII in the meantime, so don't hesitate to give it a shot.
tip: je kan onder aan een forum instellen voor hoeveel tijd je het forum wil zien, zet het playstation forum op wat langere tijd en voila!quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Waar vind ik in gods naam de algemene PS2 topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |