silkquit.orgquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:45 schreef Leonos het volgende:
Welk programmaatje is dat om te kijken hoelang je gestopt bent en hoeveel geld je bespaart?
misschien dat je in je onderbewustzijn toch stiekem wilt roken Maar als je dan weer wakker bent dan wil je het absoluut niet ook mede doordat je zwanger bent is dat een stok achter de deur net als bij mij is mijn spierziekte een stok achter de deur.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:02 schreef k_i_m het volgende:
Oeh, mag ik naar de 6 maanden stoppers?. Ik droom nu trouwens regelmatig dat ik stiekem sta te roken ergens, terwijl ik overdag echt nergens last van heb? En dat na al die maanden? Raarrrr
.
donequote:Op dinsdag 11 december 2007 13:02 schreef k_i_m het volgende:
Oeh, mag ik naar de 6 maanden stoppers?. Ik droom nu trouwens regelmatig dat ik stiekem sta te roken ergens, terwijl ik overdag echt nergens last van heb? En dat na al die maanden? Raarrrr
.
hey kim! Top dat je gestopt bent, ik zit nu op de 2 maanden, 2 weken, 3 dagen ofzo dus je bent al verder dan mijquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:02 schreef k_i_m het volgende:
.
Gek is dat he? Niet alleen heb je zelf behoefte aan een sigaret maar ook met het sociale aspect.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:37 schreef Alec690 het volgende:
1 dag, 2 uur en 35 minuten gestopt momenteel. Heb ¤ 4,32 bespaart, normaal gesproken zou ik nu 21 sigaretten hebben gerookt in deze overbrugde periode.
Had net ff een kleine terugval, al mijn collega's gingen roken en ik ben gewend om automatisch mee te lopen. Heb mezelf tegen kunnen houden, heb even wat gedronken en even relaxt op Fok! gekeken.
Het schijnt minder te wordenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:13 schreef Alec690 het volgende:
Ja, dat is heel moeilijk. Ik mis het gezellige praatje, misschien dat ik een later stadium gewoon mee ga lopen. Nu kan ik dat nog niet, ben er te kort voor gestopt.
De beloning is inderdaad ook weg. Ik beloonde mezelf altijd met een sigaret, iedeeren pauze enzo. Nu is dat weg.
Vanavond is heel lastig, normaal ga ik weleens naar m'n buurjongen 's avonds om even gezellig wat te doen. Nu kan dat niet, aangezien ze allemaal roken. Dat moet gewoon even wachten nu.
Ik probeer mezelf te belonen op een aantal andere manieren: voornamelijk het idee van gezond zijn, conditie weer opbouwen enzo, maar om eerlijk te zijn boeit me dat nu ineens niet meer zoveel. ...
Nu concentreer ik me op het geld wat ik over heb, dat ik straks als niet-roken in de sportschool kan gaan beginnen en dat mijn huid er weer beter uit gaat zien.
Desondanks heb ik écht een klote, ziekig gevoel in mijn hele lichaam. Één hijs, en het is weg. Dat gaan we dus niet doen.
Nu dus ! hieperdepiep hoera voor mezelfquote:Op zondag 2 december 2007 14:00 schreef TeChNo2 het volgende:
Nog 9 dagen... en dan mag ik bij de "een jaar gestopt-groep" hoera voor mezelf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |