Da's ska, niet indiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:11 schreef -skippybal- het volgende:
Wieeeuuwww, slowchat![]()
Dan kan ik ook wel m'n überindie nieuwe muts showen die ik besteld hebt
[ afbeelding ]
![]()
Ja een doosquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:29 schreef -skippybal- het volgende:
Een doos?
En H&M is echt een kutwinkel. Voor mannenkleding dan. Ooit een keer een colbertje gekocht die na 3 weken al gescheurd was bij de schouder
Winkel is alleen maar goed om m'n polsbandjes fetish af en toe uit te breiden
Ik vind hem wel indie, anders is mijn geblokte rokje ook skaquote:
quote:
O ik moet natuurlijk wel goed lezen, jij doet vast iets voor 3voor12.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kate Nash staat 29 november in de Melkweg, dus is niet speciaal voor 3voor12Het is alleen wel uitverkocht...
Yep ik schrijfquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:19 schreef frame-saw het volgende:
[..]
O ik moet natuurlijk wel goed lezen, jij doet vast iets voor 3voor12.
Leek me wel leuk, bij DeSmet <3
Collega!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep ik schrijfDus geen exlucief concert helaas
Alleen jammer dat het uitverkocht is
![]()
Alles is terug te leiden naar The Beatles en The Velvet Underground, dus die twee doen het meestal wel goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:22 schreef lienelien het volgende:
Net Babyshambleskaartjes gehaald(gwk vrouwtje: 'ja, ik heb daar vandaag al meer kaartjes van verkocht, wat is dat voor een muziek, is het leuk? Waar lijkt het op?' Weet ik 't hoe ik dat aan een 40+ iemand uit ga leggen
)
excuus, 7 december.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:36 schreef jakkop het volgende:
oja! the view@paradiso, 12 december als ik het goed heb. voor maar 14 euro ofzo
Yahoo!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Tja, en op dat Friends gebeuren heb ik nog nooit gekeken. Vriendennetwerken op internet!
Maar vooruit, ik accept je wel. Hell, ik post zelfs wel even een hoi in je shoutbox
Pfff, jij vloog weg na die vluchtige begroeting, dus wat biertje adten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:17 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en Lieke, ga je morgenavond nog uit in Nijmegen? Ik wel, dus als je nog bier wil adten (mits geen boete) is morgen je kans
![]()
yayquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:22 schreef lienelien het volgende:
Net Babyshambleskaartjes gehaald(gwk vrouwtje: 'ja, ik heb daar vandaag al meer kaartjes van verkocht, wat is dat voor een muziek, is het leuk? Waar lijkt het op?' Weet ik 't hoe ik dat aan een 40+ iemand uit ga leggen
)
Oh en ik heb een Beatlesalbum gekocht maj![]()
Leuke actiequote:Het poppodium Tivoli de Helling in Utrecht bestaat vier jaar en viert dat met een twaalftal optredens in twee weken. Vanaf 31 oktober tot en met 14 november kunnen muziekliefhebbers middels een stempelkaart goedkoop naar de concerten.
De kaart kost twintig euro en biedt toegang tot drie optredens naar keuze.
De locatie de Helling is een voortzetting van het failliet verklaarde Vrije Vloer. Tivoli heeft het pand overgenomen en wordt sindsdien als tweede locatie gebruikt.
Artiesten die in de twee feestweken optreden zijn: Coparck, Elvis Perkins, Josh Wink, Robocop Kraus, I Was A Cub Scout & The Brunettes, Deerhunter, Dirty Projectors, Frog Eyes & Adept, Blitzkrieg Ballroom, Jack Peñate, 65daysofstatic en Cluster.
Ik had toen net een viltstift bij de jassenchick geregeld om een dronken Engelsman een snor te geven die op de bank naast me in coma was gevallen. En dat moest dus even snel voordat z'n vrienden 'm hadden ontdektquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:47 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Pfff, jij vloog weg na die vluchtige begroeting, dus wat biertje adten?Op dat gebied kan je een voorbeeld nemen aan de zwaai acties van Grobbel.
Maaruh, wel een toffe hoed had je op!
![]()
De platendraaier in de ndrgrnd was ook nog zo lief om Let's dance to Joy Division van The Wombats te draaien. Volgens mij was ik wel de enige in de tent die dat een goeie move vond.(Mijn huisgenoot moest er spontaan van naar de wc.) Dat wil zeggen, de andere 10 personen blèrden en hupsten niet hard mee.
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:47 schreef Lieke_K het volgende:
Pfff, jij vloog weg na die vluchtige begroeting, dus wat biertje adten?Op dat gebied kan je een voorbeeld nemen aan de zwaai acties van Grobbel.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |