quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:40 schreef -skippybal- het volgende:
Kaartjes halen voor Babyshambles [ afbeelding ]
We gaan het proberen jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:40 schreef -skippybal- het volgende:
Kaartjes halen voor Babyshambles [ afbeelding ]
Vorige keer was ie er ook hoor, in Paradiso.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of 'ie misschien tóch komt opdagen hè!
iddquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:35 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Vorige keer was ie er ook hoor, in Paradiso.
Tenminste, zijn lichaam was er, volgens mij zijn verstand niet, maar ja....
En wie wel dat nou niet met z'n speedpuistenlook van tegenwoordigquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
En stel dat ie wel komt dan hebben we wel mooi Pete Doherty gezien![]()
Dat is toch juist de bedoeling? THM zou anders nooit in een club gedraaid worden (behalve Club Rascal danquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
idd
Maar goed, dat Interpol-iets.. ik herken THM er écht niet in (edit: na 2:43 ineens toch wel..:P ) en ik vind het verder nogal saai en het intro is panischHet stukje met de tekst van het nummer vind ik wel mooi
![]()
We gaan ook echt naar dat concert omdat we Doherty zo lekker vindenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En wie wel dat nou niet met z'n speedpuistenlook van tegenwoordig
[ afbeelding ]
Zo maar eens checken danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:53 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dat is toch juist de bedoeling? THM zou anders nooit in een club gedraaid worden (behalve Club Rascal dan) maar nu kan de track opeens ook een dance publiek bereiken. En het middenstuk is veel herkenbaarder dan het gros van de danceremixen. En ja, de rest danst gewoon keihard, conclusie: topplaat!
Ik quote mezelf, hoe lame. Maar had gister de DVD van FF weer gezien (Tour de Franz <3) en de zanger of drummer van de andere FF die zet de drums klaar voor Paul van Franz. Ofzo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:47 schreef frame-saw het volgende:
The Fiery Furnaces zijn echt geweldig, was dat niet iets met Alex Kapranos of heb ik het verkeerd. Volgens mij wel.
Kate Nash staat 29 november in de Melkweg, dus is niet speciaal voor 3voor12quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:41 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik quote mezelf, hoe lame. Maar had gister de DVD van FF weer gezien (Tour de Franz <3) en de zanger of drummer van de andere FF die zet de drums klaar voor Paul van Franz. Ofzo.
En wanneer komt Kate Nash voor 3voor12? Wauw daar wil ik heen <3 heb haar op Lowlands gemist door de plaats waar ze speelde (Julliet).
Alexander die 'Jaqueline' uit wil spreken zoals de Fransen het doen met een Engels accent, alleen Engels met een Frans accent met een Engels accent klinkt heel raarquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:41 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik quote mezelf, hoe lame. Maar had gister de DVD van FF weer gezien (Tour de Franz <3) en de zanger of drummer van de andere FF die zet de drums klaar voor Paul van Franz. Ofzo.
Waar?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:14 schreef Lieke_K het volgende:
En volgende week zondag naar The Wombats in Tivoli, als er nog kaartjes zijn. Nog mensen (e.g. MaJo en lienelien) die meegaan?
Ik ga met Meshy (tu la connais?), Ida is niet zo van de lalala oehoehoe gitaartje etc.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Waar?![]()
In Tivoli, goeiemorgen
Gaat Ida mee? Als ik kan wil ik ook wel![]()
(mais oui) Nee, ik weet het (maar ik dacht tivoli-utrecht-idaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:18 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik ga met Meshy (tu la connais?), Ida is niet zo van de lalala oehoehoe gitaartje etc.Tof, lijkt me een puik plan!
![]()
Euhw ja da ken ok.quote:
Nouja, goed, eh, ¤9, en in de Ekko dus. Alleen te bestellen via uitermate vaag betaalsysteem en dus niet via ticketservice oid. Joyquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:34 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Euhw ja da ken ok.Ik ben ook maar ingelicht en laat de kaartjes halen dus geen idee, mijn hongaarse wederhelft regelt dat.
Ik denk hooguit 15,-
![]()
Tof, gezelliedepellie, dat wordt dancen to Joy Division (laten we hopen niet letterlijk)!
Ik kom maandag wel in Utrecht, kan wel effe langs Plato gaan, I guess!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nouja, goed, eh, ¤9, en in de Ekko dus. Alleen te bestellen via uitermate vaag betaalsysteem en dus niet via ticketservice oid. Joy![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |