Hebben ze niet gespeeld voor zover ik me kan herinneren.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:45 schreef Afunados het volgende:
[..]
Mint Car ook gespeeld? Stond namelijk niet op setlist in Zweden geloof ik..
Dinsdag wordt top
Ik over 1,5 uur!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:21 schreef Afunados het volgende:
Over een uurtje vertrek ik naar Rotterdam, heb er zin in!!
Jammer dat ik je niet kenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:28 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ik over 1,5 uur!
Moet die zwarte dagen voor mij toch verwerken, hoe beter dan met The Cure
Playback? Wat voor concerten ga jij normaal gesproken, errenbie en rep ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:36 schreef para909 het volgende:
vrijdag naar het sportpaleis geweest: BRILJANT!
Ik ben niet eens een grote Cure-fan, maar waar krijg je nog een drie uur durend concert, zonder playback, met een zanger waarbij de stem in vorm is, een mysterieuze sfeer, dansende mensen, hits en albumtracks? En dat alles voor vier tientjes?
Heel veel plezier @ iedereen in Ahoy!
Was goed jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Voorprogramma was ook super! Mocht wel wat langer!
Wat een goed optreden was het, ik vond het eigenlijk wel leuk zo, met die keyboard partijen op gitaar gespeeld. En Killing an Arab rockte echt de pan uit, sowieso goede toegiften. Leuke versie van Kyoto Song ook trouwens.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:22 schreef knars het volgende:
65daysofstatic speelt 18 april in het Patronaat
VET!!! Heb er niet zo gek veel woorden voor op dit moment. Het rockte, het was vet, heb de keyboards niet gemist. Zo'n optreden zie ik een hoop generatiegenoten van hen niet meer zo 1-2-3 geven.
Eensquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:03 schreef Bosbeetle het volgende:
het was tof
Ik verstond er ook weinig van, ook niet toen we dichtbij podium stonden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:47 schreef Sprouts het volgende:
Wat was dit tof!!! Ik was totaal sprakeloos.
Hoogtepuntjes:
- Plain Song
- Roberts uithaal in Prayers for rain
- Lullaby!
- Kyoto Song
- Friday I'm in love (op dinsdag??)
- Disintegration (zó mooi)
- Killing an Arab
En voor de mensjes vooraan, wat zei Bob nou allemaal tussen de nummers in? Verstond er geen zak van op de tribune.
Er is gewoon een tribune in de arena hoor, met perfect zicht.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:06 schreef Isegrim het volgende:
Achteraf had ik liever zitplaatsen gehad, was even vergeten hoe klein ik ben en hoeveel groter de meeste andere mensen zijn.
Serieus?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Er is gewoon een tribune in de arena hoor, met perfect zicht.
Achterin inderdaad, en half leeg het hele concert, dus er was plek zat voor je. En had ik al gezegd dat het zicht daar perfect is?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Serieus?Waar dan, achterin?
Voor niks mijn poten halfdood laten gaan.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Achterin inderdaad, en half leeg het hele concert, dus er was plek zat voor je. En had ik al gezegd dat het zicht daar perfect is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |