Robert smith zien dansen of uberhaupt bewegen op de muziek is een unicum, je mag blij zijn als die zijn heup van links naar recht beweegtquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het wel ok. Ik ben geen echte fan (kaartje was een cadeau) dus ik kende te weinig om echt los te gaan. Verder vond ik het een beetje statisch op het podium.
Maar slecht was het zeker niet hoor (voor ik gelynched word) maar gewoon mijn ding niet helemaal
.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:07 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Robert smith zien dansen of uberhaupt bewegen op de muziek is een unicum, je mag blij zijn als die zijn heup van links naar recht beweegt, nee even zonder dollen, het is eigenlijk altijd zo statisch, ze spelen muziek en verders moet je op het podium niet te veel verwachten, hij heeft voor zijn doen ook al erg veel gesproken.
Waar stond je dan precies, achterin waren ze ook wel bezig, maar een moshpit heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Die moshpit op het einde voor mijn neus.Stelletje lijers.
Kon ik me verstoppen achter mijn 2 grote mannelijke bewakers. A Forest heb ik meegekregen vanaf de zij-ingang, we dachten dat 't afgelopen was
Maar desalniettemin, whoa. Ik zweef nog steeds een meter boven de grond.
Vlak voor de 1e keer dat ze stopten ging het even heulemaal niet goed met me, het was zo warm waar ik stond en zo vol, werd even een beetje licht in m'n hoofd, maar dat ging meteen over toen ze met de 1e encore begonnen.
Ja dat is klote dan, je kan niet voor of achteruit dan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:31 schreef BloodyLotte het volgende:
helemaal vooraan in het midden, 11 meter van het podium af ofzo?![]()
![]()
Ja, inderdaad een pit bij The curequote:Op woensdag 19 maart 2008 14:35 schreef knars het volgende:
Ja, er ging er ook nog eentje behoorlijk knock out in de pit. (een pit! Bij the Cure), die werd zo slap als een vaatdoek door de security afgevoerd. Heb nog best wel wat foto's gemaakt, maar niet met mn eigen toestel. Zodra ik ze binnen heb (en mits ze enigszins toonbaar zijn) kwak ik er wel een paar online
Het 1e nummer klonk nog aardig, maar daarna, echt drama, ik vond bij de rest van de nummers er geen begin en eind aan zitten. En het stond zo hard, je voelde gewoon een koude wind voorbij komen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:45 schreef knars het volgende:
Neuh, daarvoor hadden ze te veel tempowisselingen die niemand zag aankomen
Haha, jouw eeuwige favorietquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:26 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb het weer onwijs naar mijn zin gehad, vooral de 2e encore, geweldig, ahoy swingde weer even de pan uit, voor mij ook het hoogtepunt van de show.
Ik vond het alleen jammer dat hierna Faith kwam, oke een supergoed nummer, maar voor het moment niet goed gekozen, je ze hadden de zaal op zijn kop en dan weer zo'n serieus nummer, nee.
Beter had geweest, play for today en dan A forest, maar ach, dat is mijn mening, .
Maar 1 ding is zeker, het was een top avond.
Inderdaad, mijn eeuwige favorietquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:05 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Haha, jouw eeuwige favorietMaar dat was inderdaad een betere keus geweest op dat moment, Smith wil af en toe iets teveel forceren met zijn eigenwijsheden en het feit dat de band zo'n kolossaal uiteenlopend oeuvre heeft. Zo kwamen na hoshitjes als "hot hot hot" of "let's go to bed" dan weer meesterlijke geluidsmuren van het nummer 'Pictures Of You' voorbij. Wat mij betreft mag hij dat wat beter indelen en kunnen de imposantere nummers best op rij achter elkaar (aan het einde het liefst)
Mijn aandacht veslapte hierdoor een aantal keer, en ik ben zelfs twee of drie keer pils gaan halen. Maargoed, zover de kritische noot. Wat werd gespeeld gebeurde met verve en vooral de eerste drie nummers op rij zorgde weer voor veel kippenvel! Ook One Hundred Years vond ik goed uitgevoerd. Primary hadden ze een trage versie van gemaakt, maar was desalniettemin erg vet! Van die toegiften stak inderdaad de tweede encore er het meest uit. Allemaal nummers van hun debuut en lekker snel. De livereputatie van de band is nog steeds als een kathedraal na 30 jaar! En dat mag best uniek heten in de muziekwereld. Gallup is een held, met die laaghangende basgitaar van hem! En leuk dat er af en toe wat gitaarsoli werden geimproviseerd
Maar het was het wachten weer waard, ik vond het weer top, en als ze over 8 jaar weer komen ( van mij het eerder) ben ik er weer bij.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:25 schreef kamagurka het volgende:
Zo'n 30 meter van het podium schat ik.. Beetje aan de kant van de uitgang. Ik wilde wel verder naar voren, maar mijn gezelschap niet en ik had geen zin om die na afloop weer te moeten gaan zoeken met mobieltje in de hand
Ben ik nou de enige die het maar een tam concert vond????quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:03 schreef Bosbeetle het volgende:
het was tof
Nee dusquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:32 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het maar een tam concert vond????Het publiek in de arena kwam pas los bij de eerste toegift.....
![]()
Ik ben toch echt wel wat anders gewend met concerten!
Ik stond dus vooraan, maar genoeg mensen zien dansen inclusief mijzelfquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:40 schreef Parafernalia het volgende:
Wij zagen het helemaal van boven...en echt iedereen stond stil..apart gezicht. Snapte 't ook niet helemaal. Maar goed, 't zag er ook wel apart uit...en ik ga inderdaad ook niet voor het publiek
Mijn voetjes vonden het lange dansen op een gegeven moment niet leuk meer hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:31 schreef tokyo het volgende:
ik heb de hele avond gedanst. ik vond het heel gaaf. ik vond het alles behalve lang duren. ik vond dat ik waar voor mijn geld kreeg. ik vond robert aandoenlijk en zijn stem magic.
oh en ik weet niet zeker of ik dit al gezegd had.
New Album - The Cure will be releasing a new album in late Oct. or early Nov Spring 2008 (now scheduled to be released on May 6th, 2008 in the US). Two versions are/were planned. One, a more "commercial" single disc edition. The other would be a two disc version put together by Robert.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:58 schreef kamagurka het volgende:
Is er al iets meer bekend over de nieuwe plaat trouwens of heeft RS het definitief opgegeven?
Regelmatig te horen bij arbeidsvitamine op radio 3.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:15 schreef Kadafi het volgende:
The Cure, erg leuke muziek, en een van m'n favoriete artiesten. Het is een zonde dat nummers als "Close to me" of "Friday I'm in love" nooit (meer) op de radio te horen zijn. Mooiste album van ze is Disintegration, niet te evenaren natuurlijk.
Die komt toch pas eind oktober uit?quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:50 schreef Curiosity het volgende:
Iemand inmiddels de nieuwe cd in het bezit.
Hij had er al moeten zijn maar ik kan hem nergens krijgen.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:30 schreef Sprouts het volgende:
27 oktober komt de nieuwe cd uit.
Tracklist:
01 UNDERNEATH THE STARS
02 THE ONLY ONE
03 THE REASONS WHY
04 FREAKSHOW
05 SIRENSONG
06 THE REAL SNOW WHITE
07 THE HUNGRY GHOST
08 SWITCH
09 THE PERFECT BOY
10 THIS. HERE AND NOW. WITH YOU
11 SLEEP WHEN I’M DEAD
12 THE SCREAM
13 IT’S OVER
IT WILL BE THE SAME EVERYWHERE
(AAAAAH... JUST LIKE THE OLD DAYS?!!)
AND WILL BE AVAILABLE ON CD, VINYL AND ONLINE...
Check vooral zo nu en dan de official site. Robert spuit daar vaak zijn gal over iTunes and 'their ridiculous prices! For fucks sake!'.![]()
Deze week weer a Forest bij Arbeidsvitamine. Die Ekdom heeft smaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |