Ja, die inderdaad.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:23 schreef StallionJack het volgende:
Geert Jan Jansen
Tankboer dus...quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Roof heeft ooit een jaar lang met een baret met daarop een embleem met St. Joris en de draak erop rondgelopen![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:38 schreef StallionJack het volgende:
Jan Jansen
of Jan Janssen
zien wie het laatst lachtquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:40 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
[..]
LOL, gekke schoenen voor een wielrenner.
![]()
http://tinypic.com/quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:45 schreef StallionJack het volgende:
Ik wou ook een vraag stellen over de schoenontwerper, maar ik kon geen foto vinden waarin de (bestands)naam van jan jansen niet in voorkwam.
www.tinypic.comquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:45 schreef StallionJack het volgende:
Ik wou ook een vraag stellen over de schoenontwerper, maar ik kon geen foto vinden waarin de (bestands)naam van jan jansen niet in voorkwam.
Jan Jansen
Bedankt voor de tip, maar ik weet al van het bestaan af van zulke hosting-sites.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:49 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
www.tinypic.com
Daar kun je je foto's uploaden en hoef je niet eens de bestandsnaam te wijzigen, dat doe ie voor je.
COOL!quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Cheers!!
De vader van een voormalig klasgenootje van mij, waar thuis niets te dol was, waar ik mijn eerste video's bekeek en eerste Atari-spelletjes mocht spelen.
Mopper dan niet dat je geen naamloze plaatjes kan vindenquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:50 schreef StallionJack het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar ik weet al van het bestaan af van zulke hosting-sites.
(gebruik Geocities 10 jaar bijv.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |