Jason Pollock dan...quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
was dat niet ene Janson Holhock?
Jackson Pollock inderdaad. Vuige zuiplap was het, maar sommige stukken zijn best geinig om te zien.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:33 schreef steekbal het volgende:
Pollock ?
zo. da's snel, liefhebber van die film ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:48 schreef MadMaster het volgende:
Jules Croiset
Nee, maar ik zie hem nog zo het beeld inrijden in zijn oude auto...quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:56 schreef steekbal het volgende:
[..]
zo. da's snel, liefhebber van die film ?
Oh, de fake gijzelaar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:48 schreef MadMaster het volgende:
Jules Croiset
Ah dat zijn van die dingen die ik altijd door elkaar haal.... Sagen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Was volgens mij zo'n witte old-timer, cabrio-type. Klopt dat?
De nimf van Loreley, Sint Joris en de Draak, Koning Arthur, Sint Nicolaas (daar is 'tie weer...) en de Trojaanse oorlog zijn allen .....?
Onlangs had ik nog die vraag over Rainer Fassbinder, daar kwam 'ie dus ook in voor.quote:
Er zit een kern van waarheid in, dus het is een legende, als ik het goed onthouden heb.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:13 schreef starla het volgende:
onzin?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Legendes?
Ja, die inderdaad.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:23 schreef StallionJack het volgende:
Geert Jan Jansen
Tankboer dus...quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Roof heeft ooit een jaar lang met een baret met daarop een embleem met St. Joris en de draak erop rondgelopen![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:38 schreef StallionJack het volgende:
Jan Jansen
of Jan Janssen
zien wie het laatst lachtquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:40 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
[..]
LOL, gekke schoenen voor een wielrenner.
![]()
http://tinypic.com/quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:45 schreef StallionJack het volgende:
Ik wou ook een vraag stellen over de schoenontwerper, maar ik kon geen foto vinden waarin de (bestands)naam van jan jansen niet in voorkwam.
www.tinypic.comquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:45 schreef StallionJack het volgende:
Ik wou ook een vraag stellen over de schoenontwerper, maar ik kon geen foto vinden waarin de (bestands)naam van jan jansen niet in voorkwam.
Jan Jansen
Bedankt voor de tip, maar ik weet al van het bestaan af van zulke hosting-sites.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:49 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
www.tinypic.com
Daar kun je je foto's uploaden en hoef je niet eens de bestandsnaam te wijzigen, dat doe ie voor je.
COOL!quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Cheers!!
De vader van een voormalig klasgenootje van mij, waar thuis niets te dol was, waar ik mijn eerste video's bekeek en eerste Atari-spelletjes mocht spelen.
Mopper dan niet dat je geen naamloze plaatjes kan vindenquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:50 schreef StallionJack het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar ik weet al van het bestaan af van zulke hosting-sites.
(gebruik Geocities 10 jaar bijv.)
Ik mopper niet, ik geef iets te kennen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Mopper dan niet dat je geen naamloze plaatjes kan vinden
Wat is algemeen dan volgens jou?quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zeg verder niets meer, het is mij te triviaal hierzo.
ofquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:17 schreef MadMaster het volgende:
Voor de volgende vraag gok ik alvast op:
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:26 schreef StallionJack het volgende:
ik ben er klaar voor
sorry, was niet onderdeel van een vraag, ik was nog in de jans(s)en-moodquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:39 schreef StallionJack het volgende:
famke jansen
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:41 schreef U het volgende:
Old Faithful
Ik weet niet wat juist is, maar Wiki is niet 100% te vertrouwen en daarom mag je het ook niet gebruiken...quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:56 schreef starla het volgende:
Bron wikipedia:
De Fins-Oegrische (ook Finoegrische) talen vormen een taalfamilie met twee belangrijke takken
Ja, en de engelse spreekt die weer tegen; dus wikipedia heb je weinig aan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:56 schreef starla het volgende:
Bron wikipedia:
De Fins-Oegrische (ook Finoegrische) talen vormen een taalfamilie met twee belangrijke takken
quote:The term Finno-Ugric is somewhat controversial today, with many historical linguists feeling that the Finno-Permic languages are as distinct from Ugric languages as are the Samoyedic languages spoken in Siberia.
ok, maar omdat je fins en hongaars zo specifiek noemde dacht ik meteen aan finoegrisch ipv oeraals. De rest van de oeraalse taalfamilie is volgens mij ook uitgestorven.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:57 schreef U het volgende:
[..]
Ja, en de engelse spreekt die weer tegen; dus wikipedia heb je weinig aan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Finno-Ugric_languages
[..]
Onderschat het Ests niet ..quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:01 schreef starla het volgende:
[..]
ok, maar omdat je fins en hongaars zo specifiek noemde dacht ik meteen aan finoegrisch ipv oeraals. De rest van de oeraalse taalfamilie is volgens mij ook uitgestorven.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:11 schreef qonmann het volgende:
Athene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |