Scherpquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:20 schreef ChopperMick het volgende:
wil niet zeiken maar maakte ik de vraag niet af met de 5e piet? eerlijkheidshalve wil ik wel zeggen dat ik niet verder dan drie kwam.
Qua exacte naam wel, maar Flitspaal had daarvoor deze:quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:20 schreef ChopperMick het volgende:
wil niet zeiken maar maakte ik de vraag niet af met de 5e piet? eerlijkheidshalve wil ik wel zeggen dat ik niet verder dan drie kwam.
En dat vond ik voldoende, omdat ik onlangs bij een andere quiz ook niet op zijn naam kon komen, maar hem wel kon benoemen zoals ook Flitspaal deed.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:58 schreef Flitspaal het volgende:
Die gast van de Televisiespelletjes op SBS zit in het team als zanger. Verder ga ik nog peinzen als het nodig is.
Onze schuinsmarcheerder...quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:44 schreef starla het volgende:
Willem III?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:57 schreef PhysicsRules het volgende:
Van 't Hooft en Veltman?
O, als afgeleide van 'kanton' zou dat wel eens kunnen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:06 schreef erkel het volgende:
Kantonees en Mandarijn?
Dat zijn ze inderdaad, naast talen als Wu, Min en Gan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:06 schreef erkel het volgende:
Kantonees en Mandarijn?
Nee. Er is ook gewoon een Westerse naam voor hun.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Is dat niet Han? of Hui?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |