Mama zette haar aldi melk voor, wil ze niks van weten. Mams pakt super de boer melk en ze drinkt hetquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
De snob.
Wel mooi dat ze geen pijn heeft, dat is toch wel heel belangrijk.
sneu he??quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:18 schreef Qwea het volgende:
goddamn, ik moet er niet aan denken om geen hysterisch mauwende poekie meer in huis te hebben![]()
![]()
Jawel, maar dan ben ik er om 17u en de dierenarts zit helemaal vol tot 19u. En de DA dacht niet dat ze nu meteen doodging, maar het vermoeden rijst dat het er op korte termijn wel zit aan te komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop voor je dat je optijd thuis bent om mee te gaan naar de dierenarts.
Kan je niet nu naar huis??
jaquote:
Niet proberen, ik ga. Als het niet verslechterd sta ik om 18:45 met haar bij de DAquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:20 schreef Ticootje het volgende:
Oh, dus je gaat wel proberen om mee te gaan naar de dierenarts. Lijkt mij wel fijn hoor. Stel je voor dat het inderdaad het laatste bezoekje is....
Dan kan je dr tenminste nog even vasthouden en geruststellen.
valt het op?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:31 schreef Ticootje het volgende:
Poekie houdt niet zo van foto's he?
Dat oor heeft ze altijd. Ze heeft toen een auto ongeluk gehad en daardoor staat haar kop + oren scheefquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:36 schreef Ticootje het volgende:
Dat oor!!!! Echt "ik vind dit niet leuk" -oor.
Mijn katten beginnen meestal te "vloeken" met hun staart.
Ze kijkt ook boos.
Komt omdat die foto deels van de zijkant is genomen. Misschien is het oor idd niet zo erg als op de ene foto, maar dr oortje staat altijd wel wat scheef.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:00 schreef Ticootje het volgende:
In de foto in de OP lijkt dr oor wel vrolijker te staan hoor.
Thnx meis. Ook met een kat? of een ander dier? En waarom sta je voor die beslissing? Ja het is offtopic, sue me.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef lady-wrb het volgende:
wat de uitkomst ook zal zijn, heel veel sterkte qwea
ik weet hoe je je voelt, ik zit in dezelfde situatie. (niet qua ziektebeeld dan, maar wel voor dezelfde beslissing)
Jij ook sterkte!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef lady-wrb het volgende:
wat de uitkomst ook zal zijn, heel veel sterkte qwea
ik weet hoe je je voelt, ik zit in dezelfde situatie. (niet qua ziektebeeld dan, maar wel voor dezelfde beslissing)
ook een kat. misschien heb je dr wel eens in de sc voorbij zien schuiven: doerak, poes 20 jaar, zwaar ziek door nierfalen (al 3 jaar, maar nu echt op het randje )quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx meis. Ook met een kat? of een ander dier? En waarom sta je voor die beslissing? Ja het is offtopic, sue me.
Jij ook heel veel sterkte
Goddamnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ook een kat. misschien heb je dr wel eens in de sc voorbij zien schuiven: doerak, poes 20 jaar, zwaar ziek door nierfalen (al 3 jaar, maar nu echt op het randje )
Ik vroeg dus al aan de DA wat ik nu moest omdat ze niet at, ja ik moest het blijven aanbiedenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:58 schreef lady-wrb het volgende:
hou wel in de gaten dat katten MOETEN eten. enkele dagen zonder eten kan dodelijk zijn. niet omdat ze verhongeren, maar omdat de lever onherstelbaar kapot gaat. dus dan moet je desnoods dwangvoederen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |