Ja ik ook. Als ze me wegstuurd met "Ja het gaat goed" zoek ik (alweer) een andere D.Aquote:Op woensdag 19 september 2007 19:47 schreef Katinkat het volgende:
Ben benieuwd of de dierenarts nog nieuws heeft morgen.
Veel wijst erop ja. Maar stel nou dat het dat niet is. En dan? Een hersenbloeding kan toch geconstateerd worden? Hetzij door een scan/foto/bloedprikken ect ect ?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik wens je poek een goed herstel toe.
Maar ik vraag me al een tijdje af waarom je denkt dat je dierenarts zijn werk slecht doet? Veel wijst toch in de richting van een hersenbloeding en daar kan een gewone dierenarts volgens mij verder weinig aan onderzoeken.
Ja, dat snap ik. Maar ik denk dat een gewone dierenarts niet de apparatuur heeft om de hersenbloeding te constateren. Dierenartsen hebben meestal alleen röntgen en soms ook echo, en die laten een hersenbloeding niet zien.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Veel wijst erop ja. Maar stel nou dat het dat niet is. En dan? Een hersenbloeding kan toch geconstateerd worden? Hetzij door een scan/foto/bloedprikken ect ect ?
Waarom doet ze die dan niet? Ik heb liever dat ze een foto maakt oid zodat ik weet wat mn kat mankeert en dat ik 50 euro duurder uit ben, dan dat ik 50 euro goedkoper uit ben en het allemaal maar gis werk is.
Snap je?
Dan moet ze me door verwijzenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ik denk dat een gewone dierenarts niet de apparatuur heeft om de hersenbloeding te constateren. Dierenartsen hebben meestal alleen röntgen en soms ook echo, en die laten een hersenbloeding niet zien.
Ik denk trouwens ook dat het voor de behandeling heel weinig verschil maakt.
ja maar ik heb een beetje het idee dat de dierenarts doet wat goedkoper is voor mijn portemonneequote:Op woensdag 19 september 2007 20:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat je er niet steeds zo'n prijskaartje aan moet hangen.
Als je deze DA niet goed vind, is een 2nd opinion beter op zijn plaats dan het alleen maar over geld te hebben.
Poek gaat trouwens heeeeeel langzaam vooruit toch?
Koester gewoon die momenten
Willen is één, of het ook kan, is twee. Ik heb niet de bedoeling om je te ontmoedigen, maar ik denk dat het voor Poekie niet veel oplevert als je haar naar Utrecht zou brengen en daar honderden euro's uitgeeft aan een scan die niks nieuws oplevert.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan moet ze me door verwijzenWant ze kan wel gissen, maar strax is het heel iets anders.
En ja, ik ben een zeikerd
Maar als ik iets mankeer wil ik ook 100% precies weten wat. En dat wil ik ook graag met mn dieren
Mja misschien heb je ook wel gelijk en ben ik gewoon aan het zeikenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Willen is één, of het ook kan, is twee. Ik heb niet de bedoeling om je te ontmoedigen, maar ik denk dat het voor Poekie niet veel oplevert als je haar naar Utrecht zou brengen en daar honderden euro's uitgeeft aan een scan die niks nieuws oplevert.![]()
Eliesquote:Op donderdag 20 september 2007 00:40 schreef ElisaB het volgende:
Misschien moet je gewoon eens vragen: "Als de kosten niet van belang zijn, wat zou ik dan nu nog voor Poekie of de diagnose kunnen ondernemen?" Als het goed is krijg je antwoord en dan weet je het. Niezomoeluk
ooh ja, had ik niet verteld he. Ze reageerde ook weer op het lampje wat de DA in dr oog scheenquote:Op donderdag 20 september 2007 17:59 schreef Bluezz het volgende:
Best goed nieuws eigenlijk na alle ellende en twijfel!
Ziet ze wel wat eigenlijk? (Na jouw verhalen lijkt mij van wel)
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:55 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Poektastisch!
Ook goeie morgenquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:59 schreef Ticootje het volgende:
JA, kom maar weer op met de poekiespam!!!
Dat was het vermoeden al wat he?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:35 schreef Qwea het volgende:
Nou die gekke kat van mij heeft idd een hersenbloeding gehad. Er zijn geen test gedaan omdat dit gelijk al vrij zeker was. Het ging erg goed met Poekie. Ze zij dat als we haar goed verzorgden de komende weken, het vanzelf beter zou gaan. Ze heeft idd een evenwichtstoornis, maar net zoals oude mensen moet ze daar aan leren wennen en mee leren lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |