quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb dit weekend bijna niet geslapen.
Ik ben sinds vrijdagavond weer single, en daar was/ben ik letterlijk goed ziek van.
[..]
Ja hee, helemaal idiot proof wordt het natuurlijk nooitquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:51 schreef Frutsel het volgende:
de nieuwe layout waarschuwt me ook niet dat ik voor jan lul zit te F5 'en en niet doorheb dat we al op pagina 4 zitten
ik vraag me af er ooit een lay-out komt die Muck-proof isquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja hee, helemaal idiot proof wordt het natuurlijk nooit
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Stoppelbaarden ftw.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja hee, helemaal idiot proof wordt het natuurlijk nooit
Je hebt liever mijn kerstman?quote:
ja, ben die roterende scheikunde formule wel zatquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt liever mijn kerstman?![]()
Dan wijzig je die toch?!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt liever mijn kerstman?![]()
Als je iets leuks doet met mijn kerstman zal ik het in overweging nemen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ben die roterende scheikunde formule wel zat
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:02 schreef Frutsel het volgende:
3FM nieuws "Nederlandse militairen in Uruzgan krijgen hulp van Gurka's"
waarom verstond ik tot 2x toe "burka's?"
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Fruts wanneer ga je je meubel in elkaar doen?
Zal ze lerenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat denk je zelf? ik heb bijna 2 maanden op die tyfustafels zitten wachten... dat ik ze nu met stel en sprong in elkaar ga zetten ? Nu laat ik mijn tafels lekker wachten tot wanneer ik zin heb. Dat zal ze leren, die tafels
lekker puh
nee, de helft van het personeel werkt niet op maandagquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:01 schreef OA het volgende:
Eer, hoe ist vandaag?
Al wat wijzer geworden?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:02 schreef Frutsel het volgende:
3FM nieuws "Nederlandse militairen in Uruzgan krijgen hulp van Gurka's"
waarom verstond ik tot 2x toe "burka's?"
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat denk je zelf? ik heb bijna 2 maanden op die tyfustafels zitten wachten... dat ik ze nu met stel en sprong in elkaar ga zetten ? Nu laat ik mijn tafels lekker wachten tot wanneer ik zin heb. Dat zal ze leren, die tafels
lekker puh
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lekker puh
Nee man, Ikea is tofquote:
Ambtenaren!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, de helft van het personeel werkt niet op maandag
Pa is er mee bezig geweest, maar morgen gaat 't pas verder.
Ondertussen bezig met speuren naar werk, dit schiet niet op zo nml.
en leuk personeel al zeg ik het zelfquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee man, Ikea is tofGoedkoop en leuk spul hebben ze
(goed genoeg voor een student als ik)
Ik heb niets tegen de medewerkers hoor!quote:
Nee, ik vind het echt geen fijne winkel...quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee man, Ikea is tofGoedkoop en leuk spul hebben ze
(goed genoeg voor een student als ik)
Ik heb dat al met een nazi met een mes in Call of Duty 3, dat ik snel doodgaquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gurka's zijn trouwens grappige aardige mannetjes, maar als je ze tegen je hebt ga je vrij snel dood.
twee zelfsquote:
Of nog beter, een tevreden kerstman waarvan de baard in de fik vliegt waarna er een knappe negerin tevoorschijn komt. (Is God Gay? Yes, and she's black too.)quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je iets leuks doet met mijn kerstman zal ik het in overweging nemen.
bv een kerstman die elke 15 seconden een masker van z'n gezicht trekt waarna men een knappe jonge playboy kan bewonderen.
Cocaikeainequote:Op maandag 1 oktober 2007 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
fruts which drugs are you on?
dat vraag ik me ook weleens af jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
fruts which drugs are you on?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |