Opties > Algemeen > Sponsor opties (onder)quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:38 schreef crossover het volgende:
Handig dat je ziet hoelang er al niet is gereageerd in een topic en of het nog open is of niet: vb: KUT KUT KUT iets ontzettend stoms gedaan
.. dat kon al?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:38 schreef crossover het volgende:
Handig dat je ziet hoelang er al niet is gereageerd in een topic en of het nog open is of niet: vb: KUT KUT KUT iets ontzettend stoms gedaan
Het molecuul is mijn webicon. Ik zie hem wel maar jullie niet?quote:
Ja je kan het altijd wel zien, maar nu staat het er duidelijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Dat kan je toch altijd zien?
Je ziet immers wanneer de laatste reactie is geplaatst.![]()
Ja ik snap het ook nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het molecuul is mijn webicon. Ik zie hem wel maar jullie niet?![]()
ik zie wel een molecuul?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Opties > Algemeen > Sponsor opties (onder)
omdat t niet leuk is andere mensen na te apen en dat er mensen zijn die denken dat ik dat echt wasquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook.
Waarom is memento-moron trouwens banned?
Opsporing verzocht?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oh ik was gister op tv!`11oneone1eins
Oh dat stoort mij niet zo. Jou wel dan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die stond al op nee...
helpt dus weinig tegen die rotzooi aan de rechterkant
Nee. Die ouwe vent, die Armoedzaaier ook gebruikt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar, hoe, wat?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oh ik was gister op tv!`11oneone1eins
Nee dat programma waar dieren die mishandelt zijn opgehaald worden en in t asiel geflikkerd worden. Had die kat van jullie een rotschop verkocht.quote:
Je ziet het alleen als je bovenaan een pagina bent.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh dat stoort mij niet zo. Jou wel dan?
Oh, vandaar dat ie nu niet meer beweegt en ijskoud is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee dat programma waar dieren die mishandelt zijn opgehaald worden en in t asiel geflikkerd worden. Had die kat van jullie een rotschop verkocht.
Zat bij voetbal insite. Niet eens gezien?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. Die ouwe vent, die Armoedzaaier ook gebruikt.![]()
[..]
Waar, hoe, wat?![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee dat programma waar dieren die mishandelt zijn opgehaald worden en in t asiel geflikkerd worden. Had die kat van jullie een rotschop verkocht.
Inderdaad. Daarom is het zaak om bij een nieuwe pagina snel te posten zodat je er voorbij bentquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:49 schreef OA het volgende:
[..]
Je ziet het alleen als je bovenaan een pagina bent.
quote:
Klinkt als onze kat.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ie nu niet meer beweegt en ijskoud is.
Ik kijk geen voetbalgerelateerde onzin!quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat bij voetbal insite. Niet eens gezien?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lenny! You're my friend
![]()
die van ons ook!quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ie nu niet meer beweegt en ijskoud is.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:52 schreef OA het volgende:
Wheheh..
Zoe op "peoike" in google en je vindt: http://fotoboek.fok.nl/Lenny_Leonard
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat bij voetbal insite. Niet eens gezien?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:52 schreef OA het volgende:
Wheheh..
Zoe op "peoike" in google en je vindt: http://fotoboek.fok.nl/Lenny_Leonard
ooooohquote:
Kut naam, kut beest. Matcht best goed toch?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
oooooh
ja, ik dacht, ik mis weer wat
WTF is dat nou voor naam?!
absoluutquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kut naam, kut beest. Matcht best goed toch?
Zo heet ie nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut
die van ons heetten gijsje (das de moeder) poetepoet (don't ask) red devil (later garfield) en moortje
Sirene?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tyf n end op met je sirene je verneukt mijn muziek
*zet harder
Echt niet. OA heeft dat gedaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo heet ie nietHij heet poekie en lenny heeft het verbasterd
de lul.
peoike is leukerquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo heet ie nietHij heet poekie en lenny heeft het verbasterd
de lul.
Paul?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
oooooh
ja, ik dacht, ik mis weer wat
WTF is dat nou voor naam?!
hier welquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:05 schreef Frutsel het volgende:
welk luchtalarm?
hier hoor je dat echt niet
Massadoodsverwensingquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hebben ze in dorpen niet. Die mogen allemaal sterven als er een ramp is.
quote:
awwwwwquote:
*snifquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
even douchen brb
Jij heb toch geen klonen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijg ik nou een multi ban? Ik en al mijn klonen?
even douchen brb
Hebben mensen daar moeite mee?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
awwwww
troost je, iedereen kan Paul spellen, Marjo wordt al een stuk lastiger
Dus als iemand het antwoord weet, mail mequote:In zijn boek 'Hereditary Genius' uit 1869 betoogt Galton dat kwaliteiten aangeboren zijn. Leg uit met welke argumenten hij deze stelling onderbouwt. Geef ook kort aan waarom deze argumenten eigenlijk niet goed zijn.
Zal ik eerst dat boek moeten lezen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:10 schreef crossover het volgende:
Dus als iemand het antwoord weet, mail me
Je moest eens wetenquote:
geeeeen ideequote:Ik ga ook ff wat nuttigs doen, en wel dit:
[..]
Dus als iemand het antwoord weet, mail me
bij mij nietquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Majo, Marjolein, Marjolijn, Mayo (curry en uitjes erbij en ik ben speciaal?) Margo, Margot, Marja, Marga....
Om het over mijn achternaam maar niet te hebben....
Booman, Bouman, Bouwman, Boenman, Boonstra, Boman, Bomans, Vandongen, Bauwman, Bauman...
tuurlijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je heet toch gewoon Magjo Boenman?
Maar toch wel studie?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:17 schreef Muck het volgende:
[..]
bij mij niet
ik heb namelijk geen werk
jawelquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt niet. OA heeft dat gedaan.
Bijslapen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
jawel
alleen heb ik mezelf even een baaldag gegeven
gewoon even bijslapen enzo
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Majo, Marjolein, Marjolijn, Mayo (curry en uitjes erbij en ik ben speciaal?) Margo, Margot, Marja, Marga....
Om het over mijn achternaam maar niet te hebben....
Booman, Bouman, Bouwman, Boenman, Boonstra, Boman, Bomans, Vandongen, Bauwman, Bauman...
![]()
ik heb dit weekend bijna niet geslapen.quote:
medicijnen met fijne bijwerkingenquote:Jij slaapt altijd... vorige week nog, heb je een hele dag geslapen...![]()
Hoe doe je dat?![]()
zou je denken toch?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
Carolien de Vries... makkelijk te onthouden toch?![]()
Wat??quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb dit weekend bijna niet geslapen.
Ik ben sinds vrijdagavond weer single, en daar was/ben ik letterlijk goed ziek van.
quote:[..]
medicijnen met fijne bijwerkingen
ik kan de hele dag slapen als ik wil ja
quote:
Neequote:mja, hij begon het steeds meer als een hele hechte vriendschap te zien, dan als een relatie.
Hij vond het ook niet eerlijk tegenover mij, dus tja, dan zit er maar 1 ding op....![]()
[..]
Oh, dan is het dus geen gave...![]()
quote:
Ah ik zie je molecuul weerquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal ik eerst dat boek moeten lezen.
Wiki?
Ik vind deze toch toffer stiekemquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Ah ik zie je molecuul weer![]()
Ik moest iets aanpassen bij opties..
Deed ik bij de oude ook al.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:51 schreef Frutsel het volgende:
de nieuwe layout waarschuwt me ook niet dat ik voor jan lul zit te F5 'en en niet doorheb dat we al op pagina 4 zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |