quote:Neurological research on reinforcement models has shown us that dopamine systems carry the reward predication signals and novelty signals to target structures, and therefore are more associated with the learning process than the reward process, which was assumed before. This is called the reward prediction error model of phasic dopamine delivery. The regions involved here include the dorsal and ventral striatum, nucleus accumbens and portions of the medial frontal, orbitofrontal and cingulated cortex. There are some specifications in these regions. For learning where a task requires an action to get the reward there are signals in both the dorsal as the ventral striatum, but when there I no action required (classical conditioning) only the ventral striatum shows activity.
zo rond kerst/oud en nieuw gaat ie nog wel een keertje hoor.. Of ze pakken dan die vuilnisbakken bij ons voor de portiek.. Die stond 3 jaar geleden ook al eens in de hens...quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:45 schreef Peterselieman het volgende:
Gisteravond rond 21.30 uur volgens de p2000 site.
Is verdorie al de 4e of 5e keer in 1,5 jaar tijd.
Sorry voor mijn desinteresse eerder, blijkbaar. Maar intake waar?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n intakegesprek gehad.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Sorry voor mijn desinteresse eerder, blijkbaar. Maar intake waar?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:31 schreef teigan het volgende:
En, hoe ging je intakegesprek DaD? Moeilijk?
Ohja, dat wist ik ook wel. Wist alleen niet dat dat vandaag was. Hoop voor je dat het gaat helpenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij de studpsych.. Sta nu op de wachtlijst van ongeveer 6 weken, en voor een onderdeel van m'n hulpvraag (zo heet dat blijkbaar) krijg ik een doorverwijzing naar een EMDR-therapeut.
http://www.emdr.nl/ voor het geval je daar, net als ik, nog nooit van had gehoord.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:54 schreef Grulez het volgende:
Mogguh..
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat ik me altijd afvraag he, als jij mogguh zegt, ben je dan ook altijd echt pas net op?
quote:
iddquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met sommige angsten loop ik al om sinds m'n 7e, about time dat ik daar eens vanaf raak...
Over 4 weken 3 tentamens, dus het wordt weer tijd...quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Wanneer kom je weer naar de ub?
.
Voor jou jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als die voor mij is, dank je wel.. Ik hoop eigenlijk nu zelfs dat 't maar snel begint, en die EMDR-therapie is spannend maar er schijnen goede resultaten mee te worden behaald. Met sommige angsten loop ik al om sinds m'n 7e, about time dat ik daar eens vanaf raak...
Ik kan me nog dingen van mijn 3e herinneren, toen ik in Den Haag woonde.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:09 schreef Dangel het volgende:
[..]
Voor jou ja
Dat jij je nog dingen van je 7e kunt herinneren joh
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:09 schreef Dangel het volgende:
[..]
Voor jou ja
Dat jij je nog dingen van je 7e kunt herinneren joh
Best handig, je moet alleen even wat instellingen wijzigen zodat het er wat beter uit ziet (ik heb nu een roze achtergrondquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:08 schreef Jesse_ het volgende:
mijn god
snel de oude layout terug zetten
Maar ik kon posts amper onderscheiden van googleads en FQR deed het niet met die layoutquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:15 schreef maok het volgende:
[..]
Best handig, je moet alleen even wat instellingen wijzigen zodat het er wat beter uit ziet (ik heb nu een roze achtergrond)
Kan op elke willekeurige pagina, het oranje in jou avatar is bijvoorbeeld BE5C15 of CF662Dquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh wow.. Roze.
.
Ja de pagina werd niet eens geopend, dus dan heeft ergens met m'n muis overheen gaan ook niet zoveel zin..
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:26 schreef maok het volgende:
[..]
Kan op elke willekeurige pagina, het oranje in jou avatar is bijvoorbeeld BE5C15 of CF662D
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:44 schreef Bob. het volgende:
Ik heb nu lichtblauw, matcht wel leuk met dat grijzige.
Die banners worden er trouwens ook niet beter op.Niks mis met wat tieten boven in, maar er moeten toch mooiere plaatjes te vinden zijn?
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik schaam me dood voor die banners hier in de ub.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik ook doe, in jouw ogen is het toch fout..
Je volleybalt niet bij Donitas toch?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:24 schreef Aryon het volgende:
Moi allemaal! Sorry dat ik niet op de meet was, maar me vriendin ging ff voor.En was nogal moe na het volleyballen.
Goh! wat een mooie lay-out.Das ff wennen.
Nee, Lycurgus.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je volleybalt niet bij Donitas toch?
Huh dat is toch een burgerclub?quote:
Ja, klopt. Maar ik ben vorig jaar eerst training daar gaan geven, want dit had transfer naar mijn studie. En nu geef ik er weer training en ben ik gevraagd om te komen spelen bij een Heren team, wat mij meteen goed uitkwam. Is dat dan zo vreemd? Zit zelf al bij een andere studentenvereniging en dat vind ik wel genoeg eigenlijk. En heb 2 leuke teams, dus ik vermaak me wel. ^^quote:
Leuk !quote:
Ik denk dat die namen wel bekend zijn bij jequote:Op maandag 1 oktober 2007 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
En BIJNA iedereen was leuk? Wie niet dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb haar veilig thuis gebracht hoorHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
HahaJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sebasser ook btw. En zo nu en dan wisselden we essentiele info uit. Er werd goed op je gepast, zoals we je maanden geleden al hadden beloofd. Alleen zonder bijlen
![]()
Ja, dat bedoel ik dusquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
nee op een gegeven moment had ie het vooral erg druk om als stoel voor Wiets te dienenmaar daarvoor wel.. En hij wilde graag naar huis, maar ging pas ná hij jou met mij naar buiten zag gaan.. Zodat ie zeker wist dat je ok was.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb haar veilig thuis gebracht hoorHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o..m..g..quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaSebasser ook btw. En zo nu en dan wisselden we essentiele info uit. Er werd goed op je gepast, zoals we je maanden geleden al hadden beloofd. Alleen zonder bijlen
Op zich ... mja ik kan het wel begrijpen, aangezien er nogal wat heet materiaal over en weer gepost werd in de fobo's
Wat vond je van het afscheid dan Alex?
† The 3 Kings †
Hij verveelde zich gewoon ineens!quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
En toch is het zo... Hij heeft nu een normaal ritme, dus was echt moe.. Heb je niet gezien dat hij rond half een bij me kwam? Dat was om te vragen hoe laat jij naar huis ging, omdat ie zo moe was... En een minuut later drong ik bij jou erop aan om te gaan....
Hij was doodop aan het eind van de avond, ik zie er na 48 uur wakker blijven nog frisser uitquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dat laatste wat je zegt betwijfel ik ook![]()
Niks mis mee, hoezo? Had niks anders verwacht na de positie warin jullie het laatste uur doorbrachtenquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:04 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
o..m..g..
Op zich ... mja ik kan het wel begrijpen, aangezien er nogal wat heet materiaal over en weer gepost werd in de fobo's
Wat vond je van het afscheid dan Alex?
Positie klinkt nogal..quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks mis mee, hoezo? Had niks anders verwacht na de positie warin jullie het laatste uur doorbrachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder;
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Jaweeel! Lyssa, maok, chipszak, sebasser, freecell, tara, ik, enne..quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij was doodop aan het eind van de avond, ik zie er na 48 uur wakker blijven nog frisser uit
Moet ik hier nu ook vaker posten, zoveel mensen van hier waren er toch niet?
En ja lexxx, die foto heb ik gemaakt....
Ach, een beetje. Ik zag je weglopen met hem. Jou ken ik goed genoeg, maar hem niet. Dus vroeg Sebasser of het goed kwam. Die vertelde dus dat hij en Alexxxx de boel in de gaten hielden. Dus was ik verder gerustgesteldquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:47 schreef ChipsZak. het volgende:
TARA, was je een beetje bezorgd om me?
Vanwege Tom?![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ach, een beetje. Ik zag je weglopen met hem. Jou ken ik goed genoeg, maar hem niet. Dus vroeg Sebasser of het goed kwam. Die vertelde dus dat hij en Alexxxx de boel in de gaten hielden. Dus was ik verder gerustgesteld
Wiets, maok, Alexxxx, Sebasser, ik, freecell, Nietzman, ChipsZak., Lyssaquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:07 schreef Paladijn het volgende:
Moet ik hier nu ook vaker posten, zoveel mensen van hier waren er toch niet?
En ja lexxx, die foto heb ik gemaakt....
Maar jij en Wietske tellen niet, ik zie jullie veel vaker buiten STAquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
wiets en nietz!Hoekon ik ze vergetente noemen
Ik dacht dat Peterselieman over de OP gaat?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:20 schreef Lyssa het volgende:
Ik was wel op de meet, maar sta nog steeds niet in de OP met mn icoontje
Haha... mja het was heel erg relaxed op de bank saampjesquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks mis mee, hoezo? Had niks anders verwacht na de positie warin jullie het laatste uur doorbrachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |