Als je er autostyle plastic opzet rij ik er een deuk in als ik'm tegenkom in Hoogkerkquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:26 schreef Renesite het volgende:
Centraal Eerste Auto Topic!Mijn nieuwe tootooyootaatje
[afbeelding]
Woei
Dunno, doet iedereenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je er autostyle plastic opzet rij ik er een deuk in als ik'm tegenkom in Hoogkerk
Waarom heb je je kenteken eigenlijk gecloaked?
Netjes, netjes.... leuk om mee te beginnen gelijk, damnquote:
Ik wou liever een zwartequote:Op maandag 1 oktober 2007 19:42 schreef maok het volgende:
* maok plaats een vrouwen opmerking; mooie kleur
Wil je soms dat ie er gelijk een paar deukjes in rijdt?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Netjes, netjes.... leuk om mee te beginnen gelijk, damnEerst maar ff flink veel oefenen, en dan moeten we maar es een x racen
OMG nee! In je fiat?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Netjes, netjes.... leuk om mee te beginnen gelijk, damnEerst maar ff flink veel oefenen, en dan moeten we maar es een x racen
Bij een tweedehands auto is dat eigenlijk het minste waar je je keus van af laat hangen, bovendien kan ik je verzekeren dat zwart (zelfs dakloos) nogal wat nadelen heeft op een warme zomerdagquote:
Lees het EERST FLINK OEFENEN gedeelte evenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wil je soms dat ie er gelijk een paar deukjes in rijdt?
Rustigquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:53 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Lees het EERST FLINK OEFENEN gedeelte even
Ach, ik heb het daarom er niet van af laten hangen. Ik heb tóch aircoquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij een tweedehands auto is dat eigenlijk het minste waar je je keus van af laat hangen, bovendien kan ik je verzekeren dat zwart (zelfs dakloos) nogal wat nadelen heeft op een warme zomerdag
Hehehe, heb nog gekeken naar polootjesquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:54 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Marbella, Marbella!
Ik ben benieuwd of die nog leeft![]()
Nee, Polo 1.6
Wat denk je van het oplopen van deuken bij het oefenen of ander dagelijks gebruikquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:53 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Lees het EERST FLINK OEFENEN gedeelte even
Mocht-ie het begeven, ik laat hem niet zo snel makenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:16 schreef TheSorrow het volgende:
Airco is trouwens fucking relaxed, beter voor je!
Dan schakel je gewoon de ARKO in!quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mocht-ie het begeven, ik laat hem niet zo snel maken
Electronischquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dan schakel je gewoon de ARKO in!
Ja, schiet dan ook een beetje op.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:24 schreef teigan het volgende: En nu wil ik helemaal graag mijn bul halen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |