Me 2.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:21 schreef Verbal het volgende:
OMFG... ik heb mezelf effe tot de orde geroepen. Wát een line-up voor PC deze winter... Gears, Crysis, CoD4, UT3... En ik heb vandaag met mezelf afgesproken dat ik ze voorlopig allemaal NIET ga kopen.
Heb hier Bioshock nog bijna geheel onuitgespeeld liggen, zit volop in de Oranje Doos (TF2)... ik vind het wel even goed.
Maar als ik het geld EN de tijd had...
V.
Voor dit jaar vind ik voorlopig qua nieuwe releases alleen Crysis en Supreme Commander: Forged Alliance interessant. CoD4 vond ik behoorlijk tegenvallen, de UT-reeks heb ik nooit echt boeiend gevonden en met Gears Of War weet ik het nog niet. Heb na Crysis ook wel weer even genoeg shooters gehad voor dit moment. En ik vermaak me net als Cheiron ook uitstekend met Quake Wars.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:21 schreef Verbal het volgende:
OMFG... ik heb mezelf effe tot de orde geroepen. Wát een line-up voor PC deze winter... Gears, Crysis, CoD4, UT3... En ik heb vandaag met mezelf afgesproken dat ik ze voorlopig allemaal NIET ga kopen.
Heb hier Bioshock nog bijna geheel onuitgespeeld liggen, zit volop in de Oranje Doos (TF2)... ik vind het wel even goed.
Maar als ik het geld EN de tijd had...
V.
1 tip: begin met BioShock, die is leuk, net als World in Conflict en Episode 2, Team Fortress en Quake Wars kom je eigenlijk ook niet onderuit... Ohja, STALKER vermijden als de pest, maar Colin McRae DiRT mag wel gespeeld worden! Verder natuurlijk Dark Messiah, en is Tribes Vengeance altijd weer de moeite waard...quote:Op zondag 11 november 2007 16:26 schreef dikkedorus het volgende:
Ik krijg volgende week nieuwe hardware en ik heb echt een enorme backlog om weg te werken. Ironisch genoeg valt het op de dag precies samen met het begin van m'n afstuderen
Assasins Creed komt voor de PC toch pas in Q1 2008. Dus dat kan nog makkelijk even wachten. Tevens is het ook nog een geluk dat Brothers In Arms is uitgesteld. Anders was het gewoon niet meer te doen.quote:Op maandag 12 november 2007 00:38 schreef Aeterna het volgende:
Het is toch belachelijk dat je gewoon keuzes moet maken met welke spellen je wilt gaan spelen omdat er teveel uitkomt.
Ik houd me in ieder geval bezig met The Witcher/Hellgate:London en Crysis en/of Assassin's Creed. Die laatste 2 wacht ik nog even af tot ik wat reviews kan lezen over voornamelijk assassin's creed.
Ik vind het wel fijn... er IS tenminste wat te kiezen. En door je niet meteen blind te kopen, is er straks, als je weer zin hebt in wat nieuws, nog genoeg te koop. En wellicht nog wat goedkoper ookquote:Op maandag 12 november 2007 00:38 schreef Aeterna het volgende:
Het is toch belachelijk dat je gewoon keuzes moet maken met welke spellen je wilt gaan spelen omdat er teveel uitkomt.
Heb je gelijk in. Meestal is er in rond het einde van de lente bijna niks nieuws meer. En dan kan je het makkelijk overbruggen door er een paar uit de budgetbak te halen.quote:Op maandag 12 november 2007 09:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn... er IS tenminste wat te kiezen. En door je niet meteen blind te kopen, is er straks, als je weer zin hebt in wat nieuws, nog genoeg te koop. En wellicht nog wat goedkoper ook
V.
oh, ik verveel me eiglijks doodquote:
Komt ook deze week. Ik sla hem sowieso over. Het concept lijkt mij compleet niet leuk. Het doet me erg denken aan een Simsville-achtig iets. En ik vond de The Sims al compleet niets aan. Daarbij komt nog dat SimCity 4 in combinatie met al de plugins nog steeds een geweldig spel is.quote:Op maandag 12 november 2007 11:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Sjeuzus, komt Sim City Societies nou ook al binnenkort uit? Pfffttt... Naja die sla ik dan maar echt over, ga nog wel eens kijken of ik de demo leuk vind...
quote:Inkoopprijs Sapphire 3850 256MB: ¤ 121,23 excl.
Inkoopprijs Sapphire 3850 512MB: ¤ 133,14 excl.
Inkoopprijs Sapphire 3850 512MB Heatpipe: ¤ 133,14 excl. (passief gekoeld)
Inkoopprijs Sapphire 3870 512MB: ¤ 149,49 excl.
Bron: Gamespotquote:Crysis is visually stunning, packed with intelligent, thrilling gameplay, and easily one of the greatest shooters ever made. 9.5 out of 10
En op IGN een 9,4.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:06 schreef Verbal het volgende:
KUT!!!
Crysis schijnt écht goed te zijn:
[..]
Bron: Gamespot
V.
Jammer. De frisse wind in het genre leek me op zich wel wat, maar blijkbaar is het zwak uitgewerkt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:17 schreef ElmarO het volgende:
De eerste review van SimCity Societies op Eurogamer is niet al te positief. Een 5/10.
Ik had het niet zo met Crysis. Er was niet echt iets nieuws aan die game behalve de graphics.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:06 schreef Verbal het volgende:
KUT!!!
Crysis schijnt écht goed te zijn:
Iets waar ik zelf al voor vreesde. Maar ik zou als ik jou was ook nog andere reviews afwachten. Eén slechte review zegt natuurlijk ook niet alles.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:20 schreef Frollo het volgende:
[..]
Jammer. De frisse wind in het genre leek me op zich wel wat, maar blijkbaar is het zwak uitgewerkt.
Ik zou geen reviews afwachten en gewoon lekker zelf gaan gamen en ondervinden wat je ervan vind.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Iets waar ik zelf al voor vreesde. Maar ik zou als ik jou was ook nog andere reviews afwachten. Eén slechte review zegt natuurlijk ook niet alles.
Inderdaad, jammer is dat.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:20 schreef Frollo het volgende:
[..]
Jammer. De frisse wind in het genre leek me op zich wel wat, maar blijkbaar is het zwak uitgewerkt.
Agreed, leek mij ook best wel grappig... Ik ben benieuwd wat de grotere jongens zeggen (kwa reviews dan) over die nieuwe Sim...quote:
Ik wacht wel even op de demo inderdaad.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zou geen reviews afwachten en gewoon lekker zelf gaan gamen en ondervinden wat je ervan vind.
dat kan je ook doenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op de demo inderdaad.
ik kan niet veel over een 8800 GT vinden..quote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Cheiron het volgende:
Zou voor een 8800GT gaan, is goedkoper, sneller en zuiniger.
Hij is nog vrij nieuw, maar hij is vaak sneller dan de GTS, verbruikt minder energie, en zal de komende tijd nog blijven bestaan (itt tot de GTS die er nu uit gaat). Ohja, en hij is goedkoperquote:Op woensdag 14 november 2007 14:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik kan niet veel over een 8800 GT vinden..
Oke, ik zal nog even rondsneupen! Bedankt voor de info!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef Devolution het volgende:
Omdat ie net nieuw is. Trust me, het is een erg goede aankoop
Alleen de verkrijgbaarheid is slecht te noemen. Voor de rest inderdaad een goede kaart. Misschien kan je ook nog wachten op de Radeon 3870 die binnenkort uitkomt. Is ook wel een interessante optie.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef Devolution het volgende:
Omdat ie net nieuw is. Trust me, het is een erg goede aankoop
Ik was vandaag ook even bij een computer winkel hier. Maar ze konden niet vertellen wanneer deze kaart uit kwam..quote:Op woensdag 14 november 2007 17:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alleen de verkrijgbaarheid is slecht te noemen. Voor de rest inderdaad een goede kaart. Misschien kan je ook nog wachten op de Radeon 3870 die binnenkort uitkomt. Is ook wel een interessante optie.
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:15 schreef jordeeeh het volgende:
Net bezig geweest met Crysis. Wel alles op low, maar k vind meevallen hoe lelijk
Op zich wel vet maar niet echt makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het was niet echt een spoiler, maar echt iets om naar uit te kijken vind ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:21 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom ben ik altijd zo nieuwschierig!
Nouja zie t vanzelf wel
Mja nu zit ik er op zich op te wachten dus mja, t kan op zich niet veel kwaad neequote:Op woensdag 14 november 2007 19:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
het was niet echt een spoiler, maar echt iets om naar uit te kijken vind ik.
En?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja nu zit ik er op zich op te wachten dus mja, t kan op zich niet veel kwaad nee
welke ?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:45 schreef Devolution het volgende:
Morgen komt eindelijk mijn nieuwe scherm binnen![]()
Oh mijn god gaat ie het hier ook al spammen....quote:Op zondag 9 december 2007 01:37 schreef Retuobak het volgende:
Hearts of Iron 2: Doomsday Armageddon atm
quote:Op zondag 9 december 2007 02:12 schreef Retuobak het volgende:
Jong, ga jij fijn je poepshooter spelen
Nouja. Ik heb die kaart dus gekocht @ Mycom.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Cheiron het volgende:
Zou voor een 8800GT gaan, is goedkoper, sneller en zuiniger.
Verder: maar goed dat Assasins Creed nu niet is uitgekomen, wat een keuze..
Lekker zuur is dat... Da's het jammere aan hardware, altijd een bepaald percentage wat gewoon doodgeboren is...quote:Op zondag 9 december 2007 02:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nouja. Ik heb die kaart dus gekocht @ Mycom.
Hij deed het nie! Dus flink balen. Ik heb mijn geld terug gekregen want ik wil niet een hele tijd wachten totdat ze weer flink op vooraad zijn.
Ik dacht dat het aan mijn voeding lag. Want ik had maar 300 Watt. Dus heb een nieuwe goede voeding gehaald. En dat was het ook niet.quote:Op zondag 9 december 2007 02:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Lekker zuur is dat... Da's het jammere aan hardware, altijd een bepaald percentage wat gewoon doodgeboren is...
Supreme Commander: Forged Alliance en Enemy Territory: Quake Wars. Crysis helaas al uitgespeeld.quote:Op zondag 9 december 2007 01:24 schreef SpankmasterC het volgende:
Nou om dit topic maar weer eens wat leven in te blazen:
Waar is iedereen op dit moment mee bezig, wat zijn de gespeelde spellen?
1. Call of Duty 4quote:Op zondag 9 december 2007 01:24 schreef SpankmasterC het volgende:
Armed Assault?quote:
Ik vond het een supertoffe gamequote:Op zondag 9 december 2007 14:55 schreef Dos37 het volgende:
Nou Stranglehold even geinstalleerd, kijken wat dat is
Americas Armyquote:Op zondag 9 december 2007 17:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Armed Assault?
Zelf ben ik trouwens bezig met BioShock (nog steeds), Quake Wars zou ik eigenlijk ook weer en tijd in moeten stoppen en zo af en toe een pojte TF2.
Tyfus zeg, Ik heb gewoon moeite om mijn poppetje door de training te krijgenquote:Op zondag 9 december 2007 17:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Armed Assault?
Zelf ben ik trouwens bezig met BioShock (nog steeds), Quake Wars zou ik eigenlijk ook weer en tijd in moeten stoppen en zo af en toe een pojte TF2.
1 level gespeeld het is weer even wennen, andere stijd game als Cod 4.quote:
Amenquote:Op zondag 9 december 2007 20:08 schreef McKillem het volgende:
PC 4 Life.
World of Warcraft !quote:Op zondag 9 december 2007 01:24 schreef SpankmasterC het volgende:
Momenteel is dat:quote:Op zondag 9 december 2007 01:24 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik vind het een fijn spel, speelt lekker weg, beetje het 99 gevoel zeg maarquote:Op maandag 10 december 2007 20:51 schreef Verbal het volgende:
UT3... nog een beetje leuk nieuw of kan ik het bij 2K4 houden?
V.
Dan laat ik het allebei even lekker schieten (schieten, geddit?).quote:Op maandag 10 december 2007 22:04 schreef SpankmasterC het volgende:
UT3 speelt heerlijk, maar erg vernieuwend is het allemaal niet (zoals je kan lezen in mn grandioze review)
Call of Duty 4 is.... naja tot nu toe vind ik het niet geweldig, het is zeg maar het standaard call of duty actievolle maar dan in een huidige setting. Hou je wel van het chaotische en honderen mennekes doodschieten dan is het zeker een aanrader, ik vind hem zelf tegenvallen...
De Witcher hoor ik ook onverwacht goede dingen over, ook eentje die ik nog moet aanschaffen, Schpankletron.quote:Op maandag 10 december 2007 18:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Ohja, The Witcher moet ik ook nog maar eens aanschaffen, ben wel echt benieuwd naar de game naar aanleiding van alle goede reviews en verhalen van mensen om me heen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |