DOSBox opstarten en dit typen:quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:33 schreef Egamer het volgende:
Hm, ik heb zo'n DOS game gedownload, abandonware, mag toch over gesproken worden toch, of niet?Naja, hoe speel ik hem af met DOSBox? Ik weet er helemaal geen raad mee, hij bevindt zich in een map van C:\Downloads\etc etc..
Het is wel heel goed gedaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:38 schreef Ulreazj het volgende:
Ja, was vanwege echte acteursstemmen geloof ik.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is wel heel goed gedaan.
Iemand nog aanraders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij ging doodquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:54 schreef Cheiron het volgende:
Dan stop je zo veel werk n het gezicht en laat je het overhemd + stropdas eruit zien alsof het uit een N64 game komt..
Wat probeer je eigenlijk te zeggen Edwinuss?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij ging dood
Ik word er wel een beetje gek van dat rijden hoor, elke missie ben je wel een minuut aan het rijden en dat is heel vervelend want het is allemaal hetzelfde.
Bij GTA SA had je nog een beetje afwisseling. Maar hier is t echt saai![]()
Nee, maar 3 keer raden wat ik nu aan het downloaden benquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]![]()
Had je de film nog nooit gezien dan
Geen idee.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom denken mensen altijd zo raar over mij?
Mafia, vele malen beter dan/als The Godfatherquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is wel heel goed gedaan.
Iemand nog aanraders?
Klopt, maar als hij niet van lange stukken rijden houdt kan hij wellicht beter verder kijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:57 schreef NED het volgende:
[..]
Mafia, vele malen beter dan/als The Godfather
Nouja, ik ben net met de 2e missie begonnen. Ik hoop wel dat ik nog wat kan rondrijden enzo. Want het is nu ff een achtbaan waar je inzitquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:50 schreef Gamer_V het volgende:
Ergens halverwege het spel zal je het waarschijnlijk spuugzat worden vanwege .. wat mindere elementjes, maar blijven spelen want iedereen hier zal het er mee eens zijn dat het einde geweldig² is.![]()
Ik kan me zelfs zo snel niet een game bedenken met een beter einde. (Alhoewel die van portal heel grappig was)
ik wil ze graag uitproberen, maar denk dat ik ze niet kan draaienquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:02 schreef Ulreazj het volgende:
Demo van UT3 op 90%, kapt ie ermee.Naja, maar opnieuw beginnen. Nu even bezig met de demo van COD 4
Windows-toets + Pause/Break-toets (= processor, geheugen en Windows-versie;) Of start>uitvoeren>dxdiag>tabblad beeldscherm (=type videokaart)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik wil ze graag uitproberen, maar denk dat ik ze niet kan draaien
( wil mn specs wel posten als er een programma voor is ofzo..)
Ja joh gaat wel lukken, gewoon uitproberen!quote:
Gelukt! En het ziet er ook nog aardig goed uitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja joh gaat wel lukken, gewoon uitproberen!
Mij ook... speel af en toe UT2K4 nog, vermaak me prima, maar ben benieuwd of ze echt nog waardevolle vernieuwingen kunnen toevoegen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
UT3, zal me benieuwen
Check TF2 effe, dat deel uitmaakt van de collectie. Filmpjes op YouTubequote:Op zondag 14 oktober 2007 11:24 schreef Cheiron het volgende:
Orange Box: Half Lie 2 is niet mijn ding
Assasins creed lijkt me ook zo een mooi spelquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:52 schreef RickoKun het volgende:
Ik vond bioshock redelijk niks aan. Half life 2 doet apart op mijn computer dmv niet normaal terug te keren naar windows als ik het afsluit, UT3 deed het vreemd genoeg ook niet, terwijl ik de nieuwste drivers heb.
Ik heb nog nooit een CoD game gespeeld.
Nee, ik wacht op wat originelere games met een wat andere speelstijl zoals assassins creed, GTA4, mafia 2, Spore
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:09 schreef murp het volgende:
spellen die ik nu op mn pc heb:
Test Drive Unlimited: grappig spel, alleen de chrases zijn heel erg brak, grappig voor als je je verveeld
dus:')
http://tinypic.com/player.php?v=jgpls2&s=2quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Met de meeste ben ik het mee eens en vooral met deze, ik zal het maandag weer inleveren bij FRSde 14 dagen zijn dan om, hmmmm.....even nadenken voor welk spel ik het zal ruilen (30 eu)
Lieve Murp, ik weet dat dit niet de plek is om het te vragen maar..quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:25 schreef murp het volgende:
[..]
http://tinypic.com/player.php?v=jgpls2&s=2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Lieve Murp, ik weet dat dit niet de plek is om het te vragen maar..zie PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IK PM je hier wel even,..quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
IK PM je hier wel even,..
Zolang het maar mooi is met een foto van mij erin, die kan je vinden in mijn fotoboek
heel veel liefs!
hij mag er wel meer makenquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:58 schreef Gamer_V het volgende:
Een echte murp zou je epilepsie van krijgen, deze staat stil!
ik ga em zo ff checken..quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:32 schreef Devolution het volgende:
Dat je een webicon moet gebruiken en dan dit in moet vullen: http://i229.photobucket.com/albums/ee286/murpNL/edwinuss.gif
Zijn er hier meer Stranglehold splers? Ik vind het echt een topgame
ik vind em tofquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:56 schreef RickoKun het volgende:
Jullie horen gebanned te worden uit dit topique met jullie gore murpness!
succes! Dan ga ik maar even een dutje doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:59 schreef RickoKun het volgende:
Hé gadverdamme, mijn nieuwere PC is nu kaduuk!
kan ie weer windows niet opstarten omdat hall.dll mist enzo!Moet ik gvd weer die windows opnieuw installeren, en is alles weer uit de registry waardoor ik een nog grotere puinhoop op mijn pc heb!
Ik ga die kut pc dan maar effe formateren!
http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=31517quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:59 schreef RickoKun het volgende:
Hé gadverdamme, mijn nieuwere PC is nu kaduuk!
kan ie weer windows niet opstarten omdat hall.dll mist enzo!Moet ik gvd weer die windows opnieuw installeren, en is alles weer uit de registry waardoor ik een nog grotere puinhoop op mijn pc heb!
Ik ga die kut pc dan maar effe formateren!
ben nu pas wakkerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
succes! Dan ga ik maar even een dutje doen
ik heb hem ergens anders gevondenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:52 schreef dikkedorus het volgende:
Die wil ik nog steeds spelen, weet je toevallig waar hij in de winkel ligt?
van mn huisgenoot te leen, maar boeiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:24 schreef Retuobak het volgende:
FRS zag ik hem laatst liggen dikkedorus, 10 euro meen ik.
En betaal eens voor je games Edwinuss. Dieven
.
Klopt! Samen met de GTA serie de games waar ik ALTIJD naar uit kijk!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
ik ben bezig met Hitman Blood Money, toffe game!
aanrader dus![]()
het werd wel een wel een beetje standaard op het laatst vind ik..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt! Samen met de GTA serie de games waar ik ALTIJD naar uit kijk!
Ik vind het jammer dat ze nu eerst met Kane & Lynch bezig zijn, misschien word dat ook wel een zeer toffe game maar ik vind hitman altijd zo bruut blijven!
Ik zal volgende week weer even op een budget-run gaan door Zoetermeer. :pquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:24 schreef Retuobak het volgende:
FRS zag ik hem laatst liggen dikkedorus, 10 euro meen ik.
En betaal eens voor je games Edwinuss. Dieven
.
ja maar kan je niet alles zo zien? Net zoals dat shooters zo standaard zijn? of de command and conquer serie, of de GTA serie, je kan toch moeilijk van een formule afwijken die toch succesvol is? Maar ik begrijp je wel denk ik, het blijft toch allemaal hetzelfde maar dan met een ander verhaal en andere wapens...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
het werd wel een wel een beetje standaard op het laatst vind ik..
hitman
alles is begonnen met pacman en space invadersquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ja maar kan je niet alles zo zien? Net zoals dat shooters zo standaard zijn? of de command and conquer serie, of de GTA serie, je kan toch moeilijk van een formule afwijken die toch succesvol is? Maar ik begrijp je wel denk ik, het blijft toch allemaal hetzelfde maar dan met een ander verhaal en andere wapens...
hmmm ik heb wel insurgency gespeeld. GMOD doet het niet bij mij op onverklaarbare wijzequote:Op zondag 21 oktober 2007 14:41 schreef jordeeeh het volgende:
CS Promod
Mod voor HL2. De gameplay van de oude Counter-strike in een nieuw jasjeZit momenteel in beta.
www.cspromod.com
Geduldquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:32 schreef LamstraalASD het volgende:
En ik heb nog steeds geen internet in mijn nieuwe huis!
verkapte TVP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |