quote:Release date: 10 october
Half-Life 2 $29.95
Half-Life 2: Episode One $19.95
Half-Life 2: Episode Two $29.95
Portal $19.95
Team Fortress 2 $29.95
Individual price $129.75
Package price $49.95
Je kunt ook de box kopen en de rest doorverkopen. Volgens mij hebben ze allemaal gescheiden regs.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:00 schreef disjfa het volgende:
Ik wil alleen portal en dan is die een beetje 20 dollarAfzetters
Ja, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je kunt ook de box kopen en de rest doorverkopen. Volgens mij hebben ze allemaal gescheiden regs.
klikquote:Op woensdag 26 september 2007 17:23 schreef Gatenkaas het volgende: Moeilijke keus dus(maar wat moet ik met 2x HL2+EP1?).
Ik denk dat als ze dat flikken heel wat kopers afhaken.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:47 schreef je_oma het volgende:
Bij episode 3 komt er zeker weer een box uit waar alles inzit, heb je straks alles dubbel![]()
Daar zit ik nog aan te denken.quote:
het is ondanks de black-box nog steeds een goede deal, $45 (met belasting kom je uit op $53) is echt een koopje voor die drie games!quote:Op woensdag 26 september 2007 18:22 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Het zou wel heel relax zijn als je half-life 2 nog nooit gespeeld hebt.
Helaas is dat het geval niet.
En kadotjes weggeven is leuk maarja...
Vind gewoon dat ze ook die black box erin hadden moeten houden.
Maarja dan zou die Orange-Box geen fuck verkopen natuurlijk.
Team Fortress 2
Half-Life 2 Episode 2
en Portal..
*snif*...wankers!
'Hoi, ik ben disjfa, een newbie, kun je het zien?'quote:Op woensdag 26 september 2007 17:16 schreef disjfa het volgende:
En wat doet die v elke keer onder je post. Dat leest echt super irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |