Dan noem je ook wel iemand. Ten Napel doet van Reigerboys - Hollandia Tuitjenhorn nog een verslag alsof het de WK finale is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Makaay zo'n doelpunt zou sccoren ging iedereen op de Evert Ten Napel tour met "OOOOOOH DAAR IS IE DAN INEENS, DAS PHANTOM, WAT EEN KLASBAK", maar als het Luque is, is iedereen ineens overdreven kritisch. Raar hoor.
Klopt, twee maal verloren. 1-3 thuis en 0-1 uit.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
???????
Dat jaar speelde Ajax uefa cup. Vloog er in de kwartfinale tegen Spartak Moskou uit.
In dat seizoen ook de wedstrijden tegen Maribor, Udinese en Bochum?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
???????
Dat jaar speelde Ajax uefa cup. Vloog er in de kwartfinale tegen Spartak Moskou uit.
Jaar erna danquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
???????
9-1quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In dat seizoen ook de wedstrijden tegen Maribor, Udinese en Bochum?
Das samen met Bochum 1 van mijn mooiste Ajaxpotjesquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
9-1![]()
Heb hem nog steeds op videoband![]()
laten we het hopen. die kut ziekenboeg van onsquote:
idd, dat viel mij ook al op. hij hield ze er bijna allamaal uitquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:54 schreef jna het volgende:
Vermeer was gister trouwens ook goed. (mocht Stekelenburg opeens vertrekken na dit seizoen)
Bochum, 2-0 achter komen en dan in 11 minuten die achterstand ombuigen naar een 4-2 voorsprongquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:52 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Das samen met Bochum 1 van mijn mooiste Ajaxpotjes
Bij de 3-2 viel het hele vak elkaar in de armenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bochum, 2-0 achter komen en dan in 11 minuten die achterstand ombuigen naar een 4-2 voorsprong
Die lob van Laudrupquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bochum, 2-0 achter komen en dan in 11 minuten die achterstand ombuigen naar een 4-2 voorsprong
Heeft weinig met verstand te makenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:59 schreef Yestuuur het volgende:
De ananas heeft er duidelijk geen verstand van...
dat moet je gewoon weten. alsof jij alles weetquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:59 schreef Yestuuur het volgende:
De ananas heeft er duidelijk geen verstand van...
Meer over ajax dan de Ananas iigquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat moet je gewoon weten. alsof jij alles weet
quote:Zlatan: 'Ajax had CL kunnen winnen'
Morgenavond zullen er ongetwijfeld diverse handen worden geschud in het Stadio Giuseppe Meazza. Het PSV van Ronald Koeman en Tonnie Bruins Slot ontmoet in Milaan Internazionale, waar Maxwell, Cristian Chivu en Zlatan Ibrahimovic onder contract staan. Laatstgenoemde heeft zin in het duel: "Het lijkt wel een reünie van het oude Ajax-team."
De Zweedse spits blikt in Sportweek vooruit op de Champions League-wedstrijd, maar kijkt ook achteruit. Nog altijd zit Ajax in het hart van Ibrahimovic. "Mijn periode bij Ajax was de tijd van mijn leven waarin ik als voetballer het meeste heb geleerd", zegt de aanvaller. "Simpele dingen, zoals de manier waarop ik tegen het voetbal aankijk en het kunnen opbrengen van de juiste mentaliteit, maar daarom niet minder belangrijk.”
Ibrahimovic vertelt tevens vol lof over de spelers die hij in Amsterdam tegenkwam. "Binnen de kortste keren waren we één van de beste teams in Europa", meent de international. "Als we nu nog met die ploeg zouden spelen, dan hadden we de Champions League kunnen winnen. Daar ben ik echt van overtuigd.”
De kracht van Ajax is echter ook de zwakte, meent Ibrahimovic. "We hadden een fantastisch elftal destijds, maar je weet hoe dat gaat met Ajax. Ze moeten spelers verkopen om te kunnen overleven. Dat heeft Ronald Koeman uiteindelijk ook de kop gekost bij Ajax. Hij was twee jaar lang mijn trainer bij Ajax en ik heb een hoop geleerd van hem. Ik kijk er naar uit om tegen hem te spelen. Natuurlijk wordt het een speciale wedstrijd, voor ons allemaal."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |