Maarten Stekelenburg, George Ogararu, Gregory v/d Wiel, Johnny Heitinga, Urby Emanuelson, Gabri, Hedwiges Maduro, Jan Vertonghen/Robbert Schilder, Dennis Rommedahl, Klaas Jan Huntelaar en Luis Suarez.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:39 schreef Sethje het volgende:
Kunnen we donderdag nog wel 11 spelers opstellen ?
Neuh, herstel valt tegen en moet misschien zelfs geopereerd worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:45 schreef Rumille het volgende:
Waar is Kennedy trouwens, al weer gezond?
Sparen voor donderdag.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:52 schreef Nashje het volgende:
Waarom werden Gabri en Suarez gister gewisseld?
Mag ik je glazen bol een keertje lenen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:55 schreef Rumille het volgende:
Gabri gaat dit seizoen maar 1 rode kaart halen in de competitie.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:06 schreef BoNi het volgende:
Vak 410: een voorbeeld voor de fans van Al Jazeera.
Check de pogo vanaf seconde 18!
Luque heeft zelf echter gezegd dat hij hoopt donderdag alweer te spelen. Afwachten wat de medische staf (quote:
Jammer genoeg niet. Als hij een kaart had gepakt had unibet.nl mij flink mogen betalen,quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:54 schreef BoNi het volgende:
[..]
Sparen voor donderdag.
Ik was gister even bang dat Gabri binnen een kwartier zijn eerst rood van het seizoen ging binnenhalen...!
Alsof AZ uberhaupt mee doet om de titel,quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:31 schreef Cordoba32 het volgende:
Weer uitgelopen op AZ !!! Matte pot gister. Maar een grote uitslag was alweer ff geleden....
Ach, vorig jaar waren ze dichtbij en men dacht de voorhoede versterkt te hebben, dus zo'n terugval als nu had ik zeker niet verwacht. Maar goed, het zet de boertjes uit Alkmaar wel weer even met beide benen op aarde, na drie jaar lang boven hun stand geleefd te hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Alsof AZ uberhaupt mee doet om de titel,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |