Leer ze naam schrijven en ga je mond spoelen.quote:Op zondag 30 september 2007 22:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Maar Colin en Ursaiz vallen 100% tegen
Urzaiz wil ik nog niet afschrijven, die heeft bij lange na nog niet de kansen gehad die Colin wel krijgt.quote:Op zondag 30 september 2007 22:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. van de 4 breedte aankopen vallen Rommedahl en Delorge me 100%
Maar Colin en Ursaiz vallen 100% tegen
Waarom dan, al die prachtige goalen van hem of die bergen assistsquote:Op zondag 30 september 2007 22:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Leer ze naam schrijven en ga je mond spoelen.
El Tanque is onze held!
Afschrijven wil ik hem ook nog niet, maar tot nog toe valt ie me 100% tegen,quote:Op zondag 30 september 2007 22:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Urzaiz wil ik nog niet afschrijven, die heeft bij lange na nog niet de kansen gehad die Colin wel krijgt.
En daar is ie ook helemaal niet voor gehaald.
We doen niet net alsof hoor. Hij is gewoon een held.quote:Op zondag 30 september 2007 22:34 schreef TornadoDK het volgende:
Doe maar net alsof hij een held is.
Lekker boeiend tegen Nac maakte hij ook aan een fout.quote:Op zondag 30 september 2007 22:34 schreef Pritt het volgende:
Begois slaapt volgens mij ook onder een Ajax-dekbedje.
Zo gek was die opmerking van Henk niet eens.quote:Op zondag 30 september 2007 22:29 schreef M0NTANA het volgende:
6-1 winnen, terwijl je kut speelt. Wat wordt het als we goed gaan spelen?
Dit was dan ook niet sarcastisch, De Graafschap-uit hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 30 september 2007 22:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo gek was die opmerking van Henk niet eens..
Hou je bek joh. Weet je hoe goed Urzaiz is. Huntelaar mag blij zijn dat hij toch elke week weer speelt.quote:Op zondag 30 september 2007 22:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Waarom dan, al die prachtige goalen van hem of die bergen assists![]()
Hij zal best kunnen voetballen, maar wat ik van hem bij Ajax heb gezien is het gewoon een eersteklas prutser.
Dan moet ik volgend keer toch eens wat beter oplettenquote:Op zondag 30 september 2007 22:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hou je bek joh. Weet je hoe goed Urzaiz is. Huntelaar mag blij zijn dat hij toch elke week weer speelt.
Hij is zo flitsend snel, een keer knipperen met je ogen en je bent te laatquote:Op zondag 30 september 2007 22:44 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan moet ik volgend keer toch eens wat beter opletten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |