Aan de onderkant is het ongeveer 1 bij 1 centimeter.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zie het zo voor me
wat voor hak heb je er onder dan
dat is jongens eigenquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Meneer denkt dat hij het beter kan hoor.![]()
Goed plan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:03 schreef Etcetera het volgende:
dat is jongens eigen
ik zou zeggen: nodig Mikkie eens uit in je hok (en nee, niet om lichaamsbeweging te gaan doen Mikkie) en laat hem de boel eens indelen
quote:
quote:
dan wil ik wel voor en na foto'squote:Op maandag 1 oktober 2007 12:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed plan.Ga ik ondertussen winkelen of naar de bieb. En als ik dan terug kom...
![]()
ik ben er alweer hoorquote:
hoezo datquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds kort moet ik bij de term 'Bambi' weer aan Mieke de Boer denken...
quote:
succesquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:17 schreef Whiteguy het volgende:
Zo... mn slechtste presentatie ooit gaat morgen gegeven worden. Momenteel de laatste hand aan het leggen aan de slechtste powerpoint ooit
nee hoor.quote:
Zijn die er danquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:17 schreef Etcetera het volgende:
gelukkig
ik vind trouwens dat de dames een beetje worden achtergesteld wat betreft de banners. allemaal lekkere wijven. waar blijven de lekkere kerels![]()
iig niet in de headerquote:
Dan moet je maar in de Fobo's gluren.quote:
ik forum, ik fobo nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je maar in de Fobo's gluren.
Of een verzoekje posten voor andere headers. ;-)
lulligquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Had ik al gemeld dat ik me vanochtend nog redelijk op tijd naar school had gesleept om er vervolgens achter te komen dat de bieb op maandag om 10:30 open gaat en niet om 8:30? Zo nee, dan bij deze
Heb een kopietje kunnen krijgen van een klasgenootquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lullig![]()
ik krijg flash 8en fireworks 8
dat is iig een vooruitgang op flash mx
Suckerquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:07 schreef Soempie het volgende:
Ik heb denk ik de oplader van m'n telefoon bij m'n zus laten liggen.
Over precies een maand ben ik daar pas weer.![]()
En m'n telefoon is leeg.![]()
Handigequote:Op maandag 1 oktober 2007 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Had ik al gemeld dat ik me vanochtend nog redelijk op tijd naar school had gesleept om er vervolgens achter te komen dat de bieb op maandag om 10:30 open gaat en niet om 8:30? Zo nee, dan bij deze
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Hij doet het weer. Volgens Breuls was mijn koektrommel te vol. Alle cookies van Fok verwijderd en hij loopt weer als een speer.
Hij doet het weer. Volgens Breuls was mijn koektrommel te vol. Alle cookies van Fok verwijderd en hij loopt weer als een speer.
Ok, dan ben jij van hetzelfde kaliber als Breuls.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Dat schreef ik hier vanmorgen al...
checkquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb een kopietje kunnen krijgen van een klasgenoot
Veel succes met Flash en Fireworks 8!
wat voor foon heb je?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:07 schreef Soempie het volgende:
Ik heb denk ik de oplader van m'n telefoon bij m'n zus laten liggen.
Over precies een maand ben ik daar pas weer.![]()
En m'n telefoon is leeg.![]()
nietusquote:
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:25 schreef MadMaster het volgende:
Als je je Fok-cookie(s) verwijdert, zou het waarschijnlijk weer moeten werken...
ik ookquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik vind de nieuwe layout toch wel oke, na wat wijzigingen in de instellingen.![]()
quote:
quickquote jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook![]()
vooral de quickquote
wel jammer hoe ze met FQR zijn omgegaan, maar ik ben blij dat het nu standaard is. en die fotoalbum bovenin is ook best gaaf
Oja en gister vond ik het helemaal niks, omdat alle UI's weg waren. Dacht dat ze dat standaard hadden, maar vanmorgen waren ze er weer.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
quickquote ja![]()
fotoalbum heb ik niet ontdekt?
mss kun je een oplader van iemand lenen? zou van mij wel mogen, maar dat wordt 'm niet als we elkaar niet ontmoetenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Samsung. Zo'n ladyfoon.![]()
![]()
Maar maakt niet uit. M'n telefoonrekening afgelopen maand was echt huge, dus misschien is het wel goed om een maand niet te kunnen bellen.![]()
alles is in opties te vindenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
quickquote ja![]()
fotoalbum heb ik niet ontdekt?
quick quotequote:Op maandag 1 oktober 2007 14:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe werkt dat quicknote dan?
welke lay out gebruik jequote:Op maandag 1 oktober 2007 14:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Bij mij staat Quicknote niet bij de opties hoor, net als het fotoalbum.
daar heb je die nieuwe dingetjes ook nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Foksilver
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mss kun je een oplader van iemand lenen? zou van mij wel mogen, maar dat wordt 'm niet als we elkaar niet ontmoeten
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Is het geen optie om dat ding na te sturen? De post werkt prima in Nederland hoor.
maar het hoeft ook geen samsung lady phone te zijn tochquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ken verder niemand met zo'n ding.
Maar ik heb ook nog een vast nummer, dus ben toch wel bereikbaar.![]()
[..]
Zou kunnen.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:38 schreef Etcetera het volgende:
ik heb nu flash 8. en had wat gemaakt in flash mx. en dat bestand herkende flash 8 niet. ik zat al te mopperen, maar kon het wel gewoon openenen heb het maar snel opgeslagen als flash 8
kan nu wel al, maar dan moet je wel flashplayer hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Laat je binnenkort iets zien wat je in flash hebt gemaakt? Ben wel benieuwd.![]()
Als het niet al te groot is kan je em op http://www.deadeternity.de/filehosting/ kwijtquote:
dat wil ik wel, maar ik heb nu een beetje ruzie met flashquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het niet al te groot is kan je em op http://www.deadeternity.de/filehosting/ kwijt
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kan nu wel al, maar dan moet je wel flashplayer hebben
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik voelde me schuldig dat ik niets bijzonders aan het doen was, dus ik heb besloten dat ik een kop thee drink en dan in de bieb ga zitten en een boek lezen
ik kan nu toch niks laten zienquote:
Jawel dat heb je wel, maar dat weet je zelf nog nietquote:
File > Export > Export Moviequote:Op maandag 1 oktober 2007 14:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat wil ik wel, maar ik heb nu een beetje ruzie met flash
Ja misschien is het maar goed dat ik nu in een wat saai huis woonquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed hee.![]()
Ik ben aan het tikken, maar log af en toe uit om op Fok! te kunnen kijken. Waardoor het niet opschiet, zodat ik vanavond waarschijnlijk ook aan het werk moet.
Terwijl ik eigenlijk vanavond een film wil kijken. Domdomdom.![]()
dat is de ruzie nietquote:
quote:**Warning** The linkage identifier 'dvhn.btn' was already assigned to the symbol 'dvhn.btn', and cannot be assigned to the symbol 'dvhn.btn', since linkage identifiers must be unique.
Klinkt als file association die niet helemaal klopt. Als je voldoende rechten hebt: klik in windows verkenner op extra, ga naar mapopties en kies bestandstypen, daar kan je dat aanpassenquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is de ruzie niet[sub]alhoewel ik het wel leuk zou vinden als ik wist waarom ik geen icoontjes kan zien in de mappen. het is zeg maar zo'n bestandsstype wat niet herkend wordt. maar ik kan het wel openen als ik al in flash zit. en niet als ik er op klik zodat het met flash geopend wordt. erg raar [.sub]
Hm, wat ik er van begrijp is dat een link niet wil werken omdat precies een zelfde object al bestaat en Flash daarvan in de war raaktquote:dit is de ruzie:
[..]
weinig kans dat ik genoeg rechten heb, maar zal zo ff kijkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klinkt als file association die niet helemaal klopt. Als je voldoende rechten hebt: klik in windows verkenner op extra, ga naar mapopties en kies bestandstypen, daar kan je dat aanpassen
[..]
Hm, wat ik er van begrijp is dat een link niet wil werken omdat precies een zelfde object al bestaat en Flash daarvan in de war raakt
Bij de pc's op school kan je niet eens programma's afsluiten door in de taakbalk er op te klikken met de rechtermuisknop en dan te kiezen voor Sluiten...quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
weinig kans dat ik genoeg rechten heb, maar zal zo ff kijken
en dat had ik ook al uitgevogeld, maar ik heb geen idee waar het nou zittoch maar ff doorgraven
aangezien flash mx er niet meer op staat: neequote:Op maandag 1 oktober 2007 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de pc's op school kan je niet eens programma's afsluiten door in de taakbalk er op te klikken met de rechtermuisknop en dan te kiezen voor Sluiten...
Wat goed zou kunnen is dat de fout in een actionscript stukje zit, en dan zou je het terug moeten kunnen vinden onder een actions menu. Alleen kan in Flash 8 elk object z'n eigen actions menu hebben, dus het kan nog wel eens wat zoekwerk worden.
Is het niet een optie om dit bestand in MX af te maken en voor volgende bestanden 8 te gebruiken?
veel plezier met je boekquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Right, thee is op en ik heb zin in zoute drop, maar dat ga ik niet halen. Ik ga met m'n neus in een boek zitten!
Tot later allemaal!
tot later.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Right, thee is op en ik heb zin in zoute drop, maar dat ga ik niet halen. Ik ga met m'n neus in een boek zitten!
Tot later allemaal!
ik ookquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
Ik vond de blauwe plusjes en rode minnetjes duidelijker.![]()
Ik kan me nooit zo druk maken om die dingen. Maar als er een punt van wordt gemaakt heeft die TS wel een punt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook
oh trouwens Banner boven: vrouwonvriendelijk, homofoob, discriminerend. ik vind dat TS daar ergens wel een punt heeft, dat er alleen meiden in de banner zitten. beetje jammer
eensquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan me nooit zo druk maken om die dingen. Maar als er een punt van wordt gemaakt heeft die TS wel een punt.![]()
Van mij hoeft het sowieso niet. Mannen, vrouwen, vissen, whatever.![]()
goedemorgen deze morgenquote:
Hoe staat het met je jetlag?quote:
Die ligt nog in de VSquote:
maar je bent wel net uit bed?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ligt nog in de VS
(lees: niet aanwezig)
Netjes.quote:
quote:
Ja, helemaalquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Hé Nem, ben je d'r weer? Mooi gehad?
Als je gewoon een beetje in de ruimte kletst reageren er vanzelf wel mensen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waarom is het altijd wèl druk als ik er niet ben??
Hoi, anyway
Jea! Over WOI, WOII en Koude oorlog enzoquote:
Wij hebben de trein vanuit NYC genomen. Erg mooi onderweg. Vooral ook omdat de Indian Summer al begonnen was.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben ook in Boston geweest, met de Greyhound vanuit AlbanyWe hebben het computermuseum, Boston Teaparty bezocht en een rondrit door de stad gemaakt. Toen we er waren stond alles in het teken van de WK, best geinig alleen is een dag Boston veel te weinig.
Goed bezig!quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:05 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jea! Over WOI, WOII en Koude oorlog enzo
Zo blijnu sta ik een 8 op mijn examenlijst
![]()
OH YEAHquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Adam Brody is geweldig he NesleOf in ieder geval Seth Cohen
Anyway die nieuwe lay-out vind ik maar.... Lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |