Hè!quote:Op zondag 30 september 2007 20:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wat een kneus.
Waar kennen we Piet in godsnaam van?quote:Op zondag 30 september 2007 20:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Hè!
Je hebt het wel over Piet, hij heeft een heftruckcertificaat, Photoshopskills én een toffe oma!![]()
quote:
Lijkt me eerder van toepassing op de mensen die hem wel kennen.....quote:Op zondag 30 september 2007 20:55 schreef HAL9000S het volgende:
Iedereen die kamper piet niet kent: pleeg zelfmoord.Jullie leven is, leeg, doelloos en waardeloos.
Nee hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 20:55 schreef HAL9000S het volgende:
Iedereen die kamper piet niet kent: pleeg zelfmoord.Jullie leven is, leeg, doelloos en waardeloos.
jep dat is zijn moederquote:Op zondag 30 september 2007 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.sugababes.nl/kwante*mama
zijn moeder![]()
ze is ook van het motto: EEN DAG NIET LEVEN IS DAG NIET LACHT TOCHT![]()
die motto's blijven leukquote:Op zondag 30 september 2007 22:33 schreef Toempf het volgende:
Oh, en iemand zou onze grote vriend even de link van dit topic moeten sturen, zal ie vast leuk vinden
En z'n moeder heeft weer een nieuw levensmotto: ik hou mij kinder en man en mijn mama, stond op haar sugababes![]()
quote:
Hij zal vast blij zijn met zijn status als cultheld op fok!quote:Op zondag 30 september 2007 23:40 schreef afcajos het volgende:
Ik heb kamper piet via superdudes een berichtje gestuurd! (had keer voor fun nep profiel aangemaakt)
http://www.superdudes.nl/kamper**piet/berichten
[..]
Nee, alleen rollemannen en -vrouwen natuurlijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:23 schreef nyny83 het volgende:
Gaan we nu over elke trieste superdude/sugababe een fantopic aanmaken? Eigenlijk is dat nog veel triester
Jeeh en je dan voorstellen dat die naikenquote:
ja jeweettoch, beetje aanpassen aan het niveau nivo van kamper piet hoort er gewoon bijquote:
kamper piet is een legendequote:Op maandag 1 oktober 2007 09:23 schreef nyny83 het volgende:
Gaan we nu over elke trieste superdude/sugababe een fantopic aanmaken? Eigenlijk is dat nog veel triester
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
geweldig!
[afbeelding]
is er al iemand bang aan het worden?! jeweetsch![]()
lol die tekst las ik ook ergens een keer maar dan met een marokkaanquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
geweldig!
[afbeelding]
hee! Da's dezelfde tekst als de Mocro's posten, zag ik in het Te Kleine Petjes-topic. Alleen dan is Mocro vervangen door Gipsyquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
geweldig!
[afbeelding]
Wat hij zegt dus.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
lol die tekst las ik ook ergens een keer maar dan met een marokkaan![]()
Dat is zo fucking sad, ik kan er wel van huilenquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
geweldig!
[afbeelding]
neej kamer betekent dat hij in een woonwagekamp woontquote:
ik geeft al tijd treugquote:Op maandag 1 oktober 2007 07:19 schreef afcajos het volgende:
Wat een taalwonder is die moeder toch he:)
deze lui zitten niet eens op schoolquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:57 schreef zagevent het volgende:
[..]
ik geeft al tijd treug
En die kamper-84 dan.![]()
MMTOUT ONBIETSE WI TOETGA MIEN KWANTE CHAVI
School / Werk de staat oplichten
Is dit nou wat men VMBO paupers noemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |