Dat Brian zelf wel bij Huub in de kasten loopt te snuffelen en in tasjes uit die kast kijkt is hij natuurlijk wel weer vergeten.quote:Op zondag 30 september 2007 20:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij hoort dat Huub aan Amanda om het boek heeft gevraagd omdat hij niet in Brian's spullen wou zitten.. Brian heeft er op die manier geen problemen mee.
Hij mag zo weer weg hoorquote:Op zondag 30 september 2007 20:37 schreef b.a.s. het volgende:
Brian heeft het moeilijk na zijn terugkomst
[afbeelding]
Edit: mooie OP Dreamboy! Bedankt![]()
Gooi je hem hier nog eens inquote:Op zondag 30 september 2007 20:37 schreef Deisyy het volgende:
Mooie OP Dreamboy.![]()
Ik had zelf mijn eerste OP klaar staan en zat vol spanning af te wachten tot ik hem erin kon gooien, ik gooi hem nu maar in de prullenbak![]()
Mmmm....wat zou die stoute Stanley op zijn geweten hebben?quote:Op zondag 30 september 2007 20:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij liet ook een foto zien van zijn vriend Stanley, die is er net uit.![]()
Toch stiekem de forums bezocht Brain?quote:Op zondag 30 september 2007 20:37 schreef b.a.s. het volgende:
Brian heeft het moeilijk na zijn terugkomst
[afbeelding]
Geen idee ik zag meer duistere foto's (waarvan hij er enkele gewist heeft).quote:Op zondag 30 september 2007 20:39 schreef yvonne het volgende:
Wat gebeurt er hier eik op deze foto
[afbeelding]
Denk om zo andere uit de chill te houden.quote:Op zondag 30 september 2007 20:41 schreef Clank het volgende:
Brian gaat kaarsjes aansteken... romantische bui?
Wat een vreselijk verlopen smoel heeft hij toch.quote:
Misschien komt er een miezerig kutstreamertje voorbij op de fiets.quote:Op zondag 30 september 2007 20:43 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Geen idee ik zag meer duistere foto's (waarvan hij er enkele gewist heeft).
[afbeelding]
Brian ging weer weg.quote:Op zondag 30 september 2007 20:39 schreef yvonne het volgende:
Wat gebeurt er hier eik op deze foto
[afbeelding]
Waar zou hij dat gelezen hebben?quote:Op zondag 30 september 2007 20:44 schreef Clank het volgende:
Op internet wordt zelfs gezegd dat ik vandaag bij Tamara zou zijn... oh ja joh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |