Je weet dat de opening is uitgesteld?quote:Op maandag 28 januari 2008 12:47 schreef Sylvana het volgende:
Iemand al bij de nieuwe Subway in Deventer geweest? Ik ga er van de week maar eens langs
Nee, dat wist ik niet. Hoezo is het uitgesteld dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:50 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Je weet dat de opening is uitgesteld?
Opening is nu a.s. vrijdag 1 februari. Schijnt een briefje op de ramen te hangen.
De verbouwing duurde blijkbaar iets langer dan verwacht. Maar inmiddels zijn ze wel open.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Hoezo is het uitgesteld dan?
Das ook mijn favorietquote:Op maandag 4 februari 2008 23:21 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Oeeehhw de gegrilde kipfilet met Parmesan Oregano broodje....![]()
Ik ben fan!
Het was in Engeland, misschien dat ze daar andere sauzen hanteren? M'n broodje was in ieder geval niet meer te vreten, terwijl de ingredienten zelf er goed uit zagen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef Wooldoor het volgende:
BBQ-saus heet?
waarschijnlijk had je dan chili saus, niet dat die heet is maar in ieder geval pittiger dan BBQ
Exactly. Ik kan net zo goed naar Bakker Bart gaan, daar is het stokbroodje minstens zo goed, de pate verser, de kaas smaakvoller, enne: daar tellen ze de stukjes komkommer niet af ;-)quote:Op maandag 21 januari 2008 00:39 schreef syf het volgende:
[..]
Je hebt dus nog nooit een lekker broodje gegeten voordat er een subway in nederland was?
Er zijn echt zoveel plekken waar je wel gewoon een echt lekker broodje kan eten, met echte kaas, ham, en alle andere zooi wat hier vermeld word alsof het een nieuwe wereld wonder is, olijven krijg je elders ook wel op een broodje, daar is het megamerk ' subway' echt niet voor nodig.
[..]
Tja, dat komt omdat subway amerikaans is en in amerika zijn ze niet gewend aan echte kaas en echte vleeswaren, daarom zijn die slices gewoon een kraft cheeseproduct en geen kaas, net als de vleeswaren wat gewoon processed en geconserveerde rotzooi is.
Maar ja, als je niets gewend bent dan kan het zijn dat een plakje kaas en wat olijven op een stokkie idd iets nieuws is.![]()
Als je in Groningen woontquote:Op maandag 18 februari 2008 21:54 schreef Poepoog het volgende:
Wil iemand een paar zegels van mij overnemen, ik ga er nu helaas niet zo vaak meer naar toe
Ik zou zeggen PM maarquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:48 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Als je in Groningen woont![]()
Ik kwam eigk met onheilspellend nieuwsDe subway in Gr heeft de prijzen fors omhoog gegooid
Zo kostte mijn steak & cheese vandaag, met korting, 5,95 ipv 5,60! een hoop procenten verschil dus! Ik vond het al duur maar nu is het voor mij over en uit (behalve als ik zegels kan scoren uiteraard).
Maar wel ongelovelijk onbeleefd ( 1 dame in het bijzonder).quote:Op maandag 18 februari 2008 10:27 schreef Sylvana het volgende:
Gisteren in Amsterdam bij de Subway geweest, jezus, wat gaat het daar snel, daar staan ze echt met zn 5en achter de toonbank en wordt elk deel naar iemand anders doorgeschoven. Was weer erg lekker, al blijf ik trouw bij mn chicken teriyaki, nog nooit een andere geprobeerd. Iemand tips voor eentje die ook lekker is en beetje op de teriyaki lijkt?
Zeker op het Rokin ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Maar wel ongelovelijk onbeleefd ( 1 dame in het bijzonder).
Maar het broodje was heerlijk.
Chicken piziola of Chicken fajita hebben allebei stukjes kipquote:Op maandag 18 februari 2008 10:27 schreef Sylvana het volgende:
Gisteren in Amsterdam bij de Subway geweest, jezus, wat gaat het daar snel, daar staan ze echt met zn 5en achter de toonbank en wordt elk deel naar iemand anders doorgeschoven. Was weer erg lekker, al blijf ik trouw bij mn chicken teriyaki, nog nooit een andere geprobeerd. Iemand tips voor eentje die ook lekker is en beetje op de teriyaki lijkt?
Toen wij er waren was er geen onbeleefd personeel hoor, waren best vriendelijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Maar wel ongelovelijk onbeleefd ( 1 dame in het bijzonder).
Maar het broodje was heerlijk.
Dan had ze gelukkig voor jullie een vrije dag.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Toen wij er waren was er geen onbeleefd personeel hoor, waren best vriendelijk
Nou die op het Rokin zijn indiers, niks mis mee hoor, maar ze spreken nauwelijk Nederlands.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Toen wij er waren was er geen onbeleefd personeel hoor, waren best vriendelijk
Dat puntje dat de medewerkers vragen om dingen die je op je broodje wil die je allang gezegd hebt, is herkenbaar.quote:Op maandag 17 maart 2008 06:12 schreef dezenickiscool het volgende:
binnen 5 uurtjes weer subway, alleen weet ik niet wat ik op mijn chicken teriyaki moet pleuren , sweet onion dressing of honey mustard
keuzes keuzes....
edit :
net terug van mijn 2de keer subway , deze keer voor de italian bmt gegaan met salade , rode ui en augurk , dressing was honey mustard
+ punten :
- rijkelijk belegd elke centimeter zat echt vol![]()
- meis achter de toonbank helpt je stap voor stap en vraagt alles wat ook staat op het " this is how u order " bord
- zeer propere zaak ,meis trekt bij elk broodje nieuwe wegwerp handschoenen aan
- punten :
- gaat om 11u open maar ik stond er tot 11u15![]()
- eenmaal de main dingen op je sub liggen ga je naar het extra gedeelte met garnering , dit komt nogal betuttelend over aangezien die meis bij elk bestanddeel vroeg of ik het ertussen wou terwijl ik duidelijk 3 keer " salade , tomaat en augurk " zei , overliep ze nog de pepers en olijven etc , miss bedrijfspolicy maar kvind het niets![]()
- ik wou chicken teriyaki maar het hoofdbestanddeel de chicken was nog niet klaar net na opening , niet dat ik iets heb tegen italian bmt maar toch...
ook werkt de subway met handige kaarten die 8 stickers vereisen voor een gratis 6 incher![]()
om af te sluiten een paar vraagjes aan regelmatige subway bezoekers :
- als je een "menu" wilt incl cookie/drank moet je dat op het begin zeggen of kan je erna gwn zeggen dat er een cookie en drankje bijmoet? is me niet echt duidelijk![]()
- mn spaarkaart heeft 8 vakjes , maar als je de kleine lettertjes leest staat er , collect 16 stamps for a free footlong , moet ik dan 2 van die krengen volsparen![]()
- is het policy dat alles in de toaster gaat? zo staat italian bmt op de site niet tussen de warme broodjes , doch ging mijne de toaster in tot hij warm was... er staat wel op het menu elk broodje kan in de toaster maar volgens mij lijken ze het gwn standaard uit te voeren
voor de rest , subway![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |