abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 januari 2008 @ 22:50:30 #83
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_56421763
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:47 schreef Sylvana het volgende:
Iemand al bij de nieuwe Subway in Deventer geweest? Ik ga er van de week maar eens langs
Je weet dat de opening is uitgesteld?
Opening is nu a.s. vrijdag 1 februari. Schijnt een briefje op de ramen te hangen.
pi_56422153
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 22:50 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

Je weet dat de opening is uitgesteld?
Opening is nu a.s. vrijdag 1 februari. Schijnt een briefje op de ramen te hangen.
Nee, dat wist ik niet. Hoezo is het uitgesteld dan?
  zaterdag 2 februari 2008 @ 22:59:49 #85
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_56489937
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee, dat wist ik niet. Hoezo is het uitgesteld dan?
De verbouwing duurde blijkbaar iets langer dan verwacht. Maar inmiddels zijn ze wel open.
Vandaag dus maar eens uitgeprobeerd. Heerlijke 15cm honey oat met chicken teriyaki gehad. Was erg lekker !
pi_56494543
Mooi zo, van de week dan ook maar eens langs
  maandag 4 februari 2008 @ 23:21:09 #87
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_56537553
Oeeehhw de gegrilde kipfilet met Parmesan Oregano broodje....

Ik ben fan!
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_56539209
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:21 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Oeeehhw de gegrilde kipfilet met Parmesan Oregano broodje....

Ik ben fan!
Das ook mijn favoriet Met south-west saus
pi_56549795
Er komt er een in Alphen aan den Rijn!

<- Trotse bewoner van Alphen
pi_56558548
Ik ben gister in Deventer geweest

Gegrilde teriyaki, met komkommer, tomaat en salade, zonder saus, en hij was erg lekker

Wat ik wel apart vind, is dat ze in Deventer hem niet automatisch grillen, als je er niet om vraagt, dan stoppen ze hem gewoon in de magnetron :S Terwijl in elke andere Subway waar ik ben geweest, ze hem wel gewoon gelijk grillen.
pi_56562672
Ik vind het opvallend dat het assortiment zo lang redelijk ongewijzigd blijft.

Zo lang als ik bekend ben met Subway hebben ze al ongeveer dezelfde broodjes.
pi_56592493
Yup ik heb 2x een nieuw broodje gezien dat was de chicken pizzialo en die is ook gebleven en een sate variant maar die heb ik niet meer gezien. Maar je kan bij een beetje subway ook zelf bepalen wat je er op wilt hebben voor vleessoorten.
pi_56592852
Er waren bij ons ook tijdelijk kleinere subs met o.a. een unox-worst erop, maar die zijn maar heel kort geweest..
  donderdag 7 februari 2008 @ 23:16:00 #94
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_56593287
De 13e wordt er hier 1 geopend
Ben zo benieuwd
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_56598827
Is er een vestiging in Nl waar ze de wraps wél hebben? Dat lijkt me nl onwijs lekker!
pi_56599538
In Deventer hebben ze wel wraps
pi_56604689
In Dordrecht hadden ze ze ook maar die subway is GVD weg en nog steeds geen nieuwe voor in de plaats
  vrijdag 8 februari 2008 @ 16:19:13 #98
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_56604885
Vandaag weer een broodje gegeten met kaas, kalkoen en ham, sla, tomaat en komkommer, peper, oregano en zoete cocktailsaus.
En standaard mijn zegeltjes
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_56656086
Hier in zoetermeer zitten 2 Subways. Zaterdag voor de eerste keer een broodje gegeten bij Subway moet zeggen viel niet tegen, maar om nou te zeggen "wat geweldig" nee niet echt.

Had een Steak en Cheese op.
Sinds 1978
pi_56770950
Ik ben zo stom geweest om afgelopen keer BBQ-saus te nemen. Tering wat heet. Dag broodje
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_56775089
BBQ-saus heet?
waarschijnlijk had je dan chili saus, niet dat die heet is maar in ieder geval pittiger dan BBQ
pi_56776190
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef Wooldoor het volgende:
BBQ-saus heet?
waarschijnlijk had je dan chili saus, niet dat die heet is maar in ieder geval pittiger dan BBQ
Het was in Engeland, misschien dat ze daar andere sauzen hanteren? M'n broodje was in ieder geval niet meer te vreten, terwijl de ingredienten zelf er goed uit zagen.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_56808016
quote:
Op maandag 21 januari 2008 00:39 schreef syf het volgende:

[..]

Je hebt dus nog nooit een lekker broodje gegeten voordat er een subway in nederland was?

Er zijn echt zoveel plekken waar je wel gewoon een echt lekker broodje kan eten, met echte kaas, ham, en alle andere zooi wat hier vermeld word alsof het een nieuwe wereld wonder is, olijven krijg je elders ook wel op een broodje, daar is het megamerk ' subway' echt niet voor nodig.
[..]

Tja, dat komt omdat subway amerikaans is en in amerika zijn ze niet gewend aan echte kaas en echte vleeswaren, daarom zijn die slices gewoon een kraft cheeseproduct en geen kaas, net als de vleeswaren wat gewoon processed en geconserveerde rotzooi is.

Maar ja, als je niets gewend bent dan kan het zijn dat een plakje kaas en wat olijven op een stokkie idd iets nieuws is.
Exactly. Ik kan net zo goed naar Bakker Bart gaan, daar is het stokbroodje minstens zo goed, de pate verser, de kaas smaakvoller, enne: daar tellen ze de stukjes komkommer niet af ;-)

Ik blijf er bij: smerige rotzooi, typisch USA, a la McDonalds. Gelukkig zijn wij "van de oude wereld" iets kieskeuriger als 't om smaakvol eten gaat (a la, sommigen onder ons dan toch, he...)

;-)
  maandag 18 februari 2008 @ 10:13:28 #104
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_56809518
Ik vind zo af en toe een broodje Subway erg lekker hoor . Ik neem meestal de gegrilde kip met sweet onion saus, of een broodje met tonijnsalade.
En altijd een paar van die koekjes, ik ben zooooo dol op de koekjes .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_56809750
Gisteren in Amsterdam bij de Subway geweest, jezus, wat gaat het daar snel, daar staan ze echt met zn 5en achter de toonbank en wordt elk deel naar iemand anders doorgeschoven. Was weer erg lekker, al blijf ik trouw bij mn chicken teriyaki, nog nooit een andere geprobeerd. Iemand tips voor eentje die ook lekker is en beetje op de teriyaki lijkt?
pi_56824925
Wil iemand een paar zegels van mij overnemen, ik ga er nu helaas niet zo vaak meer naar toe
  donderdag 28 februari 2008 @ 19:48:22 #107
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_57042939
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:54 schreef Poepoog het volgende:
Wil iemand een paar zegels van mij overnemen, ik ga er nu helaas niet zo vaak meer naar toe
Als je in Groningen woont

Ik kwam eigk met onheilspellend nieuws De subway in Gr heeft de prijzen fors omhoog gegooid Zo kostte mijn steak & cheese vandaag, met korting, 5,95 ipv 5,60! een hoop procenten verschil dus! Ik vond het al duur maar nu is het voor mij over en uit (behalve als ik zegels kan scoren uiteraard).
Please Move The Deer Crossing Sign
  donderdag 28 februari 2008 @ 19:49:30 #108
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_57042970
Ik heb gister mijn subway ontmaagding gehad
Erg mjammie.. gewoon tonijn salade enzo
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_57043007
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 19:48 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Als je in Groningen woont

Ik kwam eigk met onheilspellend nieuws De subway in Gr heeft de prijzen fors omhoog gegooid Zo kostte mijn steak & cheese vandaag, met korting, 5,95 ipv 5,60! een hoop procenten verschil dus! Ik vond het al duur maar nu is het voor mij over en uit (behalve als ik zegels kan scoren uiteraard).
Ik zou zeggen PM maar
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:38:10 #110
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_57047949
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:27 schreef Sylvana het volgende:
Gisteren in Amsterdam bij de Subway geweest, jezus, wat gaat het daar snel, daar staan ze echt met zn 5en achter de toonbank en wordt elk deel naar iemand anders doorgeschoven. Was weer erg lekker, al blijf ik trouw bij mn chicken teriyaki, nog nooit een andere geprobeerd. Iemand tips voor eentje die ook lekker is en beetje op de teriyaki lijkt?
Maar wel ongelovelijk onbeleefd ( 1 dame in het bijzonder).
Maar het broodje was heerlijk.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_57048219
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Zeker op het Rokin ?
  donderdag 28 februari 2008 @ 23:15:26 #112
139677 Curiosity
pi_57049364
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:44 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Zeker op het Rokin ?
Precies
pi_57049422
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:27 schreef Sylvana het volgende:
Chicken piziola of Chicken fajita hebben allebei stukjes kip
pi_57058393
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Toen wij er waren was er geen onbeleefd personeel hoor, waren best vriendelijk
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:10:43 #115
139677 Curiosity
pi_57059309
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dan had ze gelukkig voor jullie een vrije dag.
pi_57059339
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nou die op het Rokin zijn indiers, niks mis mee hoor, maar ze spreken nauwelijk Nederlands.
pi_57066687
Waar blijft nou toch de nieuwe nijmeegse Subway?
pi_57125223
Ik zag hem gister ook in Roermond.
Binnenkort maar eens proberen.
  maandag 17 maart 2008 @ 06:12:50 #119
159438 dezenickiscool
wat valt er te zien?
pi_57425692
binnen 5 uurtjes weer subway , alleen weet ik niet wat ik op mijn chicken teriyaki moet pleuren , sweet onion dressing of honey mustard

keuzes keuzes....

edit :

net terug van mijn 2de keer subway , deze keer voor de italian bmt gegaan met salade , rode ui en augurk , dressing was honey mustard

+ punten :
- rijkelijk belegd elke centimeter zat echt vol
- meis achter de toonbank helpt je stap voor stap en vraagt alles wat ook staat op het " this is how u order " bord
- zeer propere zaak ,meis trekt bij elk broodje nieuwe wegwerp handschoenen aan

- punten :
- gaat om 11u open maar ik stond er tot 11u15
- eenmaal de main dingen op je sub liggen ga je naar het extra gedeelte met garnering , dit komt nogal betuttelend over aangezien die meis bij elk bestanddeel vroeg of ik het ertussen wou terwijl ik duidelijk 3 keer " salade , tomaat en augurk " zei , overliep ze nog de pepers en olijven etc , miss bedrijfspolicy maar kvind het niets
- ik wou chicken teriyaki maar het hoofdbestanddeel de chicken was nog niet klaar net na opening , niet dat ik iets heb tegen italian bmt maar toch...

ook werkt de subway met handige kaarten die 8 stickers vereisen voor een gratis 6 incher

om af te sluiten een paar vraagjes aan regelmatige subway bezoekers :

- als je een "menu" wilt incl cookie/drank moet je dat op het begin zeggen of kan je erna gwn zeggen dat er een cookie en drankje bijmoet? is me niet echt duidelijk

- mn spaarkaart heeft 8 vakjes , maar als je de kleine lettertjes leest staat er , collect 16 stamps for a free footlong , moet ik dan 2 van die krengen volsparen

- is het policy dat alles in de toaster gaat? zo staat italian bmt op de site niet tussen de warme broodjes , doch ging mijne de toaster in tot hij warm was... er staat wel op het menu elk broodje kan in de toaster maar volgens mij lijken ze het gwn standaard uit te voeren

voor de rest , subway

[ Bericht 43% gewijzigd door dezenickiscool op 17-03-2008 12:17:31 ]
KeKeBur
  maandag 17 maart 2008 @ 14:36:39 #120
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_57432192
quote:
Op maandag 17 maart 2008 06:12 schreef dezenickiscool het volgende:
binnen 5 uurtjes weer subway , alleen weet ik niet wat ik op mijn chicken teriyaki moet pleuren , sweet onion dressing of honey mustard

keuzes keuzes....

edit :

net terug van mijn 2de keer subway , deze keer voor de italian bmt gegaan met salade , rode ui en augurk , dressing was honey mustard

+ punten :
- rijkelijk belegd elke centimeter zat echt vol
- meis achter de toonbank helpt je stap voor stap en vraagt alles wat ook staat op het " this is how u order " bord
- zeer propere zaak ,meis trekt bij elk broodje nieuwe wegwerp handschoenen aan

- punten :
- gaat om 11u open maar ik stond er tot 11u15
- eenmaal de main dingen op je sub liggen ga je naar het extra gedeelte met garnering , dit komt nogal betuttelend over aangezien die meis bij elk bestanddeel vroeg of ik het ertussen wou terwijl ik duidelijk 3 keer " salade , tomaat en augurk " zei , overliep ze nog de pepers en olijven etc , miss bedrijfspolicy maar kvind het niets
- ik wou chicken teriyaki maar het hoofdbestanddeel de chicken was nog niet klaar net na opening , niet dat ik iets heb tegen italian bmt maar toch...

ook werkt de subway met handige kaarten die 8 stickers vereisen voor een gratis 6 incher

om af te sluiten een paar vraagjes aan regelmatige subway bezoekers :

- als je een "menu" wilt incl cookie/drank moet je dat op het begin zeggen of kan je erna gwn zeggen dat er een cookie en drankje bijmoet? is me niet echt duidelijk

- mn spaarkaart heeft 8 vakjes , maar als je de kleine lettertjes leest staat er , collect 16 stamps for a free footlong , moet ik dan 2 van die krengen volsparen

- is het policy dat alles in de toaster gaat? zo staat italian bmt op de site niet tussen de warme broodjes , doch ging mijne de toaster in tot hij warm was... er staat wel op het menu elk broodje kan in de toaster maar volgens mij lijken ze het gwn standaard uit te voeren

voor de rest , subway
Dat puntje dat de medewerkers vragen om dingen die je op je broodje wil die je allang gezegd hebt, is herkenbaar. Ik wil vaak alleen maar sla, tomaat, komkommer en augurk, maar dan nog vragen ze om pepers etc. Ach ja.

Over die spaarkaart; met 1 kaartje krijg je een halve gratis. Dus wil je zo'n hele moet je er idd 2 volsparen

Toaster: ik wil mijn Italian BMT ook nooit in de toaster, dat zeg ik er expliciet bij. Een tijd geleden was dat nog helemaal niet gangbaar, dat is er pas later in gekomen.. Heb het wel 's geprobeerd maar vind die Italian BMT toch lekkerder gewoon koud.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 17 maart 2008 @ 18:37:00 #121
206768 Plane_mad
Works with 'busses
pi_57436355
In de VS heb ik voor het eerst kennis gemaakt met de Subway, geweldig

Vorige zomer was ik in Engeland, ook daar was de Subway super Ze hebben zo'n een of ander broodje met kruiden en die met tonijn & bbq saus...! Fook me, I'd die for it!

Wij krijgen hier binnenkort ook een Subway, ja dit achter gestelde dorp met de naam Almere krijgt een Subway, nu maar hopen dat hij net zo goed is als die in Engeland & de VS!

Maar ik denk het niet
  vrijdag 25 april 2008 @ 23:11:18 #122
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_58312006
yeeh fantopic
Ik haal bijna ieder week wel een subway
Chicken teriyaki op een parmazaan met honing mostersaus
pi_58322071
Zwolle is ook weer vergezeld met een Subway. Tis wel een erg kleine. Zo smal dat drankkoelkast niet eens achter de balie past. Is ook apart hoor, moet je eerst drinken uitzoeken want daar kom je al langs voor je bij de balie staat. Mah goed ondertussen al 2 keer geweest. 1e keer hadden ze niet mijn broodje meatball. Daarna wel. dus ik toen blij:d
Mah goed ik ben wel erg blij dat er tenminste weer 1 zit. Maar moet er maar niet te vaak heen gaan. dat slecht voor de portemonnee
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')